Acasa TV: 4 ore cu 15.5% rating si cota de piata de 33.1%, pe 1 iunie
Joi, 05 Iunie 2008



(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

”Inima de tigan- Marele final” a facut istorie ACASA inregistrind cele mai mari audiente pe toate cele 3 targeturi importante de populatie din ultimii 6 ani, anunta reprezentantii postului din trustul Media Pro.

 

Astfel, conform datelor furnizate de Gfk Romania citate de reprezentantii postului de televiziune, duminica, 1 iunie, intre orele 20.30- 23.12, in rindul populatiei de toate virstele din mediul urban (URBAN ALL), ACASA a fost lider de audienta cu ultimul episod din “Inima de tigan” cu o cele mai mari cifre inregistrate in ultimii 6 ani.

 

Postul de televiziune a inregistrat in intervalul 20.30 – 23.12 o medie de rating de 15.5 puncte si o cota de piata de 33.1%. Minutul de aur a fost inregistrat la 22.18 si a fost de 19.0 puncte de rating si o cota de piata de 38.4%, ceea ce inseamna ca la ultimul episod s-au uitat aproximativ 2.162.000 de persoane din mediul urban.

 

Si in rindul femeilor cu virste cuprinse intre 15 si 49 de ani din mediul urban, ACASA a fost lider de audienta intre 20.30- 23.12, ultimul episod inregistrind audiente record: o medie de rating de 17.5 puncte si o cota de piata de 40.2%, lasind cu mult in urma orice televiziune concurenta. Minutul de aur atins aici a fost la ora 23.06 si a fost de 22.4 puncte de rating si o cota de piata de 52.2%.

 

Si pe cel de-al treilea target important format din persoanele cu virste cuprinse intre 18 si 49 de ani din mediul urban, ACASA a facut istorie cu ”Inima de tigan”. Intre 20.30- 23.12, ultimul episod a fost lider de audienta inregistrind o medie de 13.7 puncte de rating si o cota de piata de 32.6%. Minutul de aur a fost atins la 23.06 si a fost de 17.0 puncte de rating, cu o cota de piata de 43.1%.

 


PUBLICITATE: