Dupa 12 ani la curtea Headvertising si 2 la Poarta Grayling, Gologan Voievod de creatie Propaganda.
Joi, 15 Octombrie 2015
 
adplayers. Iulian Toma

Dupa 12 ani la curtea Headvertising, din care 6 mai mare in oastea de creatie, si alti 2 la poarta sultanului Grayling, Cornel Gologan a fost inscaunat Voievod al creatiei agentiei Propaganda. Chiar daca pana acum nu am aflat si ce proiecte sunt gata, stim insa ca in agentie se mananca deja creatie Napolact, Raureni si Meda pe paine Boromir. 

„Gologan este un om cu o viziune integrata” spune Adrian Țuluca, Managing Director la Propaganda. Mai marele agentiei este sigur ca oastea sa de creatie va construi proiecte frumoase impreuna cu noul “expat”. Pentru ca sunt din ce in ce mai multe brief-urile care iti mai cer si altceva decat digital sau “advertising clasic”, Tuluca este de parere ca agentia este relevanta pe piata serviciilor de marketing atunci cand poate livra solutii pe orice tip de platforme de comunicare.

“Cu Gologan m-am inteles de la bun inceput ca acesta este modelul de agentie care functioneaza. Vrem sa fim nu doar creativi, ci si integrati. Pozitionarea noastra de agentie care face "creative marketing”are acum cuvantul “multidisciplinary” infata.”

Ieri, la Poarta. Azi, solutii cap-coada in Tara Romaneasca.

“Am fost un "implant” care in scurt timp a devenit din ce in ce mai necesar celorlalte “organe”din agentie in pitch-uri si pe proiectele pe care le-am lucrat impreuna" spune Cornel Gologan (foto), despre roolul de creatie detinut in agentia de PR Grayling.

“In Turcia am testat un nou model de agentie, in care trebuie sa dai o solutie cap coada, in care nu-i spui clientului “pentru Twitter si Instagram, incercati alaturi”. Sau “stiti, roll-up-ul nu este de competenta noastra”.

Dupa experienta expata, Gologan spune ca se simte ca o “multifunctionala de birou”.“Pot sa fac mai multe, sunt adaptat la abordarea holistica din prezent. Cand am plecat, mental cred ca eram pe la inceputul anilor 2000, cand advertising-ul era mot pe comunicare. In Turcia mi-am facut un update pe meserie. Am inteles mai bine cum pot sa integrez “stiintele”. Am intrat “specialist”, am iesit “House”.”

 “Mai important decat “challenge-ul profesional”, pentru mine este ca la Propaganda ma simt binevenit. Este un tonus general foarte ok, iar acest lucru imi da mai multa energie sa fac lucruri. Pentru cum au fost ultimii 6, 7 ani in publicitate, este o agentie in care nivelul de blazaj, de toxina este alarmant de scazut. Probabil ca acesta este “spiritul Propaganda”. Ramane sa aflu asta. Deocamdata nu stiu prea bine unde sunt furculitele, parola la wi-fi si confund intre ele doua doamne de la contabilitate.”

Fondata in 2002, PROPAGANDA este o agentie independenta care ofera clientilor sai servicii integrate de comunicare, de la strategie de brand sicreatie, pana la productie sau dezvoltare, implementare si divizii separate de branding, digital, BTL si media. Printre clientii Propaganda se numara: Napolact, Boromir, Raureni, Meda, RomPaper etc.

Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: