Rezultatele cautarii dupa : "tv"
						Ordonare dupa: data / relevanta  
						
												
						Marti, 07 Aprilie 2020
											
											,,Prin noile oferte comerciale, dorim sa oferim si mai multe beneficii clientilor nostri, fie ca vorbim de mai mult continut TV de calitate pentru parinti si educativ pentru cei mici, accesibil acum din smartphone direct pe televizor, abonamentul mobil cu o reducere semnificativa sau de telefoane la preturi avantajoase”, a spus Andreas...
										Luni, 09 Februarie 2009
											
											 Cable Direct si Sony Pictures Television International au semnat contractul prin care regia de media se ocupa de gestionarea si vanzarea spatiului publicitar al posturilor AXN SCI-FI...
										Luni, 17 Noiembrie 2008
											
											 Cu o medie de audienta de 5,8% si o cota de piata de 12,6%, emisiunea a pozitionat Kanal D pe locul 2, in intervalul orar 20.30-21.30, pe publicul comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, din mediul urban
										Miercuri, 13 Iunie 2007
											
											Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
										Luni, 09 Februarie 2009
											
											Noua campanie de comunicare Delaco este semnata de agentia CAP, cea care a realizat campania de promovare, agentia de publicitate aflandu-se in slujba lui Toni Delaco inca de la primele...
										Luni, 14 Noiembrie 2016
											
											Cvorumul CNA gospodar repara iarna car si vara sanie. Subiecte ale unor reclamatii din lunile septembrie, iulie, mai si chiar februarie 2016, spoturi  publicitare fac obiectul unei sedinte de analiza CNA in luna noiembrie.
										Joi, 06 Mai 2021
											
											 
										Miercuri, 05 Noiembrie 2008
											
											gentia MRM Partners lanseaza noul site tematic ROM Senzatii Tari pentru Cadbury Romania.
										Joi, 28 Aprilie 2011
											
											 Meciul a facut TVR1 lider de audienta pe targetul comercial (18-49, urban )
										Luni, 09 Martie 2009
											
											 Fairbrother Lenz Eley, compania de audit media folosita la nivel global de grupul SABMiller, din care face parte compania Ursus Breweries, a asigirat auditul de media iar know-how-ul local a fost asigurat de All in Media, partenerul exclusiv al Fairbrother Lenz Eley in Romani
Marti, 21 Octombrie 2008
											
											Postul de televiziune introduce cuplul Liana Alexandru (fosta Patras) si Constantin Dragan, iar  Laura Chiriac si Cosmin Prelipceanu vor...
										Marti, 23 Martie 2010
											
											 Motivul pare sa fie legat de negocierile pe contul de media, estimat de AdPlayers la 1,5 – 2 Mil. EUR pe an
										Luni, 07 Septembrie 2009
											
											 Lansat de Consiliul Roman pentru Publicitate (RAC), prin serviciul Copy Advice, companiile sau agentiile de publicitate pot solicita recomandari in realizarea unei comunicari...
										Vineri, 16 Ianuarie 2009
											
											Mircea Badea isi lauda puiul - ratingul emisiunii difuzate in direct la Antena 3, fata de audienta de la Realitatea Tv, insa niciodata nu spune daca il bate pe Dan Diaconescu (OTV), sau pe Capatos ( „un show pacatos”), ori ce audienta face emisiunea dimineata, la Antena 1
										Luni, 02 Martie 2009
											
											Campania este semnata de Ogilvy Romania, si derulata in media de MindShare
Marti, 05 August 2008
											
											Cifrele SNA sunt valabile pentru perioada aprilie 2007 - aprilie 2008 si sunt reprezentative pentru populatia Romaniei ce traieste in mediul urban, cu varsta cuprinsa intre 14 si 64 de ani (8.986.000 de persoane)
Vineri, 13 Mai 2005
											
											Festivalul de publicitate a nominalizat lucrarea Leo Burnett Romania drept una dintre cele doua finaliste la categoria Print – Bauturi Nealcoolice 
										Joi, 16 Iulie 2009
											
											 „Contul Algida ne-a fost incredintat direct de catre Unilever in ianuarie”, a afirmat Mirela Angelescu, Managing Director la DDB Bucharest
										Sambata, 11 Martie 2017
											
											 Cu un varf de audienta generala de 4.5 milioane de romani, Romanii au talent! a inregistrat si un varf de aur, pe segmentul publicului comercial: peste 70% cota de piata!
										Marti, 22 Iunie 2021
											
											Sub titlul “Hello, ingrediente naturale! Adio, griji!”, campania integrata de comunicare beneficiaza de un puternic suport in zona de TV, in-store, digital si PR. Spotul TV pune accentul pe cat de mult influenteaza in bine viata de familie lipsa grijilor marunte, printre care se numara si gatitul de zi de...
										ALTE CAUTARI
							
							
							
						
            PUBLICITATE:
            
				
     
            
	
        								


















