( AdPlayers.ro ) Sub titlul Spiritul German, agentia de publicitate Gavrila & Asociatii semneaza publicitatea centralelor Heiss pentru Meda SA. Campania de lansare a debutat in a doua saptamana din septembrie si a fost strans imbratisata de client, in urma alegerii agentiei, fara a se organiza vreo licitatie afirma executivii Gavrila & Asociatii. Derulata prin agentia de media ZenithMedia, campania Heiss contine 3 spoturi Tv - Berea, Micul Dejun si Scotienii si machete in presa scrisa
Brief-ul care a dus la conceperea Spiritului German spunea clar ca povestea trebuie sa se adreseze unei specii aparte de target, si anume tehnicistilor, maestrii butoanelor, a functiilor si a comenzilor oricarui aparat, obsedati de surubelnita si tabele in Excel. afirma reprezentantii romani ai agentiei de publicitate.

Obiectivul campaniei era construirea unui brand nemtesc, cu toate atributele sale binecunoscute, spun ei. Iar pentru a impaca si capra (seriozitate, fiabilitate) si varza (incredere, simpatie, memorabilitate), a aparut personajul ce intruchipeaza Spiritul German sustin reprezentantii Gavrila & Asociatii, o campanie a carei poveste ar fi vrut s-o scrie cu siguranta Fratii Grimm, celebrii povestasi germani

Totul a inceput intr-o zi din luna aprilie, cand ideea Spiritului German a incoltit in mintea creativilor de la Gavrila&Asociatii provocati de brief-ul producatorului de centrale termice MEDA spun creativii agentiei. Intrand in rolul povestitorilor germani, ei sp[un ca treptat, treptat, ea a prins contur si a devenit atat de atragatoare incat la soare te puteai uita, insa la dansa ba

Cu un actor care a interpretat Spiritul German, ales printr-un casting desfasurat in Germania, povestea Heiss a mers mai departe cu filmarea a trei spoturi TV de 30 de secunde: Berea, Micul Dejun si Scotienii. Regizor a fost islandezul Gulli Maggi. Macheta de presa va fi publicata in revistele de specialitate.
(Iulian Toma )

INFO AdFile
Titlu: Spiritul German
Agentie: Gavrila&Asociatii
Oras: Bucuresti
Advertiser: Meda S.A.
Brand: Heiss
Produs/categorie: Centrale termice
Marketing Manager / Director: Dacian Lontis
Nume Campanie: Spiritul German
Data primei difuzari/aparitii: 12 septembrie 2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana+ Germana
Tipuri media: TV, print
Durata (TV): 3X30
Slogan: Totul merge Heiss!
Account Manager: Dan Popov
Strategy Director: Dan Popov
Creative Director: Alina Gavrila/ Octav Gheorghe
Art Director: Sorin Tofan
Copywriter: Octav Gheorghe/ Iulian Fecioru
Regizor: Gulli Maggi
Producator: Dragos Vilcu
Casa productie A/V: Multimedia Est
Editor Imagine: Marian Popescu
Companie editare Imagine: Multimedia Est
Post Productie A/V: Multimedia Est
Agentie Media: Zenith Media