Rezultatele cautarii dupa : "47"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Zitec devine partener tehnologic Startarium, comunitatea pentru antreprenori fondata de Impact Hub si ING Bank
Marti, 13 Aprilie 2021
 ,,Echipa Zitec s-a implicat activ atat in zona de dezvoltare a noilor functionalitati ale platformei, optimizate pentru diferite tipuri de continut, dar si in crearea unor interfete grafice mai usor de folosit. Mai mult, vom impartasi din experienta noastra catre comunitatea de antreprenori prin webinarii tematice...
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
Vineri, 26 Februarie 2021
 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
62% dintre romani vor sa se vaccineze impotriva COVID-19. 36% imediat, iar 26% mai asteapta
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Studiu Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de vaccinarea impotriva COVID-19; 36% dintre respondenti au declarat ca se vor vaccina de indata ce vaccinul va fi disponibil
47% dintre varstnici cred ca sunt inutili. Fundatia Regala Margareta a Romaniei continua „Generatii - Centrul Comunitatii” in 4 centre sociale din Bucuresti si judetele Galati si Covasna
Joi, 14 Ianuarie 2021
 Seniorii care vor sa se implice in comunitate pot deveni mentori on-line pentru copiii din program. Conform raportului INSSE de la 1 ianuarie 2020, peste 3,7 milioane de persoane din Romania au varsta de peste 65 de ani, iar conform studiului national realizat de Fundatia Regala Margareta a Romaniei, 47% dintre...
Sondaj. In Romania o persoana aloca peste 1.100 de lei pentru cadourile de Craciun
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
Piata de publicitate din Romania in scadere estimata de 9.8% pana la finalul 2020. GroupM Romania, This Year Next Year Report.
Joi, 02 Iulie 2020
 Prima data cand investitia in media online depaseste mediile offline / traditionale, la nivel global. 53%, comparativ cu 47% in 2019.
Cum si-au schimbat oamenii obiceiurile pe timp de restrictii si distantare sociala. Sondaj Telekom cu peste 5.000 de respondenti
Vineri, 01 Mai 2020
„Preferintele romanilor in ceea ce priveste plata online a facturilor si cumparaturile online se schimba in functie de contextul general actual. Avem o triplare fata de trimestrul 1 din anul trecut si un salt de 35% fata de trimestrul 4, a numarului de consumatori care apeleaza la comertul electronic in relatia cu...
Oferte noi Telekom la actualele nevoi de consum, pentru afaceri si persoane fizice: Smart TV Stick, 50% reducere la abonamente si telefoane in rate
Marti, 07 Aprilie 2020
,,Prin noile oferte comerciale, dorim sa oferim si mai multe beneficii clientilor nostri, fie ca vorbim de mai mult continut TV de calitate pentru parinti si educativ pentru cei mici, accesibil acum din smartphone direct pe televizor, abonamentul mobil cu o reducere semnificativa sau de telefoane la preturi avantajoase”, a spus Andreas...
PR, Auto
Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
Domestos si Crucea Rosie vor dota grupuri sanitare si vor moderniza toalete din scoli din Romania
Miercuri, 16 Octombrie 2019
 O toaleta curata si sigura in scoli trebuie sa fie un drept, nu un privilegiu. Cu aceasta viziune, Domestos, in colaborare cu Crucea Rosie Romana si in parteneriat cu Ministerul Educatiei Nationale, lanseaza cea de-a cincea editie a campaniei „Domestos sustine igiena in scoli”.
Zitec digitalizeaza Credit Europe Bank. Noua platforma digitala a bancii
Joi, 04 Aprilie 2019
 “Suntem deja la al treilea proiect dezvoltat alaturi de echipa Credit Europe si ne bucuram sa ii putem sustine in procesul de digitalizare si tehnologizare a institutiei prin lansarea platformei de prezentare a bancii Credit Europe, dar si a unui nou instrument de gestionare interna a campaniilor de generare...
642 de milioane de vizualizari si peste 34 de milioane de ore cu muzica Global Records in 2018
Joi, 10 Ianuarie 2019
 Fanii artistilor din portofoliul  Global Records au petrecut peste 34 de milioane de ore ascultand muzica Global Records, ceea ce in ani inseamna 3.970!
Cu peste 200 de talente si cele mai mari comunitati online, fondatorul Global, Stefan Lucian si Olga Juverdeanu, GM-ul, lanseaza Global Talent United
Luni, 10 Decembrie 2018
 Cu peste 200 de talente din toate zonele de entertainment si avand cele mai mari si relevante comunitati online, Global Talent United se pozitioneaza cea mai mare agentie de endorsement din Romania
Plasticul, noua specie de pradator acvatic. Veolia Romania, impotriva plasticului cu o instalatie interactiva la Muzeul Grigore Antipa
Vineri, 16 Noiembrie 2018
Parte a grupului Veolia, expert global in gestionarea optimizata a resurselor, Veolia Romania inaugureaza in Muzeul National de Istorie Naturala ,,Grigore Antipa” o instalatie interactiva menita sa atraga atentia asupra impactului plasticului in ecosistemele acvatice, dupa cum au aratat autorii proiectului in...
Prima companie care apreciaza fidel acoperirea in outdoor. Phoenix Media planifica publicitatea la nivelul urmator: Dupa consumator.
Marti, 23 Octombrie 2018
 Phoenix Media a inregistrat o cifra de afaceri de aproximativ 2 Milioane de euro la sfarsitul anului 2017, in crestere cu aproximativ 10% fata de anul precedent, iar managerul companiei, Dio Boaca apreciaza ca si anul 2018 va fi in crestere
Agentia Nationala Antidrog a desemnat castigatorii campaniei concurs Mesajul meu antidrog cu tema #POTALTFEL!
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
1 din 2 romani din publicul comercial raman pe Romanii au Talent (Pro TV). Cota de piata de 47,6%
Luni, 26 Martie 2018
 Cea de-a sasea editie a sezonului 8 Romanii au talent a fost lider de audienta pe toate segmentele de public! Pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani, show-ul a inregistrat 19.3 puncte de rating si 47.6% cota de piata (market share )
Invita si barbatii la spalatul hainelor. Dero 2in1. E unul pentru doi! Engines, Kubis, Image, Mindshare
Vineri, 27 Octombrie 2017
Campania de toamna "DERO 2in1. E unul pentru doi!" spune ca spalatul hainelor este o actiune care poate si merita sa fie realizata de ambii parteneri, astfel incat femeile sa aiba mai mult timp liber pentru ele si cei dragi.
Ciudatul si normalul in sedinta la CNA. Licenta pentru Pagina Ciudatului si amenzi TV pentru intrare in normele legii de 40.000 de euro.
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Consiliul National al Audiovizualului a amendat Romania TV cu 120.000 de lei pentru editia din 05.07.2017 a emisiunii „Ultima ora” si Antena 1 cu 60.000 de lei, pentru editii ale emisiunii „Acces direct” din perioada 26.06 – 21.07.2017
« 1 2 3 4 5 »