Rezultatele cautarii dupa : "12"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Nou Marketing Manager, la Caroli Foods
Joi, 10 Aprilie 2008
Adrian Nicolaescu a mai fost Marketing Manager la Red Bull Romania, Moldova, Bulgaria si timp de 5 ani, Group Brand Manager la compania Unilever Bestfoods South Central Europe
Stirile Pro TV cu Andreea Esca au scos din Summit-ul NATO 8,2 puncte de rating si 27,4% cota de piata
Joi, 10 Aprilie 2008
Potrivit cifrelor furnizate de reprezentantii Pro TV, pe target comercial, 18-49 ani urban, Antena 1 a obtinut in acelasi timp 3,4 puncte de rating si 11,2% cota de piata
Pe 1 Aprilie, 'Inima de tigan' (Acasa TV) a batut 'Din Dragoste' (Antena 1) pe publicul feminin 15-49 ani
Vineri, 04 Aprilie 2008
Intre orele 20.29 – 21.54, Acasa TV a inregistrat o medie de rating de 13.6 puncte si o cota de piata de 31,7%, in timp ce, pe acelasi interval orar, emisiunea „Din Dragoste” difuzata de Antena1 a...
Inima de tigan (Acasa Tv): rating 12,3 si market share 27,9 pe publicul feminin 15-49 ani, urban
Vineri, 28 Martie 2008

Cu o medie de rating de 12.3 puncte si o cota se piata de 27.9%, ACASA TV a fost miercuri, 26 martie, lider de audienta publicului feminin 15-49 ani, urban, in intervalul orar 20.28-21.58

Premiantii IAA Excellence Awards 2008
Miercuri, 26 Martie 2008
Castigatorii primei editii sunt Mihai Ghyka, Catalin Tolontan, Elena Ionita, Costin Popescu, Adrian Sarbu, Costas Kapetanopoulos, Corina Bernschutz & Alexandru Pomana, Roxana Popa, Jose Toscano, Cristian...
Timisoreana este lider cu 11,3% cota de piata pe 2007
Luni, 24 Martie 2008
Marca de la URSUS Breweries a inregistrat o cota de piata de 11,3% in ultimele 12 luni (ianuarie 2007- ianuarie 2008), fata de 8,8% in 2006, respectiv 7,1% in 2005
Dansez pentru tine 2 (ProTv): 12,3% rating si 32,2% share in minutul de aur, pe 18-49 urban
Luni, 24 Martie 2008
450.000 de mii de romani la Romantica si 295.000 la Realitatea TV pentru Costel Busuioc (Hijos de Babel )
Joi, 13 Martie 2008
Castigatorul finalei “Hijos de Babel”, a fost privit de 450.000 de mii de romani din mediul urban in direct la Romantica, si de 295.000 de telespectatori la Realitatea TV
Mercury360 s-a afiliat la CPM International (Omnicom)
Marti, 26 Februarie 2008

Agentia semnat un contract de afiliere cu CPM International, companie de servicii de field marketing si sales development

SATI ianuarie: 180 de website-uri, 37 milioane de vizitatori, 630 Milioane de pagini
Luni, 18 Februarie 2008

Studiul de audienta pe Internet a masurat in ianuarie 180 de website-uri, iar cei peste 37 milioane vizitatori unici au vazut peste 630 milioane de pagini

500 EUR si examen pentru admiterea in Scoala ADC*RO
Joi, 07 Februarie 2008
Avand 12 tutori dintre cei mai buni directori de creatie din industrie, prima scoala de profil din Romania spera sa aiba 60 de studenti la fiecare 3 luni
Tempo se desparte de Tempo PR
Luni, 04 Februarie 2008
Tempo PR, Divizia de relatii publice a agentiei de publicitate Tempo, devine Rogalski Grigoriu Public Relations
hi5, exclusiv la ARBOmedia
Joi, 31 Ianuarie 2008
Potrivit regiei de vanzari, in Romania, hi5 se pozitioneaza  pe primul loc in topul retelelor sociale si pe locul 3 ca trafic, 70% dintre vizitatori avand intre 18-35...
Carrefour Romania: 866 Milioane EUR, cu 11 magazine, la sfarsitul anului 2007
Vineri, 25 Ianuarie 2008
Cu 11 magazine deschise la finele anului trecut, Carrefour a realizat in 2007 o cifra de afaceri de 866 milioane de Euro, reprezentand o crestere de +42,2% fata de 2006.
Sapte Seri a ajuns la numarul 500
Joi, 24 Ianuarie 2008

La 500 de editii, tirajul Sapte Seri a crescut cu 350%, in timp ce numarul de locatii a crescut de 12 ori

OTV, CNA
20.000 LEI amenda pentru OTV, datorata nerespectarii legislatiei privind publicitatea
Marti, 22 Ianuarie 2008
Potrivit CNA, postul nu a respectat legislatia privind difuzarea publicitatii, in emisiunea „Natural suta la suta” din 12.01.2008
Zentiva aduce Modafen de la Ogilvy One Praga. Media - la MPG
Marti, 22 Ianuarie 2008

Spotul TV ‚Modafen invinge raceala si gripa’ ruleaza pe canale TV pana in luna martie a acestui an

Kanal D a avut joi, 17 ianuarie, 5.7% pe targetul 18-49 urban
Vineri, 18 Ianuarie 2008

Potrivit datelor prelucrate si furnizate de postul de televiziune din trustul Dogan pe targetul comercial 18-49 ani, urban, difuzarea de dimineata a reality show-ul “Nora pentru mama”, incepand cu ora 10:00 a.m., a fost lider pe intervalul sau orar, cu o cota de piata de 23.8% si un rating de 3.1%

Kanal D a avut in  perioada 7-16 ianuarie o cota de piata 4,6% pe 18-49 urban
Joi, 17 Ianuarie 2008

Conform datelor furnizate de GFK, si prelucrate de postul de televiziune pentru perioada 7-16 ianuarie, pe intreaga zi, in target-ul comercial – 18-49 urban, Kanal D incepe anul 2008 situandu-se pe pozitia 5

Brand Connection stabileste „directia de zbor” pe piata
Miercuri, 16 Ianuarie 2008
Infiintata in 2005, Brand Connection Romania include in portofoliul de clienti: Lilly (ADHD campaign), CSC, Bayer, Media One, British Council, Banca Romaneasca, Boehringer-Ingelheim, Cotnari, Asiban, Porche, TNT,...