Rezultatele cautarii dupa : "advertiseri"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 »
Medicamentele urmate de suplimentele alimentare si lanturi de magazine au dominat piata de publicitate, in decembrie 2023. Cercetare MediaTrust.
Vineri, 19 Ianuarie 2024
Conform datelor pe baza Tarifelor Lista – Rate Card, furnizate de Admonit, platforma mediaTRUST pentru monitorizarea reclamelor, in intervalul monitorizat s-au difuzat peste 612.000 de spoturi publicitare, iar cheltuielile totale de publicitate au fost de peste 820 milioane euro rate card.
Dentsu Romania lanseaza Consiliul pentru Diversitate, Echitate si Incluziune (Diversity, Equity, and Inclusion Council)
Luni, 05 Decembrie 2022
 ,,Prin angajamentul nostru fata de diversitate, echitate si incluziune, ne angajam sa cautam noi perspective, sa sarbatorim diferenta si sa construim o cultura incluziva in care toti membrii echipei isi pot aduce sinele autentic la locul de munca” spun initiatorii proiectului.
,,Pentru advertiseri, migrarea de la Google Universal Analytics la Google Analytics 4 trebuie facuta urgent pentru a putea beneficia de avantajele ei in campaniile de Black Friday!”Eugen Predescu, DWF
Marti, 07 Iunie 2022
 Prima editie din seria de evenimente DWF Talks a subliniat faptul ca trecerea de la un sistem de colectare si masurarea a datelor utilizatorilor site-urilor de orice gen - sistem dezvoltat si implementat de Google (Universal Analytics) la un nou sistem de tracking si masurare adaptat noilor politici de administrare...
48,6% dintre utilizatorii de internet, copii si adulti, petrec zilnic de la zeci de minute, la peste o ora, jucandu-se. Httpool: Campaniile intalnesc gaming-ul.
Marti, 07 Septembrie 2021
 Diana Vlad, Client Solutions Manager / AdColony Lead, despre campania Doritos: „Recomandarea platformei AdColony pentru campania Doritos a venit in mod firesc, avand in vedere focusul echipei de brand asupra obiectivului de engagement si faptul ca AdColony livreaza excelent pe acest indicator. Istoricul de...
Audienta de tineri semnificativ prezenta pe Snapchat. Studiu de caz – Durex pe Snapchat – platforma din spatele e-commerce-ului de succes
Vineri, 27 August 2021
 Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Unul din trei pe TikTok. Parteneriatul TikTok - Httpool completeaza mare parte a planurilor de media dezvoltate de advertiser-ii din Romania
Joi, 26 August 2021
 „Fiind folosita, in mod frecvent, de peste o treime dintre utilizatorii de internet cu varste cuprinse intre 16 si 64 de ani din tara noastra2 si oferind advertiserilor un reach solid in randul tipurilor de public comercial”, potrivit Biancai Vlaston, Country...
Publicitate pe SmartTV prin ARBOmedia. Parteneriat stategic cu SmartTube. Target: 150.000 euro si de la 60.000 la 100.000 de utilizatori in 2020
Vineri, 21 Februarie 2020
 Oficialii de comunicare ai proiectului au afirmat pentru AdPlayers ca tinta parteneriatului este de 150.000 de euro pentru anul in curs sivizeaza extinderea serviciului in peste 15 orase din ,,urbanul mare” – tinta de audienta cunoscuta in piata de media reprezentata de orasele cu peste 100.000 de...
57 Milioane EUR, piata de publicitate online in 2018. Video - cea mai mare crestere: 67%
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
Campania pentru Alegerile Europarlamentare a dublat pretul publicitatii. Cine si cat a cheltuit online?
Sambata, 25 Mai 2019
De o spatamana, nenorocire: ma costa de doua ori mai mult ca un utilizator  sa vada o postare a clientilor mei pe facebook. Reclama/postarea nefiind nici mai buna, nici mai proasta ca saptamana...
Prezenta si in Romania, platforma Instapage primeste 15 Milioane USD in Seria A de finantare condusa de Morgan Stanley Expansion Capital
Luni, 16 Aprilie 2018
 Platforma care ofera advertiserilor solutii de optimizare post-click, Instapage a reusit sa se extinda in trei tari (SUA, Romania​ si Polonia) avand peste 150 de angajati, 30 dintre care reprezinta echipa de suport clienti cu sediul in Timisoara din 2014.
Cu 6 din 10 utilizatori de Internet, Google Chrome blocheaza formatele intruzive de publicitate online
Marti, 13 Februarie 2018
Reclame intruzive blocate: Desktop: Reclame tip Pop-up, Video care ruleaza cu auto-play si sunet, Prestitiale in video - cu countdown, Sticky ads-urile de format mare. Mobil: Pop-up, prestitiale, Formate de reclame mai mari de 30%, Reclame animate, Reclame care pornesc automat si cu sunet, Formate poststitiale cu countdown, Formate fullscreen scrollover, Sticky ads in format mare
Marketing cu continut si influentatori online de nisa. Global a lansat agentia Trending Influencers
Marti, 05 Decembrie 2017
 Olga Juverdeanu (foto), GM, Global: „Credem ca urmatoarea etapa in influencers marketing este partea de targetare, de nisare pe micro-influenceri, cu comunitati mici, dar foarte fidele, loiale, in care engagementul este mult mai mare decat intr-o comunitate generalista"
P&G taie din publicitatea digitala aproape 150 milioane USD din motive de eficienta si brand equity
Miercuri, 02 August 2017
Motivele sunt legate de ineficienta uno campanii digitale si unor ingrijorari de brand equity adus de unele plasamente nepotrivite ale unor campanii, inclusiv site-uri de trafic fals.
Consumul de media pe Internet: 75% pentru mobile. Hong Kong, 89% - cea mai mare rata in 2018.
Luni, 31 Octombrie 2016
Potrivit raportului Zenith Mobile Advertising Forecasts, rata de utilizare a internetului mobil acrescut rapid, de la 40% in 2012 la 68% in 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018.
Adoptia publicitatii Programmatic a crescut cu 35%. Studiu TailWind/Project Agora
Luni, 15 Februarie 2016
 
Evenimente destinate marketingului si comunicarii la Print & Sign 2015
Vineri, 24 Iulie 2015
 Print & Sign 2015, cel mai mare targ de tiparsisemnalistica din Europa Centralasi de Est ce va avea loc la Romexpo intre 8 si 11 septembrie, va gazdui in fiecare zi un maraton de evenimente destinate marketingului si comunicarii.
Liber la achizitia a 200 Milioane euro media TV prin agentii. OUG 25 adoptata cu amendatele publicitatii.
Miercuri, 17 Iunie 2015
 UAPR saluta adoptarea OUG 25/2013 cu amendamentele industriei de publicitate
Romanii arata directia comunicarii digitale la Webit
Joi, 02 Octombrie 2014
 De pe scena care atrage mai bine de 10.000 de invitati, Alex Cernatescu, CEO la Infinit Solutions, a vorbit despre directia serviciilor de comunicare digitala la Webit, unul dintre cele mai mari evenimente globale de digital advertising
Din spiritul Euromedia: Proiecte speciale in crestere. Raporteaza CA 2013 comparabila cu 2012. 8 Mil.EUR
Marti, 28 Ianuarie 2014
 „Preconizam incheierea anului 2013 cu la un nivel comparabil cu 2012. Tendinta este de mentinere” a declarat pentru adplayers Horatiu Girbea, sales director al grupului de companii Euromedia
Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

1 2 3 4 »