EFFIE 2008 aduce 90 de intrari si categorii noi de concurs
Miercuri, 07 Mai 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

 

Cea de-a cincea editie a Premiilor Effie Romania a adus un record de inscrieri: 90 de campanii trimise de catre 29 de agentii, potrivit unei informari de la Millenium Communications, partenerul organizator al festivalului de eficienta.

 

Conform organizatorilor, competitorii la Effie 2008 sunt: 23 Communication Ideas, Brands&Bears, Brandstalk, Bridge Communication, CAP, Cohn&Jansen, Cupid Consultancy, DDB Bucharest, DraftFCB, Friends Advertising, Gavrila & Asociatii, GMP, Graffiti BBDO, Grey, Headvertising, Leo Burnett, Loco Branding and Consulting, McCann Erickson, Next Advertising, Odyssey, Ogilvy & Mather, Ogilvy Action, Ogilvy Group, Propaganda, Punct Advertising, Saatchi&Saatchi, Scala JWT, Spotlight, Unilever.

 

Motivand crearea sau restrangerea categoriilor astfel incat competitia sa reflecte cat mai bine directiile de dezvoltare ale pietei, comitetul de organizare a reorganizat categoriile de concurs si in acest an.

 

Potrivit organizatorilor, numarul mare de inscrieri din categoriile Promotions FMCG si Promotions non FMCG a dus la luarea deciziei de a imparti cele doua categorii  in categoriile Promotions FMCG Food, Promotions FMCG non Food, Promotions non FMCG Services, Promotions non FMCG Products. O alta categorie cu un numar mare de inscrieri, Financial Services, a fost impartita si ea in doua: Financial Loans si Financial Others.

 

Prima runda de jurizare a lucrarilor este programata pentru 12 mai, iar unda finala pe 13, o zi in care unii participanti vor fi cu siguranta norocosi, iar altii mai putin. Castigatorii trofeelor Effie Awards 2008 vor fi anuntati in cadrul Galei de Premiere care va avea loc in data de 15 mai 2008, incepand cu orele 19.30, in Club Bamboo. Organizatorii festivalului de publicitate sunt Advertising Association (IAA) si Uniunea Agentiilor de Publicitate din Romania (UAPR).

 


PUBLICITATE: