Proiectul TalentBet, de la The Alternative School, incepe in forta cu Cannes Week si prezentarea unei selectii exclusive de la Cannes Lions
Marti, 29 Iunie 2021

 

Credit. The Alternative School

AdPlayers. info

The Alternative School incepe in forta noua editie TalentBet cu Cannes Week: o saptamana de inspiratie, dedicata tuturor noilor case-uri internationale demne de premii prestigioase din cadrul Festivalului Cannes Lions, locul unde creativitatea este celebrata de profesionisti in fiecare an.

Cannes Week incepe pe 17 iulie, cu prima intalnire la Mindspace Victoriei, la 11 AM, unde agentii creative romanesti, young professionals si studenti sunt invitati la prezentarea unei selectii exclusive de case studies din acest an, prezentate de Teodora Migdalovici, Ambasador Cannes Lions Romania.

Urmatoarele doua intalniri, marti (20.07) si joi (22.07), se vor tine online, intr-un grup privat.

Acces limitat. Pretul participarii este de 50 de euro + TVA.

WHY

The Best of Cannes este un eveniment organizat de The Alternative School in parteneriat cu Cannes Lions Romania, decantand in fiecare an cele mai interesante experiente, trenduri si studii de caz din contextul Cannes. 2021 este primul an cand se organizeaza Cannes Week in parteneriat cu MindSpace.

In continuarea Cannes Week, TalentBet2021 ofer? un mix de traininguri, servicii de personal branding, mentorat ?i internship, care s?-i ajute pe creativi in pozi?ionare, in discursul public ?i in corecta definire a atuurilor profesionale.  

TalentBet a fost lansat anul trecut, in contextul pandemiei, provocand creativii ?i brandurile locale s? se autodep??easc?, g?sind solu?ii de business ?i comunicare de criz?. Participantii vor lucra la brandul personal, dar ?i pe briefuri oferite de clien?i locali ?i interna?ionali care, la randul lor, vor beneficia de perspectiva fresh a unei genera?ii n?scute in digital.

HOW

Dup? feedback-ul de exceptie, noua edi?ie TalentBet se va concentra pe tinerii creativi pasionati de design, limbaje vizuale in social media si marcom eficient, interesati s?-?i contureze o identitate profesional? memorabil? ?i s? i?i ?lefuiasc? aptitudinile intr-un context competitiv.Ei vor inv??a s? i?i articuleze f?r? cusur vocea profesional?, construindu-?i un portofoliu, un CV ?i un brand personal cu amprent? digital? unic?.

INTERNATIONAL GOALS VIA TALENT BET

Cei mai buni dintre participanti au acces la internshipuri in agen?ii locale ?i internationale (Depot Rusia, Supple Studio UK) ?i, evident, vor primi o diplom? ce confirm? specializarea. In plus, cei cu varste de pan? in 23 de ani au oportunitatea de a se califica pentru shortlist-ul competitiei nationale Roger Hatchuel, academia creativ? din cadrul Festivalului Interna?ional de Creativitate Cannes Lions 2022.

WHEN

La sfarsitul celor 12 intalniri #TalentBet ce vor avea loc martea si joia de la 7 la 9, pe Zoom, ?i samb?ta de la 11, la Mindspace Victoriei, participan?ii vor avea un film de prezentare de 2 minute, ce va servi pentru aplica?ia la Roger Hatchuel, un CV bine articulat, un brand personal promi??tor, ?ansa de a lucra ?i de a primi feedback de la profesioni?ti in domeniu pe cel putin un brief real, numai bun de ad?ugat in portofoliu ?i de a accesa programe de internship cu durate intre 1 lun? ?i 3 luni.

Sambetele vor fi ocupate de workshop-uri ?inute de Above 106, grupul de Alumni, powered by The Alternative School ?i includ: 101 on GIF Creation cu Amalia Vornicu, Video Editing Skills cu Lin Pham, No?iuni de design si tipografie aplicat? cu Bogdan Petean, Makeup pentru Business Look & Etiquette cu Dana Vartopeanu, terapie prin aranjamente florale cu Ioana Marinescu Sima.

WHO

Mentorii programului TalentBet sunt Filip Gonzacenco (Art Director, Publicis Paris), Andrei Chirisi (Creative Director), Marina Cordun (Senior Copywriter), Iashido (Web Designer), Alexandra Bombita (Senior Copywriter), Cristian Pasarica (Social Media Expert), Mindshare si Teodora Migdalovici (Creative Ambassador si Fondatoare The Alternative School).

SCHOLARSHIPS

TheAlternativeSchool pune la bataie si 4 burse – misiunea celor care aplica la ele este sa faca un video de prezentare de 2 minute, in care sa explice cine sunt, ce-I pasioneaza, care sunt brandurile favorite si care e diferenta pe care vor s-o faca in lume, in calitate de creativi.

Aplicatiile pentru bursa TalentBet sunt asteptate pana pe 10 iulie. Inscrierile in program se incheie pe 15 iulie.

Pentru o taxa in plus de 100 de euro, participantii la Cannes Week pot avea acces si la urmatoarele 3 saptamani din cadrul TalentBet, ce includ traininguri si workshopuri in zona de personal branding, strategy, digital marketing, graphic design & video edit.

Mai mult in Festival, Educatie,


PUBLICITATE: