Castigatorii festivalului digital Internetics 2022
Vineri, 18 Noiembrie 2022

 

Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, si a oferit 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.

AdPlayers. info

Internetics si-a desemnat castigatorii in cadrul Galei de Premiere Internetics 2022 pe 17 noiembrie. Festivalul premiaza in fiecare an inteligenta digitala si excelenta in comunicarea online, fiind un proiect initiat de The Institute. In cadrul evenimentului au fost oferite 44 de trofee, dintre care 18 trofee GOLD si 23 trofee SILVER.

Trofeul Agentia Anului a revenit agentiei Publicis Romania cu 7 trofee obtinute si alte 4 nominalizari care i-au adus puncte. Digital Client of the YEAR a fost desemnat anul acesta NETFLIX, cu 1 nominalizare si 8 trofee obtinute, printre care si BEST DIGITAL CAMPAIGN.

Cea de-a 22-a editie a Internetics a premiat in total 11 agentii si companii participante: Arctic ? Cohn & Jansen Creative Network ? Jam Session Agency ? Leo Burnett ? MRM ? Publicis Romania ? Saatchi & Saatchi + The Geeks ? THE NEW ? Tribal Worldwide ? v8 ? VMLY&R Romania.

Top 3 agentii include: 1. Publicis Romania, 2. Cohn & Jansen Creative Network si Leo Burnett la egalitate de puncte, 3. Saatchi & Saatchi + The Geeks, iar topul clientilor arata astfel: 1. NETFLIX, 2. Kaufland Romania, 3. P&G Romania si Asociatia Accept la egalitate de puncte.

Publicis Romania a fost desemnata Agentia Anului, castigand puncte din premiile pentru lucrarile Act for Good pentru Carrefour (GOLD in categoria Digital Platforms // MOBILE // Mobile Apps; GOLD in categoria Digital Strategies // COMMUNITIES // Brand Built Communities); Come Out with Me pentru Asociatia ACCEPT (GOLD in categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Social Media Special Mechanics si in Influencer Marketing; SILVER in categoria Digital Campaigns // Social Campaigns); It’s good to be distrusting pentru Autovit.ro (SILVER in categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT; SILVER in categoria Digital Campaigns // E-Commerce).

Agentia a mai obtinut nominalizari pentru Sleep Well Baby pentru Orange(in categoria Digital Strategies // COMMUNITIES // Brand Associated Communities); Halloween 2021 – The Emotional Pumpkins pentru Ferrero Romania (in categoria Digital Campaigns // FMCG – FOOD); 100 for 100 pentru Opera Romana (in categoria Digital Campaigns // Art, Culture, Media and Entertainment) si DVR – New York pentru Carrefour Romania (in categoria Digital Campaigns // Retail). Publicis Romania a castigat si in categoria nou introdusa Internetics Digital Good: un Silver pentru Act for Good (Carrefour) si o nominalizare pentru Orange Screens Off.

Cohn & Jansen Creative Network a obtinut trofeul pentru BEST DIGITAL CAMPAIGN, cu proiectul 07LABANDA.RO - THE GOLD HUNT pentru Netflix Casa de Papel, proiect care a obtinut si GOLD in sub-categoria Art, Culture, Media and Entertainment din Digital Campaigns si doua trofee SILVER (in categoria Digital Strategies // DIGITAL BRAND EXPERIENCE si GAMIFICATION), alte patru trofee GOLD (Stranger Heathens pentru Stranger Things– categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Viral Video; The Dance of An Era pentru Bridgerton– Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Influencer Marketing si Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT si Music saves us all pentru Stranger Things – categoria Digital Strategies // COMMUNITIES // Brand Associated Communities) si o nominalizare (Music saves us all – Digital Campaigns // Art, Culture Media and Entertainment).

Leo Burnett a obtinut cu lucrarea LOVE YOURSELF pentru FASHION DAYSun trofeu GOLD in categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT, un trofeu SILVER in categoria Digital Campaigns // E-Commerce si inca un trofeu SILVER in categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Influencer Marketing. De asemenea, proiectul TO WASH OR NOT TO WASH pentru Head & Shoulders a castigat alte doua trofee si o nominalizare: GOLD in categoria Digital Campaigns // FMCG – NON FOOD; SILVER in categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Influencer Marketing, nominalizarea fiind in categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT. Alte doua trofee SILVER au fost obtinute de Leo Burnett pentru proiectele WashTheBadAway | #CeleReleSaSeSpele pentru ARIEL – in categoria Digital Campaigns // FMCG – NON FOOD si SLICES OF LIFE pentru PIZZA HUT – in categoria Digital Platforms // SITES // Websites. Cel din urma proiect a obtinut si o nominalizare in categoria Digital Platforms // DIGITAL CRAFT // Best Website Content.

Agentia a mai acumulat si alte trei nominalizari, pentru: LABELLING COURAGE, URSUS in categoria Digital Strategies // COMMUNITIES // Brand Built Communities, THE AWESOME EXPO, SAMSUNG    – in categoria Digital Strategies // DIGITAL BRAND EXPERIENCE si Decoded by BT, Banca Transilvania– in categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT.

Saatchi & Saatchi + The Geeks a castigat cu proiectul Yuki Saaki pentru IQads un GOLD in categoria Digital Campaigns // Art, Culture, Media and Entertainment, un SILVER in Digital Strategies // Communities // Brand Associated Communities si o nominalizare in Digital Platforms // Social Media // Social Media Special Mechanics; cu lucrarea Daruieste Viata’s LIFEBEATS un SILVER in Digital Strategies // DIGITAL BRAND EXPERIENCE si doua nominalizari in Digital Strategies // Communities // Brand Associated Communities si in Digital Campaigns // Social Campaigns; si cu proiectul Bookvertising pentru Nemira un trofeu GOLD in Digital Platforms // Social Media // Social Media Special Mechanics, un SILVER in Digital Strategies // Communities // Brand Associated Communities si o nominalizare in Digital Campaigns // Art, Culture, Media and Entertainment. Acelasi proiect pentru Nemira a castigat si un Silver in Internetics Digital for Good.

Castigatori ai trofeelor GOLD au fost si: V8 pentru proiectul Grand Job Experience, in categoriile – Digital Strategies // GAMIFICATION si Digital Campaigns // Retail, MRM pentru proiectul POP OR DROP, in categoria Digital Platforms // SOCIAL MEDIA // Social Media Special Mechanics, Arctic pentru proiectul Forgotten - Rediscover your wardrobe with the ExtraSteam technology, in categoria Digital Campaigns // Durables, VMLY&R pentru proiectul Teleencyclopedia Horizon Forbidden West, in categoria Digital Strategies // ONLINE BRANDED CONTENT.

Competitia a avut si un set de premii speciale:

Premiul special YouTube – YouTube Ads Leaderboard: #dressforprogress dezvoltat de Papaya Advertising pentru Fashion Days. Media: Fashion Days.

digitalhealthindex.ro, in baza a 3 caracteristici: Digital Power Score, Content Impact Score si Conviviality.

Trofeul special - Traiasca Capra Vecinului: este oferit mai departe de Jam Session Agency catre MAINSTAGE The Agency pentru proiectul Elfi Corn Cob. The Romanian wipe, brand: Elfi

Premiul special YouTube – BEST YOUTUBE AD | People's Choice acordat campaniei Ep. 1 – Viata de familie bate reclama dezvoltata de Red Dots Agency pentru MEGA IMAGE. Media: United Media Service.

Premiul special Highest Digital Health Index in 2022: Dedeman. Digital Health Index este un indicator care calculeaza luna de luna activitatea in digital a 155 de branduri din Romania, pe

Lista complet? a castig?torilor, pe site-ul festivalului: www.internetics.ro .

Mai mult in Festival, Digital


PUBLICITATE: