Gavrila & Asociatii porneste "centrale cu spirit german"
Vineri, 30 Septembrie 2005

Gavrila & Asociatii porneste centrale cu spirit german( AdPlayers.ro ) Sub titlul “Spiritul German”, agentia de publicitate Gavrila & Asociatii semneaza publicitatea centralelor Heiss pentru Meda SA. Campania de lansare a debutat in a doua saptamana din septembrie si “a fost strans imbratisata de client, in urma alegerii agentiei, fara a se organiza vreo licitatie” afirma executivii Gavrila & Asociatii. Derulata prin agentia de media ZenithMedia, campania Heiss contine 3 spoturi Tv - Berea, Micul Dejun si Scotienii si machete in presa scrisa

“Brief-ul care a dus la conceperea Spiritului German spunea clar ca povestea trebuie sa se adreseze unei specii aparte de target, si anume “tehnicistilor”, maestrii butoanelor, a functiilor si a comenzilor oricarui aparat, obsedati de surubelnita si tabele in Excel. “ afirma reprezentantii romani ai agentiei de publicitate.

Gavrila & Asociatii porneste centrale cu spirit german

Obiectivul campaniei era construirea unui brand nemtesc, cu toate atributele sale binecunoscute, spun ei. Iar “pentru a impaca si capra (seriozitate, fiabilitate) si varza (incredere, simpatie, memorabilitate), a aparut personajul ce intruchipeaza Spiritul German” sustin reprezentantii Gavrila & Asociatii, “o campanie a carei poveste ar fi vrut s-o scrie cu siguranta Fratii Grimm, celebrii povestasi germani”

Gavrila & Asociatii porneste centrale cu spirit german

Totul a inceput intr-o zi din luna aprilie, cand “ideea Spiritului German a incoltit in mintea creativilor de la Gavrila&Asociatii provocati de brief-ul producatorului de centrale termice MEDA” spun creativii agentiei. Intrand in rolul povestitorilor germani, ei sp[un ca “treptat, treptat, ea a prins contur si a devenit atat de atragatoare incat la soare te puteai uita, insa la dansa ba”

Gavrila & Asociatii porneste centrale cu spirit german

Cu un actor care a “interpretat” Spiritul German, ales printr-un casting desfasurat in Germania, povestea Heiss a mers mai departe cu filmarea a trei spoturi TV de 30 de secunde: Berea, Micul Dejun si Scotienii. Regizor a fost islandezul Gulli Maggi.  Macheta de presa va fi publicata in revistele de specialitate.

(Iulian Toma )

Gavrila & Asociatii porneste centrale cu spirit german

INFO AdFile

Titlu: Spiritul German

Agentie: Gavrila&Asociatii

Oras: Bucuresti

Advertiser: Meda S.A.

Brand: Heiss

Produs/categorie: Centrale termice

Marketing Manager / Director: Dacian Lontis

Nume Campanie: Spiritul German

Data primei difuzari/aparitii: 12 septembrie 2005

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana+ Germana

Tipuri media: TV, print

Durata (TV): 3X30”

Slogan: Totul merge Heiss!

Account Manager: Dan Popov

Strategy Director: Dan Popov

Creative Director: Alina Gavrila/ Octav Gheorghe

Art Director: Sorin Tofan    

Copywriter: Octav Gheorghe/ Iulian Fecioru

Regizor: Gulli Maggi

Producator:  Dragos Vilcu

Casa productie A/V: Multimedia Est

Editor Imagine: Marian Popescu

Companie editare Imagine: Multimedia Est

Post Productie A/V: Multimedia Est

Agentie Media: Zenith Media


PUBLICITATE: