Rezultatele cautarii dupa : "22"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in pandemie. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 17 Martie 2021
 1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
8 din 10 romani au cel putin un dinte lipsa. Afaceri in stomatologie cu 5% mai mari pentru DENT ESTET, care a incheiat 2020 cu 67 milioane lei.
Luni, 15 Martie 2021
 Potrivit lantului de clinici, cele 11 unitati insumeaza o suprafata operationala de 3.300 mp, cu 62 de unituri dentare, fac din reteaua DENT ESTET operatorul cu cea mai mare acoperire medicala in zona de stomatologie din Romania
Licitatie transparenta Posta Romana. 22 milioane de euro pentru dezvoltarea centrelor de tranzit din Bucuresti Nord si Cluj-Napoca
Vineri, 05 Martie 2021
 Prin aceste investitii, compania urmareste crearea de spatii de lucru noi si moderne cu echipamente si tehnologii performante, precum si cresterea operabilitatii sistemului de sortare si a eficientei in viteza de prelucrare a volumului de trimiteri.
1 din 2 romani iau in considerare achizionarea unei masini hibrid. 28% isi doresc sa treaca la cea electrica, insa cred ca Romania nu este pregatita
Marti, 02 Martie 2021
Studiul Reveal Marketing Research despre perceptia romanilor fata de utilizarea masinilor electrice sau hibrid mai releva faptul ca jumatate dintre romani (51%) declara ca ar lua in considerare sa achizitioneze o masina hibrid, iar 28% isi exprima dorinta de a trece la cea electrica. 85% dintre romani considera ca tara...
7 miliarde de euro, piata locala e-commerce in 2020. Crestere cu 36% comparativ cu 2019.
Luni, 01 Martie 2021
 „Comertul electronic este unul dintre sectoarele cu cea mai rapida crestere, iar Romania nu face exceptie, inregistrand o evolutie accelerata, pe fondul pandemiei de COVID 19, care in mod normal s-ar fi inregistrat in ani de zile. Aceasta evolutie a avut un impact direct in cresterea e-commerce-ului si in...
G4media. Public premium in crestere cu 18,7% si cu peste 141 Milioane de vizualizari in 2020
Vineri, 26 Februarie 2021
 La nici 3 ani de la lansare, publicatia din portofoliul de vanzari de publicitate Arbomedia a reusit sa se impuna pe piata media ca un reper, o voce credibila preluata atat de media din tara, cat si de catre presa straina
Economia de energie din centrele de date Vodafone egaleaza consumul lunar a peste 350 de gospodarii
Vineri, 19 Februarie 2021
 Vodafone Romania a ajuns la o economie de energie in principalele sale centre de date de aproximativ 50MWh pe luna, echivalentul consumului a peste 350 de gospodarii in aceeasi perioada de timp, anjunta compania.
Primele doua magazine pilot ProfiGo s-au deschis simultan in Timisoara. Noua extensie de brand combina functionalitatile magazinului de proximitate cu cele de convenience
Joi, 11 Februarie 2021
 “In momentul de fata, acest segment nu este realmente reprezentat in retailul romanesc, asa ca intervenim pentru a-l oferi,” a declarat Pawel Musial, directorul general Profi. “Dupa parerea mea, putem castiga aceasta piata.”
Primul operator de telecomunicatii care instaleaza statii de incarcare a masinilor electrice. Telekom a semnat dupa licitatii castigate in Galati si alte Primarii din Romania
Joi, 11 Februarie 2021
 Cel mai mare astfel de proiect este la Galati, unde Primaria a decis sa asigure o retea publica extinsa de nu mai putin de 15 statii de incarcare rapida a masinilor electrice, insa Telekom Romania urmeaza sa instaleze statii de incarcare rapida pentru masini electrice si in alte orase din tara, ca urmare a...
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Zitec a inregistrat venituri de 10,5 milioane euro in 2020. Digital marketing de 1,5 milioane de euro, in crestere cu 100% fata de anul precedent
Marti, 02 Februarie 2021
 Zitec a inregistrat venituri de 10,5 milioane euro in 2020, in crestere cu 50% fata de anul precedent, din care divizia de Digital Marketing a inregistrat afaceri totale de 1,5 milioane euro, in crestere cu...
32% dintre romani sunt siguri ca bancile vor continua digitalizarea in urmatoarele 12 luni. Studiu Reveal Marketing Research cu privire la banci
Vineri, 22 Ianuarie 2021
Potrivit cercetarii, pe de alta parte, o treime dintre romani au declarat ca nu se asteapta deloc sa se intample acest lucru, iar 35% dintre respondenti inca nu sunt pe deplin convinsi de digitalizarea bancilor.
85% dintre romani vor ramane acasa de sarbatori. Peste o treime (33%) se simt nervosi, ingrijorati, nelinistiti sau speriati
Miercuri, 23 Decembrie 2020
 Doar 16% dintre respondenti au afirmat ca intentioneaza sa mearga in vizita la familie in aceeasi localitate in care locuiesc si doar 4% afirma ca si-ar vizita rudele din afara localitatii.
Romanii nu vor sa revina la munca fata-in-fata, ci la calatorii si iesiri in oras! De ce le este dor romanilor in contextul pandemiei?
Joi, 10 Decembrie 2020
 ,,In prezent, apare o nevoie mai mare de evadare, iar motivatia emotionala este mult mai puternica in aceasta perioada plina de stres. Calatoriile reprezentau o forma de evadare din viata obisnuita, o departare de la stresul cauzat de munca si de alte responsabilitati. Astazi, posibilitatea "evadarii...
Sondaj. In Romania o persoana aloca peste 1.100 de lei pentru cadourile de Craciun
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit studiului Compari.ro, cei care declara ca anul acesta vor cheltui mai putin pe cadouri pun aceasta scadere pe seama dificultatilor financiare cauzate de epidemie (30%), a stilului de viata mai economic (25%) sau considera mai putin important cadoul in sine (22%), intentia fiind ceea ce conteaza cu...
GroupM Romania, lider pe new business pe piata de media, dupa primele 9 luni din 2020. Studiu COMvergence.
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, grupul de media GroupM isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 4...
Topul nevoilor varstnicilor din Romania, dupa cinci ani ai programului social Telefonul Varstnicului
Luni, 09 Noiembrie 2020
 Nevoia de informare ramane principalul motiv pentru care seniorii apeleaza Telefonul Varstnicului. Peste 2.700 de persoane au solicitat sprijin prin Telefonul Varstnicului in 2020, dublu fata de anul precedent
Cu peste 400.000 de euro oferiti pana in prezent, Telekom Romania lanseaza cea de-a unsprezecea editie a programului „Bursele Telekom”
Luni, 02 Noiembrie 2020
 Peste 2.300 de aplicanti, peste 400.000 de euro oferiti prin burse lunare, 115 studenti beneficiari ai sprijinului financiar acordat de Telekom Romania de la lansarea programului si pana in prezent.
« 4 5 6 7 8 »