Lactalis Romania a ales solutia Vodafone Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea si gestionarea rutelor de aprovizionare
Marti, 31 August 2021


Credit. Lactalis Romania

Vodafone a implementat pentru Lactalis Romania – Albalact, Covalact si Dorna Lactate - o solutie completa de Business Intelligence pentru eficientizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare; Solutia permite diviziei Lactalis Logistic sa creasca performanta si eficienta intregii flote de vehicule pentru a se asigura ca, in final, produsele companiei ajung la raft la timp si in stare foarte buna.

AdPlayers. info

Lactalis Romania, liderul pietei de lapte cu brandurile Albalact, Covalact si Dorna Lactate, a ales solutia Vodafone de Business Intelligence pentru planificarea, optimizarea si monitorizarea rutelor zilnice de livrare a produselor la punctele de comercializare. Solutia permite diviziei Lactalis Logistic sa creasca performanta si eficienta flotei de vehicule, asigurand predictibilitate, trasabilitate, scaderea timpilor in trafic, cu impact direct asupra respectarii standardelor de calitate a produselor care ajung, astfel, la raft la timp si in stare foarte buna pentru consumatori.

Solutia de Business Intelligence este o solutie completa, ce include componenta Route Planner de planificare si monitorizare a rutelor zilnice ale flotei de vehicule Lactalis Logistic, care permite optimizarea rutelor pentru reducerea numarului de kilometri parcursi pentru livrari si scaderea timpilor in trafic. De asemenea, componenta Vodafone FMS Logistics asigura monitorizarea si gestionarea rutelor planificate, precum si verificarea cu usurinta a stadiului tuturor livrarilor zilnice.

Pe langa acestea, solutia include componenta Vodafone FMS Logistics Mobile, o aplicatie mobila pentru soferi, care ii ajuta pe acestia in activitatea zilnica, prin functionalitati precum primirea ordinelor de livrare a comenzilor, comunicarea rapida cu dispecerul, asistenta pentru navigarea optima la urmatorul punct de livrare, afisarea detaliilor de livrare pentru fiecare punct.

Potrivit operatorului de servicii, solutia Vodafone ofera Lactalis Logistic un instrument extrem de util care ajuta clientul in luarea unor decizii strategice, precum identificarea unor pozitii geografice cheie pentru posibilitatea deschiderii unui depozit sau a unui punct de cross-docking, in functie de pozitiile geografice ale clientilor, sau efectuarea unor scenarii prin care sa se poata determina cu usurinta numarul de vehicule necesare in cazul evolutiei volumelor de marfa in viitor.

“Digitalizarea proceselor de optimizare a rutelor de livrare si urmarire a executiei livrarilor ne ofera vizibilitatea de care avem nevoie. Aceasta solutie ne ajuta mult la identificarea elementelor care necesita imbunatatiri, a zonelor in care activitatea poate deveni mai eficienta, astfel incat produsele noastre sa ajunga la consumatori in timpul optim, cu respectarea rigorilor de calitate si siguranta alimentara”, declara Cristian Todor, Director IT, Lactalis Romania.

„Viziunea Vodafone este ca alaturi de clientii nostri, prin digitalizare, sa cream un mediu de business mai puternic si pregatit sa faca fata oricaror provocari, contribuind, totodata, la dezvoltarea economiei si a societatii in care traim. Ne bucuram ca in acest proiect sustinem Lactalis Romania prin companiile Albalact, Covalact si Dorna Lactate in promisiunea de a le oferi consumatorilor intotdeauna produsele la timp si in cea mai buna stare. Acest proiect este un exemplu elocvent pentru modul in care tehnologia si solutiile digitale aduc valoare reala si tangibila in business, mai ales acolo unde complexitatea proceselor operationale este semnificativa, ca in cazul de fata, precum cele din depozit si apoi din procesul de livrare”, spune Dinu Dragomir, Country Sales Manager, Enterprise Business Unit, Vodafone Romania.

Vodafone este o companie lider in domeniul telecomunicatiilor in Europa si Africa. Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile si fixe in Europa si cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume. Platforma noastra de tehnologie M-Pesa permite, in Africa, unui numar de peste 50 de milioane de oameni sa beneficieze de acces la plati mobile si servicii financiare. Operam retele mobile si fixe in 21 de tari si 49 de retele mobile partenere. La 30 iunie 2021, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 28 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienti ai serviciilor TV si peste 130 milioane de dispozitive IoT conectate.

Cu o traditie de aproape 90 de ani, Grupul Lactalis este cea mai mare companie de lactate din lume, avand activitati operationale in 83 de tari de pe toate continentele. Din anul 2008, Lactalis a devenit unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata din Romania.

Grupul Lactalis Romania

Grupul Lactalis Romania cuprinde trei companii active in industria lactatelor - Albalact, Covalact si Dorna Lactate, o companie in industria sucurilor – Parmalat si o companie de logistica – Lactalis Logistic. Lactalis Romania reuneste peste 2300 de angajati, are 6 branduri romanesti de notorietate (Zuzu, Albalact, Covalact, LaDorna, Fulga si Raraul) si 4 mari branduri internationale (President, Galbani, Parmalat si Santal).

Activitatile de productie ale companiilor se desfasoara astazi in 5 fabrici, dintre care cele mai mari sunt fabrica Albalact din Oiejdea, judetul Alba, Covalact din Sf. Gheorghe, judetul Covasna si Raraul din Campulung Moldovenesc, judetul Suceava. Lactalis Romania vinde peste 200.000 de tone de produse finite in fiecare an si are o cifra de afaceri de aproape 250 de milioane de euro. Lactalis Romania este si cel mai mare colector de lapte din Romania, cu peste 250 de, milioane de litri de lapte colectati anual.

Albalact este liderul categoriei de lapte cu brandul Zuzu si liderul categoriei de unt si smantana, cu brandul traditional Albalact. Dorna Lactate cu brandul LaDorna este liderul pietei de lapte UHT si lapte fara lactoza. Brandul Covalact de Tara este prima alegere a consumatorilor in categoriile branza proaspata de vaci, branza Fagaras, lapte batut si sana.

Mai mult in Business, Parteneriate, Telecom


PUBLICITATE: