Rezultatele cautarii dupa : "1 mai"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 29 Noiembrie 2007
Cea mai recenta campanie pentru DHL s-a derulat in Romania in perioada 1 octombrie – 30 noiembrie 2007 si a constat in spoturi TV (difuzate pe canalul Realitatea TV), ad-uri in presa nationala si locala (Iasi, Timis, Arad, Vrancea, Cluj, Brasov, Constanta), bannere pe Internet, panouri indoor (aeroporturi si business centere) si outdoor (Bucuresti si tara)
Joi, 22 Decembrie 2022
1.8 milioane de lei au fost colectate prin intermediul actiunilor din restaurantele McDonald’s, prin SMS, online si cu sprijinul companiilor partenere. Intreaga suma va fi pusa la dispozitia Fundatiei pentru a asigura functionarea celor trei Case Ronald McDonald din Bucuresti, Timisoara si Iasi, pentru a oferi timp...
Joi, 01 Septembrie 2016
Ministerul estimeaza ca, prin proiectele de antreprenoriat finantate din "Romania Start-Up Plus", vor fi create peste 2.000 de locuri de munca, vor fi infiintate peste 1.500 de intreprinderi si mai mult de 10.000 de persoane vor fi formate in domeniul educatiei antreprenoriale.
Luni, 05 Martie 2018
Proiectele arhitecturale pot fi depuse pana pe 1 aprilie, pe site-ul imagine.dumbravavlasiei.ro, unde toti cei care vor sa se inscrie isi pot face cont pana pe 19 martie, iar premiul cel mare, pentru proiectul castigator, va fi de 15.000 Euro.
Luni, 29 Februarie 2016
Cu 20 de oameni la productie, echipa JJ DISPLAYS vrea sa vanda in 2016 sisteme de afisare de aproape 1 milion de euro (mai exact peste 750.000 de euro), pornind de la o aparent banala rama cu acces usor la inlocuirea oricarei forme de prezentare tiparita: rama click.
Luni, 24 Octombrie 2016
Suma de 1,3 milioane de euro necesara pentru renovarea sectiei care va fi atrasa printr-o campanie de strangere de fonduri organizata de Asociatiile Inima Copiilor si Daruieste Aripi va fi dublata de Fundatia Vodafone printr-o solutie de telemedicina similara celei implementate la Spitalul Marie Curie din...
Luni, 01 Februarie 2010
Referindu-se la dimensiunea cifrei de afaceri de aproximativ 100.000 EUR in 2009, inaintea aliantei cu B&P Braun & Partners, fondatorul Brandivia a afirmat pentru AdPlayers...
Marti, 29 Noiembrie 2022
Desi sarbatoarea nationala preferata de cei mai multi romani din mediul urban este ziua de 1 Ianuarie – Anul Nou (36%), Ziua Nationala a Romaniei ocupa pozitia a doua, considerata sarbatoarea nationala preferata de 30% dintre respondenti. Pentru persoanele peste 55 de ani, 1 Decembrie ocupa pozitia 1 in topul...
Luni, 13 Iulie 2020
Brand-ul romanesc numarul 1 in categoria vopsea pentru par, LONCOLOR a lansat campania promotionala “E VARA PREMIILOR LONCOLOR. E vara cu VITARA!”
Luni, 15 Februarie 2010
Surse apropiate procesului de selectie spun ca, in primul an de reprezentare in piata de media, este putin probabil ca serviciile de publicitate Romtelecom sa aduca mai mult de 1 Milion de...
Miercuri, 08 Aprilie 2009
Cu un buget necesar de 80.000 de euro pentru ca un eveniment de acest gen sa fie relevant in publicul tinta, anul trecut organizatorii sustin ca au participat la Cupa 1 mai mult de...
Miercuri, 20 Iunie 2007
Starcom Romania a castigat un Silver Lion in cadrul festivalului Cannes Lions pentru campania 1 din 8 femei – Avon Breast Crusade
Joi, 10 Martie 2016
Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
Joi, 21 Martie 2024
HELL ENERGY lanseaza primele spoturi din campania globala, dupa ce luna trecuta a anuntat ca Michele Morrone este noua imagine a brandului de bauturi energizante lider de piata in Romania
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Luni, 26 Aprilie 2010
Comandat de Agrana si realizat impreuna cu casa de productie Domino, spotul al carui buget este de aproximativ 80.000 si 100.000 EUR va fi ON AIR la sfarsitul lunii mai. Bugetul de...
Joi, 14 Mai 2009
Potrivit postului de televiziune, numarul romanilor din Italia se ridica la 1,6 Milioane
Vineri, 26 Ianuarie 2024
De-a lungul timpului, colaborarea s-a dezvoltat pentru a cuprinde zona creativa si cea de marketing digital pentru branduri de renume, precum J&B, Tazovsky, Campari, San Pellegrino. De asemenea, colaborarea vizeaza si gestionarea comunicarii in Social Media pentru mai multe branduri din portofoliul PPD Global Romania.
Miercuri, 01 Martie 2017
Intr-o comunicare oficiala recenta, numarul 1 in agentia americana, Lou Aversano, CEO, Ogilvy USA a anuntat noua structura a gigantului de publicitate din Statele Unite ale Americii, devenita astfel si prima piata pe care vor avea loc schimbarile la nivel mondial, incepand cu luna aprilie 2017.
Luni, 09 Octombrie 2006
Agentia Anului la Golden Drum 2006 a cheltuit aproximativ 10.000 EUR cu festivalul de publicitate, dupa cum afirma Bogdan Enoiu, seful agentiei, cele aproape 60 de lucrari înscrise în festival reprezentând, dupa o estimare AdPlayers, 1 din 5 lucrari românesti intrate în concurs si un buget de aproape 15.000 EUR numai pentru înscrieri
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: