Cu 250.000 EUR din business-ul Millenium Communications, divizia de PR a grupului devine agentie independenta
Miercuri, 26 Mai 2010


Andrei Bortun, fondatorul Millenium Communications si detinatorul a 60% din Bortun Olteanu (Foto: AdPrint)

(AdPlayers, Iulian Toma)

Cu 25% din business-ul de anul trecut al Millenium Communications , grupul lanseaza divizia de PR ca agentie de sine statatoare. "Bortun Olteanu", noua agentie independenta de relatii publice, ii are ca parteneri pe fondatorul Millenium Communications, Andrei Bortun, cu 60% din afacere si pe seful diviziei de relatii publice al grupului, Bogdan Theodor Olteanu, cu 40% din companie.

Divizia de PR  a grupului a inregistrat anul trecut un business de aproximativ 250.000 EUR, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Andrei Bortun, unul dintre cei doi parteneri Bortun Olteanu, si fondator al Millenium Communications.

Intrebat de AdPlayers la ce evolutie se asteapta in 2010 pentru serviciile de PR din grup, Bortun a afirmat: „Intr-un business-plan realist, credem ca in acest an putem vorbi de o crestere de aproximv 10-20 % comparativ cu anul trecut”. Cu alte cuvinte, daca asteptarile fondatorilor vor fi atinse, atunci Bortun Olteanu va fi in primul an de existenta o afacere de 275.000 – 300.000 EUR.

BORTUN•OLTEANU are 12 angajati si un portofoliu de clienti activi care cuprinde Mercedes-Benz (Corporate, Cars, Vans, Tucks, smart, Chrysler, Jeep, Dodge), P&G (Corporate projects, Gillette), Samsung (Corporate, Mobiles, Home Appliance, Consumer Electronics, IT), Brands International (DuPont, Nesspresso, Habanos), buybooks.ro, Delaco, ECCO, EuroMiniStorage, Senior Interactive, SoNoRo si Ursus Breweries (Stejar, Azuga, Ciucas).

Pe langa Bortun Olteanu, din grupul de companii mai fac parte Millenium Communications si agentia Rusu + Bortun, cu servicii de branding, creatie si strategie. 

Millenium Communications organizeaza in continuare evenimentele proprii (AdPrint, Internetics, Gala Societatii Civile), precum si celelalte evenimente importante ale industriei de advertising (ADOR si EFFIE). Divizia de BTL a Millenium Communications pastreaza propriul sau portofoliu de clienti, printre care: P&G (Gillette), Unilever (Rama), ING Bank, Mercedes-Benz, Samsung sau Ursus.

PUBLICITATE: