Rezultatele cautarii dupa : "47"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 »
OMD Romania a sarit peste criza de la 16 la 22 Milioane EUR
Joi, 01 Octombrie 2009
 „Cifra de afaceri pe 2008 este data de suma operatiunilor de pana la 1 iunie 2008 ale fostului OMD, devenit Omnicom Media Group Romania ...
Primul episod Aniela (Acasa TV): 6,3 rating, si 19,1% cota de piata in target urban, femei, 15-49
Marti, 15 Septembrie 2009
 La nivelul intregii populatii, peste 1.300.000 de persoane au urmarit serialul.
Demisia e Demisie Serban Goran, fost Presedinte ARMAD
Marti, 01 Septembrie 2009
  „Tot ce s-a intamplat legat de RODIRECT acum, mai putin amanarea, mi le asum in totalitate”, a spus Goran, care nu incearca sa se eschiveze de raspundere. „Votul este statutar” a spus el referindu-se la votul din Adunarea Generala ARMAD
Cine a injunghiat Cezarul ARMAD pentru RODIRECT?
Vineri, 21 August 2009
 Demisia Presedintelui ARMAD si noul Consiliul Director autopropus si votat practic acelasi ca intrecut vorbesc de la sine ca ARMAD si-a injunghiat de fapt doar Cezarul, nu si vechea conducere
Cristian Moanta este noul Director de Marketing si Achizitii al grupului Altex Romania
Luni, 04 Mai 2009
 Din pozitia de Director de Marketing si Achizitii al grupului Altex Romania, Cristian Moanta va coordona diviziile de Marketing – Comunicare si Achizitii pentru toate companiile grupului.
CME a platit 109,1 Milioane USD pentru 10% din Studio 1+1 (Ucraina)
Miercuri, 22 Octombrie 2008
Trustul CME, din care in Romania mai fac parte posturile de televiziune din grupul Media Pro, a completat astfel achizitia pana la 100% a televiziunii Studio 1+1, devenind unicul...
AdPlayersREPORT BOOM: 1,3 Milioane EUR pe Q3 din 2008 si 4,8 Mil. EUR pe Q1-3
Joi, 16 Octombrie 2008

Regia de vanzari condusa de Cristi Petriceanu si Valentin Oeru a inregistrat pe trimestrul al treilea din 2008 o dublare a cifrei de afaceri fata de aceeasi perioada a anului trecut, cand avea in jur de 658 mii de euro

AdPlayersREPORT Boom: primul raport transparent din publicitatea online
Joi, 22 Mai 2008

Din cele 2,7 Milioane EUR, numai site-urile in jurul nucleului GSP administrat de Unlimited Sports Media impreuna cu Imedia se dovedesc a fi o achizitie buna reprezentand 37% din cifra de afaceri atrasa de BOOM din publicitatea online

CME a achizitionat ProFm si Info Pro cu 20,6 Milioane USD
Joi, 17 Aprilie 2008

Central European Media Enterprises Ltd. (“CME”) a achizitionat Compania de Radio Pro s.r.l. (Radio Pro) pentru o valoare totala de 47.2 millioane LEI (noi), aproximativ 20.6 millioane USD completand recenta preluare a postului de televiziune MTV Romania

Contul de PR Sonae Sierra, la Ogilvy Public Relations
Marti, 04 Martie 2008
Companie specializata in dezvoltarea si managementul centrelor comerciale, Sonae Sierra a incredintat agentiei Ogilvy Public Relations coordonarea comunicarii corporate si a comunicarii proiectelor sale in...
Gandul a inrosit, ieri, Internetul
Marti, 27 Noiembrie 2007
Cotidianul national din grupul Media Pro condus de Cristian Tudor Popescu a inregistrat, ieri, recordul de vizitatori pe Internet de la lansare si pana in prezent: 48.129 unici/zi conform Trafic.ro, peste Jurnalului National - 47,084, Adevarul - 39,694, Romania Libera - 33,001 si Cotidianul - 38,711
Sorin Psatta, Graffiti BBDO: 'piata romaneasca este inca populata mai degraba de produse decat de branduri'
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
500 de bucatari pentru 1 zi de hrana a sufletului
Joi, 31 Mai 2007
Prin strangerea unor oameni din marketing, publicitate sau alte industrii, Our Big Day Out a devenit, in timp, un grup de 500 de bucatari activati pentru 1 zi de hrana a sufletului, dedicata de Paste, Craciun sau 1 iunie, copiilor si batranilor din centrele de plasament
Hi5.com trimite lunar 9 Mil. de pagini din Ro, la MediaCafe
Joi, 12 Aprilie 2007
Dupa o luna de negocieri, incepand cu luna Aprilie 2007, traficul romanesc al retelei Hi5.com a intrat in portofoliul de vanzari MediaCafe.ro, a afirmat pentru AdPlayers, Mihai Fanache (foto) - Managing Director la MediaCafe, care mai spune ca traficul din romania al Hi5 este generat de 250.000 utilizatori unici, iar numarul de conturi inregistrate este de peste 500.000
Mihai Fanache (MediaCafe): 'Vrem sa atragem cel putin 1 Mil. EUR, anul acesta, pentru reteaua Yahoo'
Joi, 29 Martie 2007
"Suntem peste toate volumele de trafic adunate de la toate retelele de publicitate", a declarat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache - Managing Director la MediaCafe - "singura retea  autohtona ce reprezinta reteaua Yahoo in Romania", aceasta din urma fiind accesata in fiecare luna de catre 5.3 milioane de vizitatori unici din Romania
Am facut peste 1 mil. EUR (īn 2006), Val Voicu - AdEvolution
Luni, 15 Ianuarie 2007
Īnfiintata īn luna septembrie 2006 si sustinuta de un fond de investitii din Polonia, potrivit lui Val Voicu, Director General la AdEvolution, compania de consultanta īn comunicarea pe internet a īnregistrat 1 milion EUR - cifra de afaceri, practic, īn 4 luni de activitate
Politia cauta adolescenti Treaz.Net-i. Recompensa: 4000 RON !
Sambata, 28 Octombrie 2006
Concursul organizat īn cadrul programului "Alcoolul nu te face mare", de catre Asociatia Berarii Romāniei si IGP, premiaza īn echipamente IT si gadget-uri īn valoare de 4.000 RON cel mai bun site care va transmite catre adolescenti mesajul campaniei cu acelasi nume
WebGraphic la Internetics: 47 de site-uri spera la premii de Visual Design
Miercuri, 04 Octombrie 2006
Festivalul de comunicare digitala nu a facut risipa de categorii de concurs la sectiunea Visual Design din cadrul competitiei WebGraphic, punānd īn aceeasi oala 47 de site-uri care vor premii
Fantome la Internetics?
Marti, 03 Octombrie 2006
70 de autori si proiecte, unele nemaivazuite, se īngramadesc la trofele Internetics īn cele 3 sectiuni principale din competitia WebPromo a festivalului de comunicare digitala : Site-uri de prezentare, Advertising Online si Campanii Interactive
La Dolce Vita ruleaza si īn Romānia
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro  lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata romāneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
« 3 4 5 6 »