Rezultatele cautarii dupa : "online media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!” de la Maspex Romania este semnata de Propaganda
Luni, 01 Iulie 2024

Intr-o piata extrem de competitiva, cu numerosi jucatori activi, Alcalia si-a propus sa se diferentieze prin campania de imagine „Alcalia. Imi face bine!", avand ca obiectiv de business o crestere double digits.

Publicitate si responsabilitate. 5 din 10 investitori in top 10 cheltuieli de publicitate in Media Online (BRAT), din jocuri de noroc.
Luni, 01 Aprilie 2024
 Potrivit Romania Libera, conform datelor IAA Romania (International Advertising Association Romania), in top 10 domenii cu cele mai mari investitii in publicitate se afla si companiile din industria jocurilor de noroc – reclame ce vizeaza platformele de pariuri sportive si jocuri de cazino online.
Start pe 30 martie la TVR SPORT. Canalul public de sport va transmite cea mai prestigioasa competitie sportiva a anului - Jocurile Olimpice Paris 2024.
Joi, 28 Martie 2024
 „La TVR SPORT vom incuraja competitiile mai putin cunoscute, vom readuce in atentie pagini memorabile din istoria glorioasa a sportului romanesc, pastrate in patrimoniul Arhivei de Aur a TVR, vom fi gazda pentru marii nostri campioni, dar si pentru tinerii dornici de performanta”, a declarat Dan...
Cresterea preturilor la bunurile de larg consum s-a domolit la 19,3% in trimestrul al-II-lea comparativ cu +23,1% in trimestrul intai 2023
Luni, 11 Septembrie 2023
 Dupa mai mult de patru trimestre consecutive de inflatie, consumatorii au devenit mult mai calculati si pragmatici cu cheltuielile si cumpara mai putin ori cauta mai des preturile mici ale marcilor private, ale magazinelor de discount sau ale produselor la promotie.
Romanii acceseaza, pentru divertisment si relaxare, platformele de social media (54%), radio-ul (52%), podcast-ul (44%) si televiziunea (41%). Studiu Reveal Marketing Research.
Vineri, 07 Iulie 2023
 Topul surselor de informare accesate de romani este alcatuit din televiziune (70%), social media (68%) si presa online (56%), iar durata medie petrecuta de cei mai multi dintre romani pe social media, la TV sau ascultand radio este de 1-3 ore pe zi.
Apa Nova a lansat „Importantii”, prima campanie de employer branding pentru furnizorul serviciilor esentiale
Joi, 29 Iunie 2023
 Campania este semnata de agentiile DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide si este promovata pe canalele media online & social media, OOH, in cadrul targurilor de joburi si a altor evenimente de HR.
Excesul de ecrane (59%), expunerea in mediul online (52%) si violenta din mass-media (43%) - principalele provocari pentru copii ale parintilor romani
Joi, 08 Iunie 2023
 In cea de-a doua parte a celui mai recent studiu Reveal Marketing Research, ce a avut ca tema centrala evaluarea situatiei copiilor din Romania, au fost analizate atat perceptiile populatiei generale, cat si cele ale parintilor referitor la diferite aspecte cu rol determinant in dezvoltarea copiilor, cum ar fi...
Noua conducere BRAT 2023 – 2025. Asociatia profesionala realizeaza 12 studii esentiale pentru functionarea corecta a industriei media online, outdoor, print si radio
Luni, 03 Aprilie 2023
 BRAT - Biroul Roman de Audit Transmedia – organizatia de masurare a performantelor produselor media online, outdoor, radio si print care reuneste 160 de membri din industrie (publisheri, clienti, agentii de publicitate, companii OOH, radiodifuzori si organizatori de evenimente) si-a desemnat conducerea pentru...
iPROSPECT si DENTSU castiga contul de media ZALANDO
Sambata, 14 Ianuarie 2023
 Decizia vine in urma nei licitatii competitive menite sa consolideze toate mediile de comunicare intr-un singur grup de agentii cu capacitatea de a accelera colaborarea pe piata si continuitatea campaniilor derulate la nivel international.
McCann Bucharest si MRM Bucharest lanseaza prima platforma globala a brandului FUZETEA Coca-Cola ,,Made of Fusion
Luni, 23 Mai 2022
 Platforma va include declinari in diferite puncte de contact in urmatorii 3 - 5 ani. Spotul campaniei este realizat de celebrul regizor egiptean Ali Ali, iar imaginile poarta semnatura fotografului Ignacio Ricci
Nou director la Bakers Digital Communication. Marius Olteanu este noul Head of Digital al agentiei din grupul V+O Communication.
Luni, 02 Mai 2022
 Marius Olteanu vine de la Henkel Romania (constructii), unde a fost Digital Brand Manager, iar anterior a lucrat pentru Krka Romania (farma), unde a fost Digital and Communication Marketing Manager. Anterior, el a mai lucrat pentru Umbrella Media Brainstorming ca digital marketing, respectiv VIP Booking, ca...
Lider pe piata de servicii SEO din Romania, agentia DWF investeste 650.000 euro in Paid Media si il numeste pe Eugen Predescu, Managing Director al diviziei
Joi, 07 Aprilie 2022
 Eugen Predescu, Paid Media Managing Director DWF: “Cifrele pe care ni le propunem la DWF, in urmatorii doi ani, doar pentru divizia de Paid Media, sunt de 1.4 milioane de euro cifra de afaceri si un portofoliu de 160 de clienti, cu bugete totale de PPC administrate de peste 1 milion de euro lunar in anul...
A iesit din actionariatul Biz. Dragos Balan a ales Marcom Hub - proiecte de tech marketing si digital marketing, in tandem cu GT - Grafica si Tipar
Miercuri, 09 Februarie 2022
 Dragos Balan, unul dintre cei mai cunoscuti si activi antreprenori romani din industria productiei de marketing si de evenimente, a decis, la finalul anului trecut, sa paraseasca actionariatul Revistei Biz si sa se concentreze pe celelalte proiecte ale sale: Marcom Hub, dedicat proiectelor de tech marketing si...
TVR 1 propune Referendum din 11 octombrie
Joi, 07 Octombrie 2021
 ,,Publicul este cel chemat sa jurizeze competitia de idei si sa raspunda, ca la referendum, cu DA sau NU, pe platforma online a partenerului nostru media, HotNews.ro. Sunt toate premisele sa avem un public mai implicat intr-o dezbatere, mai aproape de o emisiune ca nicaieri altundeva. Ne dorim enorm acest lucru. Va...
Graffiti PR achizitioneaza pachetul majoritar al agentiei de comunicare digitala New Moon. Companiile isi pastreaza independenta
Luni, 14 Iunie 2021
,,Ne dorim ca din acest parteneriat sa producem continut mai bun, cu digital first ca manifestare, cu oameni de calitate, care fac echipa cu clientul de fiecare data si cu meaning + in prim plan ” spune Bogdan Tomoiaga, Managing Director Graffiti PR.
Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, AGERPRES si MediaSind au relansat Proiectul ReStart pentru un jurnalism de calitate
Miercuri, 05 Mai 2021
Primul eveniment al noului parteneriat va fi organizat in data de 10 mai 2021 impreuna cu studentii FJSC si cu profesionisti din domeniu, jurnalisti si reprezentanti ai asociatiilor profesionale. Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii va gazdui o conferinta (online) pe tema libertatii presei din Romania dupa un...
Raureni a lansat impreuna cu Propaganda campania nationala ,,Cu drag din natura, premii pe masura
Miercuri, 14 Aprilie 2021
 Promovata atat printr-un spot TV de 25 de secunde realizat de agentia Propaganda, cat si online, prin actiuni de comunicare in Social Media si Influencer Marketing, pana pe 20.06.2021, clientii care achizitioneaza produsele Raureni cu eticheta pro-motionala pot castiga sute de premii. Premiul cel mare al campaniei...
Sondaj. In Romania o persoana aloca peste 1.100 de lei pentru cadourile de Craciun
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
Grupul CEZ in Romania lanseaza cea mai noua campanie de brand si extinde prezenta pe Tik Tok
Miercuri, 02 Decembrie 2020
 Campania de comunicare este desfasurata la nivel national, pe urmatorul mix de canale media: radio, TV si online. Spotul poate fi urmarit si pe toate canalele de social media ale Grupului CEZ in Romania. Odata cu noua campaie, CEZ isi extinde prezenta online prin debutul pe un nou canal de social media - TikTok
Deutsche Telekom, Telekom Romania si Billie Eilish pun in lumina contributia pe care o aduce societatii tanara generatie
Miercuri, 19 August 2020
Sub o creatie semnata de Saatchi & Saatchi Londra, Telekom Romania saluta initiativa Deutsche Telekom si ii sustine pe tinerii din Romania care isi aduc contributia in societate si, impreuna cu castigatoarea a 5 premii GRAMMY, Billie Eilish, isi propune sa transmita un mesaj de optimism in mediul digital intr-o lume...
1 2 3 4 5 »