Rezultatele cautarii dupa : "TURISM"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Tara Fagarasului, declarata Destinatia Turistica a anului 2020 din Romania de catre bloggerii de turism
Marti, 14 Iulie 2020
 Cezar Dumitru, Imperator Travel: ,,Exista o tendinta la nivel global - turistii din Thailanda sunt thailandezii, turistii din Bali sunt indonezienii, iar aceeasi tendinta se poate observa si in Romania - romanii sunt interesati sa-si vada tara”
Marketerii din turism se asteapta ca 65% din bugete sa mearga in marketingul digital
Vineri, 26 Iulie 2019
 Potrivit companiei globale specializate in servicii de retargetare RTB House, specialistii in marketing din sectorul de turism isi vor indrepta atentia si mai mult pe canalele digitale in vara acestui an. Daca anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au indreptat catre campaniile...
Spre 1,5 milioane de tineri cu focus pe visual media si social photo sharing pentru patrimoniul cultural. Cronicari Digitali 2019.
Marti, 21 Mai 2019
 Cronicari Digitali, cea mai mare campanie nationala de promovare a mostenirii culturale romanesti a inceput la Constanta, seria evenimentelor offline din 2019;
Oradea isi lanseaza brandul de oras. Proiect al Asociatiei pentru Promovarea Turismului Oradea, conceptualizat impreuna cu Brandient
Vineri, 10 Mai 2019
 Asociatia Pentru Promovarea Turismului din Oradea si Regiune (APTOR) lanseaza brandul de oras, conceptualizat impreuna cu firma de consultanta si design Brandient.
Campanie aniversara 9 ani eSky Romania cu premii de 9.000 de lei
Luni, 15 Octombrie 2018
 In cadrul concursului, eSky isi provoaca publicul sa ii convinga de faptul ca un prieten drag are nevoie de o vacanta. Acesta din urma poate castiga o vacanta in valoare de 4.500 de lei, iar cel care a facut recomandarea prietenului va castiga de asemenea o vacanta de 4.500 de lei.
141 de restaurante si localuri POP din sase orase autohtone, in ghidul Gault & Millau Romania 2018
Miercuri, 16 Mai 2018
 80% dintre entitatile din turism considera gastronomia important in alegerea destinatiilor de calatorie
Statuia unui soldat se topeste in Trafalgar Square. Ogilvy & Social.Lab Belgia pentru Visit Floanders.
Vineri, 28 Iulie 2017
 Agentia de turism Visit Floanders comemoreaza batalia de la Passchendaele din Primul Razboi Mondial, unde 475.000 de soldati au fost dati morti sau disparuti pe campul de lupta
Filme creative documentare la Kinedok. 22 de proiectii in 14 orase la invitatia One World Romania
Luni, 08 Mai 2017
 Publicul cinefil din 14 orase din tara este invitat sa vizioneze documentare creative din Europa Centrala si de Est
Artmark Historical Estate Romania vinde si Ungaria
Marti, 04 Aprilie 2017
 Potrivit Artmark Historical Estate, lansarea are loc cu doua importante proprietati oferite spre vanzare in zona lacului Balaton: domeniul viticol Liszkay si castelul Somssich.
Agentie digitala de 300.000 de euro pe an trage linie: Cautari mobile in turism, mai mari decat pe desktop
Joi, 16 Martie 2017
 Potrivit agentiei Moloso, 48% dintre cautari au fost realizate de pe mobil, in timp ce 47% au fost realizate de pe Desktop.
LPF vrea cresterea numarului de spectatori si clientilor de publicitate
Vineri, 14 Octombrie 2016
 Liga Profesionista de Fotbal isi propune, in noul sezon, sa creasca numarul suporterilor prezenti pe stadion si al companiilor interesate de comunicarea directa cu fanii fotbalului profesionist. 
Romania fara castele si conace. ARCHÉ Heritage a inventariat dezastrul monumentelor uitate.
Joi, 13 Octombrie 2016
 Dintre cele 744 de castele si conace cercetate, 101 au fost reabilitate de curand ori sunt in curs de reabilitare, 226 au beneficiat de mentenanta, fiind in stare buna de conservare, 326 sunt in stare medie sau proasta de conservare, 59 sunt in precolaps si 30 in ruina.
TV
Wild Carpathia - Anotimpurile schimbarii in premiera la TVR
Luni, 03 Octombrie 2016
 Duminica, 9 octombrie, de la ora 18.35, TVR 1, TVR HD si TVRi difuzeaza in premiera ultima parte a seriei Wild Carpathia, un indemn pentru protejarea zonelor rurale, a patrimoniului cultural si istoric, a biodiversitatii din Romania, anunta reprezentantii postului public de televiziune.
Invitatie la concurs: Castiga un proces de branding de 10.000 de euro. Ultimele zile de inscrieri.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Inoveo, initiatorii competititei in care aplicantii pot castiga un proiect de branding in valoare de 10.000 de euro, au prelungit pana la 20 septembrie data la care antreprenorii isi pot inscrie brandul in concurs.
United administreaza proiectele cu software utilizat in 81 de agentii. McCann, Grey, Publicis printre ele.
Joi, 30 Iunie 2016
 Printre utilizatorii instrumentului software Ad In One se numa retele si agentii ca McCann, Leo Burnett, Publicis sau Grey
United a castigat contul de servicii de marketing si comunicare al ansamblului de birouri Oregon Park
Miercuri, 11 Mai 2016
 Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul  de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
Rebranding in turism. Consultantii de brand INOVEO deschid noul sezon pentru Conacul Archia
Marti, 08 Martie 2016
 Consultantii de brand condusi de Dochita Zenoveiov anunta rebranding-ul pentru Conacul Archia, un business de familie din Deva ce recupereaza valorile tranvilvanene si promoveaza spiritul boierului contemporan
Toyota Production System in comunicare vine la Bucuresti pentru Solutii de Afaceri Creative
Marti, 06 Octombrie 2015
 A II-a Editie S.A.C. va avea loc pe 13 octombrie 2015 la Bucuresti - Crystal Pallace Ballrooms. Rezervarea unui loc se face fara taxa in limita locurilor disponibile ale salii la www.solutiiafacericreative.ro

 

Invatamantul profesional pregateste cel mai mult in mecanica auto, turism si industria textila
Miercuri, 03 Iunie 2015
 Elevii au, in total, la dispozitie 38.158 de locuri in anul de scolarizare 2015-2016, cu 2400 de locuri mai multe comparativ cu anul anterior

Statui descoperite de GAV. “Nimic de ascuns pentru Happy Tour.
Miercuri, 08 Aprilie 2015
 Potrivit oamenilor de creatie condusi de Marius Rosu, originalitatea campaniei consta in prezentarea statuilor in ipostaze noi, „descoperite”, intr-o maniera atipica pentru comunicarea uzuala din industria de turism & travel,
1 2 3 4 »