Rezultatele cautarii dupa : "2021"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
,,Relevant” pentru marketing si comunicare, pe TV la Canal 33 din 1 noiembrie cu Antoaneta Banu
Luni, 31 Octombrie 2022
 „Proiectul emisiunii de marketing si comunicare Relevant se uita cu multa atentie la actualul context social, economic si financiar si mai ales la crizele multiple, nu doar din Romania, ci la nivel global. Dupa doi ani de pandemie, inca nu putem spune ca stim cu „ce se mananca „ noua...
Designul interior personalizat intra in competitie internationala. ANTALIS INTERIOR DESIGN AWARD 2022
Marti, 04 Octombrie 2022
 Parte din grupul japonez Kokusai Pulp & Paper, cu...
Au salvat de la aruncare 7,5 tone de alimente cu aplicatia mobila Bonapp.eco in Bucuresti si Cluj
Vineri, 30 Septembrie 2022
 Aplicatia mobila de cumparaturi responsabile Bonapp.eco, anunta in premiera pentru Romania primele date despre comportamentul unei generatii de consumatori care incearca sa evite risipa alimentara. In zece luni, utilizatorii Bonapp.eco au salvat 7,5 tone de alimente aflate aproape de termenul de expirare....
Jam Session Agency Romania a rupt inclusiv pe disruptive in Germania. 7 premii la Digital Communication Awards, Berlin 2022 cu ING Bank
Marti, 20 Septembrie 2022
 Jam Session Agency si ING Bank Romania au castigat premiul cel mare, Gold, la patru categorii: Experiential Marketing, Purpose-Driven Communications, Film & Video si Disruptive Communications. Agentia din Romania a mai obtinut in Germania un Silver in categoria Marketing to Youth si doua Bronze, in categoriile...
Festivalul Povestirilor de pe Via Transilvanica trece trei zile pe la Muzeul National al Taranului Roman din Bucuresti
Miercuri, 07 Septembrie 2022
 Intre 9 si 11 septembrie, Via Transilvanica trece prin Bucuresti! La Muzeul National al Taranului Roman, Festivalul Povestirilor de Via Transilvanica concentreaza experientele de pe drumul de 1.400Km, care uneste Romania de la Putna la Drobeta Turnu Severin. 
Promotiile la alcool au batut tot. 2 din 5 campanii din lanturile de magazine prezente in Romania au fost pentru bauturi alcoolice. Raport Mercury360, 2021.
Miercuri, 31 August 2022
 In 2021, campaniile promotionale au mentinut ritmul impus de valurile pandemice si au avut o frecventa intensificata in perioadele cu restrictii mai putine, pe perioada de vara, conform unui raport al companiei de comunicare si servicii de marketing Mercury360
6 din 10 mileniali romani folosesc aplicatii financiare populare pentru gestionarea banilor. Studiu Revolut, de Reveal Marketing Research.
Marti, 09 August 2022
 Consumatorii cauta diverse modalitati de a-si reduce cheltuielile invizibile, de a gasi oferte avantajoase atat pentru cumparaturile zilnice, cat si pentru achizitii mai scumpe (bunuri de folosinta indelungata sau calatorii) sau pentru a gestiona mai bine intr-un singur loc tot ceea ce tine de cheltuielile...
Zaga Brand este nominalizata cu proiectul Cronicari Digitali, Via Transilvanica, la Digital Communication Awards 2022
Miercuri, 03 August 2022
 Digital Communication Awards sunt premiile care rasplatesc campaniile si proiectele online incepand din 2011. Privite ca un ”Oscar” pentru online, Digital Communication Awards ofera o recunoastere internationala pentru ideile care au rezultate spectaculoase, dar si un impact pe termen lung pentru...
Dublu campion mondial la natatie, David Popovici, doneaza casca si ochelarii cu care a devenit campion mondial pentru fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior Florentina Filipovici.
Marti, 02 August 2022
 David Popovici vrea, astfel, sa o pe fosta vicecampioana mondiala la canotaj junior, care se lupta cu o boala grea. Hope and Homes for Children va ridica o casa pentru Florentina si cei trei copii ai sai cu banii stransi din donatiile pe 
„Mame vs Tati”: Parintii Millenials si diferentele de perceptie, obiceiuri de consum si comportament intre mamele & tatii din Romania. Cercetare Cognition.
Luni, 01 August 2022
 Care sunt valorile parintilor romanilor cu varste cuprinse intre 35-44 ani? Care sunt prioritatile, pasiunile si obiceiurile de consum, canalele pe care le acceseaza si cum pot brandurile sa ii abordeze pentru a fi relevante? Cognition si-a propus sa raspunda la aceste intrebari in cel mai recent studiu realizat...
Marketing si comunicare de 24 de ani. Drumul Irinei Pencea, de la studenta la ASE care a dat piept cu marketingul real in 1998, la Chief Marketing Officer, eMAG, in 2022.
Vineri, 29 Iulie 2022
Cum a inceput sa lucreze din 1998 in marketing si comunicare si la ce proiecte si campanii de comunicare a condus, alaturi de echipele din care a facut parte Irina Pencea cea care, din iulie 2022, a predat managementul agentiei Jam Session Agency catre partenerii sai cu care a lansat agentia si s-a alaturat echipei de...
2 milioane de clienti in Romania. 1 din 3 bucuresteni din populatia activa este client Revolut.
Joi, 07 Iulie 2022
,,Revolut in Romania a devenit unul dintre performerii companiei, cu aproximativ 500.000 de clienti noi inclusi anual, consolidandu-si pozitia pe piata locala prin lansarile de noi produse financiare" Gabriela...
Investitie de 18 milioane de euro in judetul Mures, de la HELL ENERGY
Joi, 30 Iunie 2022
 Investitia sustine angajamentul companiei fata de comunitatea locala, oferind tinerilor fara experienta, din zona, posibilitatea de a se forma si descoperi profesional, acum si in viitor, pe masura dezvoltarii regionale a business-ului.
100 de ONG-uri in autism cer Guvernului Romaniei, Ministrului Sanatatii si CNAS deblocarea banilor pentru decontarea terapiei
Luni, 27 Iunie 2022
 Potrivit Asociatiei Help Autism, 200 milioane lei au fost irositi in anul 2021 din cauza incapacitatii autoritatilor competente de a elabora si implementa programul national de sanatate destinat persoanelor cu TSA, desi a fost reglementat inca din anul 2020 prin OUG nr.25/2020, iar ulterior prin OUG...
Raport „This Year Next Year” GroupM. Piata globala de publicitate si-a dublat valoarea in ultimii 10 ani
Luni, 20 Iunie 2022
 Piata globala de publicitate va atinge 850 de miliarde de dolari in 2022, de doua ori mai mult decat nivelul inregistrat in urma cu 10 ani.
55% dintre romani, ingrijorati de emisiile de carbon. Cercetare Reveal Marketing Research
Marti, 14 Iunie 2022
 Emisiile globale de CO2 au atins un nivel record in 2021, dupa o usoara regresie inregistrata la inceputul pandemiei. In acest context, Reveal Marketing Research a derulat un studiu la nivel national pentru a intelege perceptiile romanilor despre sustenabilitatea in constructii si prioritatile acestora pentru viitor.
50 de copii vulnerabili ramasi in grija bunicilor, sustinuti de Catena si Hope and Homes for Children
Marti, 14 Iunie 2022
 Sprijinul acordat consta in interventii ce vizeaza cresterea sigurantei si a conditiilor de trai (renovarea de apartamente/incaperi, bransarea locuintelor la retelele de apa, canalizare, electricitate sau gaz, dotarea locuintelor cu obiecte electrocasnice si de mobilier, oferirea de produse de igiena si curatenie),...
CGM Software Romania, HP Inc si Siemens sustin H3 - Healthcare in Hospitals Hackathon: Competitia de inovatie si tehnologie medicala pentru tineri
Vineri, 10 Iunie 2022
 Studentii din cadrul Facultatilor de Marketing si Administrarea Afacerilor sunt asteptati sa intre in cursa inovarii si a tehnologiei alaturi de cei de la Automatica, Informatica si Medicina. Tinerii pasionati de transformarea digitala se pot inscrie completand formularul online pana pe 15 iunie.
2 din 3 romani intampina dificultati in a pune bani de-o parte pentru zile negre. Studiu Reveal Marketing Research despre economisire si investitiile romanilor.
Joi, 09 Iunie 2022
 Potrivit cercetarii, in present, o treime dintre romani nu reuseste sa economiseasca in timp ce o alta treime crede ca va economisi mai putin decat pana acum. Daca ar reusi sa economiseasca bani, 3 din 10 romani ar alege sa puna banii la saltea.
Un nou ”Plan de Viata” de integrare a tinerilor care ies din sistemul de protectie sociala, lansat de AFI Europe Romania si Asociatia The Social Incubator
Joi, 09 Iunie 2022
 Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
« 1 2 3 4 5 »