Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005

Coca-Cola light a trecut creatia in 3D( AdPlayers.ro ) Coca-Cola light a lansat  pe piata romaneasca primul spot promotional cu un decor integral 3D pe categoria de produs bauturi racoritoare. Semnat de Lowe& Partners, spotul face parte din campania promotionala „Premiile spun totul despre tine!”, „decorul virtual creat redand lumea sofisticata, rafinata a consumatorilor Coca-Cola light” spun oficialii Coca-Cola.  Campania se deruleaza prin agentia de media Universal McCann.

Coca-Cola light a trecut creatia in 3DCampania integrata de comunicare cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec si print ad-uri in revistele glossy, fiind sustinuta de un numar mare de materiale promotionale la punctele de vanzare. Perioada de desfasurare a promotiei Coca-Cola light „Premiile spun totul despre tine” este 19 septembrie–30 octombrie.

Pe tot parcursul campaniei,  consumatorii Coca-Cola light au ocazia sa castige o Mazda RX-8, 20 de camere video SONY, 100 de telefoane mobile Nokia 6630 si peste o suta de mii de pachete promotionale continand 3 cutii de Coca-Cola light de 330 ml. Ambalajele participante la promotie sunt 0.25L, 0.5L, 1L si 2L Coca-Cola light.

Coca-Cola light a trecut creatia in 3D„S-a plecat de la o schita desenata” spun reprezentantii Coca-Cola. „Primul pas a fost crearea decorului. Artistii 3D, veniti tocmai din Franta, au fixat in diferite puncte ale cromei  diverse semne - X-uri negre din autocolant sau bile albe din polistiren expandat. „In urma acestor filmari in aparenta simple, postproductia urma sa modeleze un decor uimitor, complicat si rafinat” povestesc autorii spotului.

Coca-Cola light a trecut creatia in 3DCu un casting 100% romanesc, filmarea a durat 30 de ore,  in medie 3 ore pentru fiecare cadru. Autorii spotului spun ca personajele au fost filmate in cadre separate, integrarea lor facandu-se cu ajutorul unui soft, ceea ce a permis creatorilor  sa "se joace" cu personajele si cu figuratia. S-au folosit diferite variante de iluminare a cadrului, diferite tipuri de texturi.

Coca-Cola light a trecut creatia in 3DPostproductia, extrem de complexa, spun autorii spotului, a fost realizata de artisti francezi de la studioul 3D Sparx si a a durat o luna si jumatate. Au existat o multime de schite, de referinte si de variante pana s-a ajuns la decorul final din spot.  „Ne-am dorit un decor sofisticat, futurist, unic, dar care sa poata fi reprodus oricand in realitate. Am obtinut un loc in care ne-ar placea sa ne intalnim seara, la o Coca-Cola light”, povesteste Diana Angelescu, Head of Copy la Lowe & Partners, agentia de publicitate care a realizat campania promotionala Coca-Cola light.

„Noutatea acestei campanii consta in ilustrarea, intr-un mod original si rafinat a unor notiuni dragi brand-ului - “univers personal”, “valorile mele”, “alegerea mea” „ spune Natalia Predut, Operations Brand Manager Coca-Cola Romania. „Astfel noul spot Coca-Cola light reuseste sa comunice mai mult decat un mesaj promotional, el exprima personalitatea puternica si plina de viata a brandului si implicit a consumatorilor sai.”

Echipa care a lucrat la realizarea spotului  este formata din agentia Lowe&Partners, casa de productie Reload Films, regizorul Daniel Ablin, DOP (Director-of-Photography) Laurent Rodrigues,  studioul de post-productie si grafica 3D Sparx din Franta si compania Kemper Music. Printurile 3D au fost realizate de studioul Carioca, fotograf fiind Cosmin Gogu.

Lansata in 1982, Coca-Cola light este prezenta in intreaga lume, marca fiind introdusa pe piata romaneasca in 1995. Coca-Cola light este cunoscuta ca fiind bautura racoritoare al carei continut energetic este de numai o calorie, oferind gustul real de Cola.

( Iulian Toma )

INFO AdFile

Titlu: Promotia Coca-Cola light spune totul despre tine

Agentie: Lowe & Partners

Oras: Bucuresti

Advertiser: Coca-Cola

Brand: Coca-Cola light

Produs/categorie: CSD (carbonated soft drinks)

Operations Brand Manager: Natalia Predut

Marketing Manager: Irina Ionescu

Nume Campanie: Coca-Cola light spune totul despre tine / Coca-Cola light It’s all about you.

Data primei difuzari/aparitii:   

TV (prima difuzare a fost pe ProTv, pe 5 octombrie)

Presa (prima aparitie : Elle, pe 19 septembrie)

Radio (prima difuzare pe 4 octombrie)

Piete distributie (Tari): Romania

Tara productie: Romania

Limba: Romana

Tipuri media: TV, radio, print

Durata (TV): 35 sec, 15 sec

Slogan: “Premiile spun totul despre tine” / “Prizes are telling everything about you”.

Lowe & Partners:

Account Director: Ioana Gligor

Creative Director: Mihai Coliban

Head of Art: Octavian Giosanu

Head of Copy: Diana Angelescu

A/V Producer - Irina Stanciulescu

DTP Studio Manager - Robert Podareanu

Regizor: Daniel Ablin

Producator: Sebastian Tudor

Casa productie A/V: Reload Film

Editor Imagine: Laurent Rodrigues

Companie editare Imagine: Reload Film Postproduction

Post Productie A/V: Sparx Studio - France Studio

Actori (personaje): Tatiana Marinescu & Andrei Dermengiu

Voce: Mara si Cristi Ionita

Muzica: Kemper Music

Efecte Speciale:

TV - Sparx Studio – France (3D Graphics)

Print Carioca 3d Studio

Media Planner: Victor Croitoru

Agentie Media: Universal McCann

Canale Media :

Televiziune: ProTv, Acasa, TVSport ProCinema, Antena 1, Antena 3, Prima Tv, Realitatea, B1 TV, TVR 1, TVR 2, MTV, TVK Lumea .

Presa scrisa: Elle, Joy, Cosmo, Avantaje, Bolero, Supercar, Unica, Tabu, FHM, Tango, Class, Playboy, Campaign, Men’s Health, BMW Magazine, HBO Guide.

Radio: Kiss FM, Radio Star, Radio Guerrilla, Radio Total, Radio 21, ProFm, Radio Romantic si City FM.


PUBLICITATE: