Rezultatele cautarii dupa : "7"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 11 Februarie 2016
Numarul clientilor care au promovat produse si servicii in mediul online s-a dublat in 2015, comparativ cu anul anterior, iar numarul campaniilor este cu 40% mai mare, potrivit BRAT
Vineri, 22 Ianuarie 2016
Potrivit lui Catalin Tolontan, cu 7.000 de euro pe luna, „Mutu va fi cel mai bine platit bugetar din judet, caci din bugetul local ii vin vedetei banii”.
Luni, 11 Ianuarie 2016
Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Joi, 10 Decembrie 2015
Vineri, 04 Decembrie 2015
McCann Worldgroup Romania castiga un total 7 premii, cu 5 campanii diferite: 1 Grand Prix, 3 trofee de aur, 3 trofee de argint si unul de bronz.
Primul instrument de masurare a audientei OOH TV trece de ARMA si ARIA. Digital Indoor TV Analytics.
Joi, 03 Decembrie 2015
Miercuri, 25 Noiembrie 2015
Printre sustinatorii proiectului Scoala de Valori care cauta Exceptionalii 2016 se numara McCann, Strauss, ING, Zentiva, BCR, Parlamentul European, Saint Gobain, Coca-Cola Helenic, BNP Paribas, Kaufland, Petrom si altii.
Marti, 24 Noiembrie 2015
Joi, 29 Octombrie 2015
Peste 500 de studenti vor beneficia de „Laboratorul IMAGE PR” si isi vor da intalnire cu cadrele didactice #la607, dupa ce vechea sala 607 de la Etajul 6 al Corpului A, Complex „Leu” a fost modernizata total in urma unui parteneriat pe 7 ani pentru dezvoltarea si modernizarea invatamantului de profil alaturi de Universitatea din Bucuresti - Facultatea de Jurnalism...
Joi, 22 Octombrie 2015
“Estimam sa depasim 2.2 milioane de euro pana la final de an, cu acelasi trend de crestere cu cca. 10% fata de 2014. Practic, vom creste mai mult decat media pietei, care e undeva la 7% pe zona de digital”.
Marti, 20 Octombrie 2015
Cu un concept DDB (The Group) si relatii publice Porter Novelli, Media Galaxy lanseaza promotia „Negru pe Alb”, cu reduceri de pret de la 15% la 70% la 1000 de produse
Joi, 15 Octombrie 2015
Luni, 21 Septembrie 2015
Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.
Vineri, 28 August 2015
Noul look este semnat de GO studio, divizia de business a GMP Group, specializata in design grafic si branding, atelier de creatie care a semnat si identitatea noua de brand Itsy Bitsy, in urma cu un an.
Vineri, 21 August 2015
Miercuri, 05 August 2015
Marti, 04 August 2015
Noul Roju.ro activeaza pe o piata in care majoritatea site-urilor au nume apropiate - avion.ro, paravion.ro, bilete-avion.ro
Marti, 21 Iulie 2015
2Performant Network S.A., companie de performance marketing din Romania ce reuneste activitatea retelei de afiliere 2 Parale, a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 3,680,000 lei in prima jumatate a anului 2015, in crestere cu 25% comparativ cu perioada precedent a anului precedent.
Joi, 16 Iulie 2015
Peste 650 de anuntatori si 750 de marci, totalizand 2.000 campanii, au renuntat la Presa Scrisa in primul semestru din 2015, comparative cu perioada similara a anului trecut.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: