Rezultatele cautarii dupa : "tv"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Luni, 12 Septembrie 2005
											
											Aflat pana de curand in portofoliul Splendid MediaZece, cotidianul de limba engleza a ales noua regie de vanzari de publicitate incepand cu luna septembrie
										Luni, 07 Septembrie 2009
											
											 Lansat de Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC), prin serviciul Copy Advice, companiile sau agentiile de publicitate pot solicita recomandari in realizarea unei comunicari...
										Luni, 11 Decembrie 2017
											
											La nivelul publicului comercial, cu varsta cuprinsa intre 18 si 49 de ani, emisiunea a obtinut 6.5 puncte de rating si 18.1% cota de piata (aproape 1 din 5 romani)
										Sambata, 09 Decembrie 2017
											
											Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
										Duminca, 25 Noiembrie 2007
											
											„Emisiunea este facuta dupa o idée si un concept american, trecut prin Australia si ajuns in Romania pe diverse cai”, spune chiar Silviu Prigoana. „ Noi nu facem nimic altceva decat sa copiem, precum maimutele!”
										Luni, 02 Martie 2009
											
											Campania este semnata de Ogilvy Romania, si derulata in media de MindShare
Miercuri, 13 Iunie 2007
											
											Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
										Vineri, 13 Mai 2005
											
											Festivalul de publicitate a nominalizat lucrarea Leo Burnett Romania drept una dintre cele doua finaliste la categoria Print – Bauturi Nealcoolice 
										Sambata, 11 Martie 2017
											
											 Cu un varf de audienta generala de 4.5 milioane de romani, Romanii au talent! a inregistrat si un varf de aur, pe segmentul publicului comercial: peste 70% cota de piata!
										Marti, 22 Iunie 2021
											
											Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
										Vineri, 16 Ianuarie 2009
											
											Mircea Badea isi lauda puiul - ratingul emisiunii difuzate in direct la Antena 3, fata de audienta de la Realitatea Tv, insa niciodata nu spune daca il bate pe Dan Diaconescu (OTV), sau pe Capatos ( „un show pacatos”), ori ce audienta face emisiunea dimineata, la Antena 1
										Joi, 28 Aprilie 2011
											
											 Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
										Luni, 09 Februarie 2009
											
											 Cable Direct si Sony Pictures Television International au semnat contractul prin care regia de media se ocupa de gestionarea si vanzarea spatiului publicitar al posturilor AXN SCI-FI...
										Luni, 07 Mai 2007
											
											Anamaria Prodan prezinta din 7 mai, live, Arta football – prima emisiune realizata si transmisa exclusiv de catre Boom, programata de luni pana joi, intre orele 22.00-23.00
										Luni, 10 Decembrie 2007
											
											In urma unei licitatii cu 8 agentii, IAA Romania ales Odyssey Communications sa dezvolte campania nationala de educare pentru un stil de viata sanatos
										Marti, 26 Iulie 2011
											
											Pe langa Razvan Capanescu – selectat in juriul Single Channel al festivalului de publicitate, Claudiu Dobrita - Director de Creatie Draftfcb a fost ales in juriul multi-channel Golden Drum
Miercuri, 28 Septembrie 2011
											
											 Postul public a renuntat la serviciile regiei de la sfarsitul lunii septembrie. Incepand cu 1 octombrie, de vanzari se va ocupa Directia de Marketing si Vanzari din cadrul TVR. Din informatiile AdPlayers, datoriile regiei de vanzari catre postul public se ridica la aproximativ 5 Mil. EUR
										Marti, 30 Octombrie 2007
											
											Potrivit auorilor, noua campanie este structurata pe ideea unei serii de scurt-metraje incitante, al caror fir epic este inteles pe deplin doar accesand site-ul www.schhh.ro
										Miercuri, 21 Noiembrie 2007
											
											“Dupa 5 ani am hotarat ca este timpul sa ne ocupam si de noi, respectiv de identitatea companiei”, spune  Liviu Redeleanu, Managing Partner al agentiei
										Miercuri, 04 Mai 2011
											
											 Cu servicii preponderent de productie in publicitate, unul dintre cele mai recente proiecte din portofoliul agentiei este „Romano Cher-Casa...
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















