Cum a facut Internet Corp 1,5 Mil. EUR din publicitate online?
Joi, 15 Iulie 2010

Internet Corp, Tarife Lista (Rate Card) 2010. Sursa: compania.

 (AdPlayers, Iulian Toma)

Internet Corp a atras aproximativ 1,5 Milioane EUR din publicitate online in 2009, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers, Mihai Seceleanu (foto), CEO al editorului online care a vandut publicitate online pe Wall Street, 9AM, Kudika Ejobs, Corporate News, Envy, Garbo, Sotto, Yuppi, Condo, Delly, Healthy Lazy, Grace, Kids.

In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, dupa cum estimeaza oficialul.

Presedintele companiei detinute de patru parteneri cu parti egale - fondul de investitii 3TS Cisco Growth (25%), Mihai Seceleanu (25%), Liviu Dumitrascu 25% si Daniel Tatar (25%), spune ca incheie prima jumatate a anului in curs „semnificativ mai bine decat prima jumatate a anului trecut”.

Seceleanu nu a dezvaluit cifrele exacte pentru acest an motivand ca prima jumatate a anului este inca neraportata. El afirma insa ca, in ciuda crizei, si in prima jumatate a lui 2009 Internet Corp a avut venituri mai mari comparativ cu anul 2008, an recunoscut ca fiind unul de varf pentru investitiile in publicitate.

In acest an compania vrea mai multi bani si din publicitate contextuala. „Tintim in jur de 10% din veniturile din publicitate ale unui an”, spune managerul Internet Corp, care a implementat de curand platforma de publicitate contextuala in regim CPC (cost-per-click) nsContext, dezvoltata de NetSprint.

In ceea ce priveste investitia in noul sistem de publicitate contextuala, Seceleanu a afirma ca „Este vorba de un „setup fee” care tine de customizarea sistemului, la care se adauga o formula de „revenue share”, o parte din veniturile atrase din publicitate”.

Mai mult in Internet,Interactive, AdPlayersREPORT


PUBLICITATE: