Noua conducere BRAT. Silviu Ispas, Presedinte.
Joi, 24 Martie 2016

In cadrul sedintei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani: 

adplayers. info

Adunarea Generala BRAT a ales noul Consiliul Director si Presedintele pentru mandatul 2016-2018.  In sedinta care a avut loc astazi, 24 martie 2016, au fost prezentate principalele reprere ale activitatii BRAT din ultimul an, situatia studiilor si auditului realizat de asociatie precum si initiative si proiecte viitoare.

Silviu Ispas a fost ales Presedinte BRAT si in mandatul 2016-2018. In cadrul sedintei, membrii asociatiei au ales componenta Consilului Director care va coordona activitatea BRAT pentru urmatorii doi ani: 

Nr crt     Companie , Reprezentant   

1              MIDASMEDIA.net, Silviu Ispas ( PRESEDINTE BRAT )

2              Thinkdigital Internet & Advertising, Dragos Stanca   

3              BV McCann-Erickson,  Mihai Trandafir

4              Initiative Media, Ruxandra Stefan             

5              Media Investment Communication, Marius Gheorghe           

6              MindShare Media, Oana Petroff     

7              Antena TV Group,  Augustin Roman              

8              Legalnet Media, Alin Popescu     

9              PRO TV , Cosmin Preda   

10           BRD - Groupe Societe Generale , Loredana Iacob

11           Vodafone Romania, Liliana Martin    

12           Adevarul Holding, Mircea Ionescu

13           Burda Romania, Sandrin Apostoloiu         

14           Mediafax Group, Radu Marga       

15           Ringier Romania , Mihnea Vasiliu 

16           RCS & RDS , Dinu Gheorghe

17           Societatea Romana de Radiodifuziune, Maria Toghina  

18           Euromedia Group, Horatiu Girbea 

19           Universal Solution,  Elvira Munteanu              

BRAT este organizatia industriei de media din Romania care masoara audienta presei scrise si a mediului online, auditeaza tirajele (presa scrisa) si monitorizeaza investitiile in publicitate (presa scrisa, online, radio si outdoor). Masuratorile si monitorizarile BRAT sunt independente si transparente, pe baza standardelor profesionale stabilite de membrii sai in concordanta cu normele internationale.

BRAT pune la dispozitia pietei de media si de publicitate indicatorii de performanta obtinuti in urma auditului si a studiilor realizate. Rapoartele BRAT reprezinta reperul sigur si credibil pentru decizii strategice care implica industria media.

Mai mult in Media, Transmedia, Presa Scrisa, Interactive, OOH


PUBLICITATE: