Rol.ro face publicitate sexuala neprotejata la Hypermarket
Vineri, 18 Aprilie 2008



( AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Ca si cand n-ar fi fost deajuns seria de porcarii virale semnate de o importanta agentie de publicitate de pe piata autohtona, AdPlayers a prins astazi portalul rol.ro cu pantalonii in vine.

 

Sesizati de o cititoare sub numele A.B. care ne-a trimis un email continand capturi de ecran si o adresa de web a unui document video, AdPlayers a descoperit in aceasta dimineata ca un cunoscut hypermarket din Romania poate fi promovat intr-o sectiune a portalului cu continut video explicit sexual, fara sa fie nevoie nici macar de o inregistrare sau declararea unei varste de peste 18 ani.

 

Din observatiile AdPlayers, documentul video a fost vazut de peste 25.000 de ori si a fost lasat de izbeliste de catre editorii portalului videomix.ro, parte a Rol.ro, timp de cel putin patru zile, data la care este semnat primul comentariu pe marginea documentului video, o perioada poate prea scurta pentru o reactie.

 

Nu se stie cat a rulat publicitatea online la hypermarket pe langa astfel de continut sexual explicit, insa putem doar sa banuim ca pentru a genera o audienta suficienta in planul de media online, editorii nu au facut economie de afisari, evident fara o astfel de cerere a agentiei de media.

 

Oficialii agentiei nu au putut fi contactati dar surse apropiate contului de media au confirmat ca agentia nu a comandat spatiu de publicitate in sectiuni cu continut video sexual explicit. Astazi dimineata pana in jurul orei 12.00 Rol.ro mai avea inca programata campania online pentru hypwermarketul despre care vorbim. Oficialii Rol.ro nu au putut fi contactati pana la ora publicarii prezentului articol pe AdPlayers.


PUBLICITATE: