Rezultatele cautarii dupa : "60"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Proiect Tchibo 60 ani, de Propaganda. Banii la Mediaedge:cia.
Luni, 10 August 2009
 Agentia de publicitate Propaganda a semnat creatia si strategia campaniei „Aventurile bobului de cafea” in presa scrisa, online si radio, contul de media administrat de Mediaedge:cia fiind derulat in perioada iulie - septembrie
Ne combinam la o restrictionare de publicitate in weekend?
Sambata, 08 August 2009
 Care ar trebui sa fie termenul de plata pentru publicitatea consumata de un operator de telefonie mobila pana pe 31 ale lunii, cand operatorul respectiv incaseaza factura la 2...
A&M International: productie outdoor – indoor de 5,2 Milioane EUR pe an
Vineri, 31 Iulie 2009
 „Cei 5,2 Mil. EUR provin in proportie de 60% din print digital, restul de 40% fiind reprezentat de productia de POSM si proiecte speciale pentru industria de...
Trei oameni au renuntat la 30 de ani de salarii, pentru propria companie de publicitate outdoor
Luni, 13 Iulie 2009
Lansata initial cu 110 de locatii outdoor, Mix Media Advertising are trei parteneri: Cristian Martazan ( 36 ani ), fost Sales Director Outdoor - Indoor la Splendid Media pana in luna iunie...
Targul Bisericesc cumuleaza expozanti de 30-40 Mil. EUR
Sambata, 13 Iunie 2009
 Desfasurat intre 11 si 13 iunie la ROMEXPO cu o taxa de intrare de doar 3 lei, Targul Bisericesc organizat de Media SCAI atrage 5000 de oameni si 70 de expozanti care insumeaza cifre de afaceri de 30-40 milioane de euro
Sute de mii de EUR restante din 2008 acumulate de o regie
Luni, 25 Mai 2009
 Luna iunie ar putea aduce recuperari in instanta de la una din regiile cotate pana mai ieri drept una dintre cele mai importante de pe piata de profil pe anul trecut
Buget de 1,3 Mil. EUR Caroli: 95% media, 90.000 EUR productia noului spot
Joi, 21 Mai 2009
 Adrian Nicolaescu, Director de Marketing, Caroli Foods, a afirmat pentru AdPlayers ca, pentru creatie si strategie, Caroli Foods lucreaza cu McCann Erickson in urma unei licitatii...
Rate Card si Rebate - Spaga de 25-30%
Marti, 12 Mai 2009
 Cel putin trei agentii de media de pe piata romaneasca practica in publicitatea online, dupa un discount de volum de 50%, rebate-uri intre 25 si 30% si discount de regie de 15-30%. Ce mai ramane?
Exclusivitate Mircea Badea si Carmen Bruma in campania impotriva sedentarismului la Viva 10 ani
Luni, 04 Mai 2009
 Editia de luna mai a revistei editate de Edipresse AS Romania marcheaza 10 ani de la lansarea primului numar, publicatia avand potrivit declaratiilor de difuzare un tiraj vandut de 20.164 exemplare pe aparitie
Ex CEO Chartered Institute of Marketing, Peter Fisk revine in Romania
Miercuri, 29 Aprilie 2009
 Fisk va sustine pe 22 mai workshop-ul “Marketing Genius”, in care va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica
Spoon Media: 4,2 Mil. EUR; 60% prin agentii, 40% direct
Miercuri, 22 Aprilie 2009
 Pe langa o pondere de 60% din business-ul de anul trecut reprezentat de parteneriate cu agentii de publicitate cum sunt  CAP, GMP,...
Cine urca pe scena Effie, si cine este castigatorul?
Miercuri, 15 Aprilie 2009
 Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Estimam aproximativ 2 Mil. EUR din marketing interactiv, online si mobile marketing Maia Novolan, Intertel
Marti, 31 Martie 2009
Managing partner al companiei Intertel, primul furnizor de servicii de televiziune interactiva si furnizor de sms marketing din 2003, Maia Novolan spune ca 2008 a fost cel mai bun an dupa...
FHM anunta vanzari mai mari decat Playboy (+60%), Men’s Health (+96%) si Maxim (+193%)
Marti, 24 Martie 2009
 Potrivit reprezentantilor Sanoma Hearst Romania, editorul publicatiei, revista de lifestyle masculin a vandut  in semestrul II din 2008 in medie un numar de 18.464 exemplare
Optimedia: 30 Milioane EUR in 2008, si o crestere de 88% fata de 2007
Luni, 23 Martie 2009
“In 2008, Optimedia a avut o cifra de afaceri de peste 30 Milioane de euro si o crestere de aproximativ 88% fata de anul precedent” a afirmat pentru AdPlayers, Cezar Batog, General Manger al agentiei de media
Eureko nu a asigurat aparitia Business Week Romania
Marti, 17 Martie 2009
 Fostul Interamerican, Eureko a fost printre ultimii anuntatori ai publicatiei, insuficient pentru a asigura un scenariu optimist privind aparitia publicatiei
Cu 10 Milioane EUR anul trecut in publicitate, URBB creste in 2009 bugetul in lei cu 15%
Vineri, 13 Martie 2009
 Avand in portofoliu marcile de bere Tuborg, Tuborg Strong, Tuborg Christmas Brew, Carlsberg, Holsten, Skol, Guinness si Kilkenny, si bauturile racoritoare – Granini si...
BOOM a inregistrat vanzari online de 6,25 Mil EUR pe 2008, in scadere cu 2 Mil. EUR fata de previziuni
Luni, 23 Februarie 2009
 Potrivit raportului pe ultimele trei luni ale anului, regia a facut vanzari de 1,4 Milioane EUR, mai mult cu 100.000 EUR fata de trimestrul precedent, insa pe intreg anul 2008, Boom...
Campania Peroni Blue Ribbon, si in Romania
Joi, 12 Februarie 2009
 Aflata in plina desfasurare, noua campanie de comunicare tematica Peroni “Blue Ribbon”, poate fi urmarita pe TV, si in print (reviste glossy pentru barbati, femei si...
Comunicatedepresa.ro, vandut NCH cu sub 100.000 EUR
Miercuri, 04 Februarie 2009
 Una din companiile din grupul NCH a achizitionat deja domeniul comunicatedepresa.ro, fondat de Alin Zainescu, operatiunile de business urmand sa fie derulate cel mai probabil de...