Milioane de vizualizari pentru gratarele aduse in casa virtual de Veranda Mall. Un filtru Instagram a adus micii acasa prin realitatea augmentata cu #UnuMaiDeAlCasei
Marti, 05 Mai 2020

 

Credit: Veranda Mall. 

“Ne-am propus sa aducem atmosfera din Obor la voi acasa, in orice casa din lume in care locuiesc romani. Am facut acest lucru combinand un produs emblematic al Oborului, micul, cu un moment emblematic al sezonului, gratarul de primavara, care aduce impreuna familia si prietenii si le ofera experiente de neuitat” spune Alexandru Dincovici, reprezentant al echipei Veranda Mall.

AdPlayers. info

Distantarea sociala a facut ca 1 Mai sa fie diferit de asteptarile tuturor. Veranda Mall a pariat pe inventiviktatea romanilor si a lansat impreuna cu CreativeVR, sub umbrela Lifestyle de Obor, un filtru de Instagram care aduce emblematicul gratar cu mici in casele romanilor.

Totul intr-un mod cum nu se poate mai responsabil, dupa cum anunta Alexandru Dincovici, reprezentantul de comunicare Veranda Mall, printr-o campanie sub mesajul #UnuMaiDeAlCasei care foloseste realitatea augmentata cu ajutorul careia gratarul apare direct in pozele si video-urile distribuite pe Instagram.

Filtrul a devenit deja viral si a depasit granitele Romaniei, continuand sa fie folosit in pozele si video-urile din social media in Germania, Rusia, Ucraina, precum si pe alte meleaguri.

Gratarul virtual poate fi accesat de pe pagina de Instagram a Mallului, urmand ca in secunda urmatoare pe camera telefonului sa apara LIVE un gratar cu jar incins, cu un pic de fum si cu mici insirandu-se pe gratar la fiecare click -- in plus, cei care folosesc filtrul pot contribui la sustinerea micilor afaceri locale din Piata Obor, pe baza unui concurs.



“Ne-am propus sa aducem atmosfera din Obor la voi acasa, in orice casa din lume in care locuiesc romani. Am facut acest lucru combinand un produs emblematic al Oborului, micul, cu un moment emblematic al sezonului, gratarul de primavara, care aduce impreuna familia si prietenii si le ofera experiente de neuitat” spune
Alexandru Dincovici, reprezentant al echipei Veranda Mall.

,,Gratarul nostru e pentru toti cei care nu au putut veni de sarbatori acasa si au ramas departe de cei dragi. Pentru cei pe care sfaraitul ii duce cu gandul la iarba verde, muzica si voie buna. Pentru cei care folosesc gratarul si micii la ocazii speciale, pe care acum nu le pot din pacate pune in practica. ”

Cum au ajuns Micii de Obor un filtru de Instagram?

Pe langa componenta distractiva si complet inedita a filtrului, acesta mentine obiceiul gratarului cu mici, care are o semnificatie mai profunda in aceasta perioada.

Gratarul virtual s-a nascut din dorinta de a aduce in prim plan importanta sa in prezent, cand suntem nevoiti sa apelam la creativitate si tehnologie pentru a ne bucura impreuna cu cei dragi de sarbatoarea de 1 Mai.

Astfel ca, impreuna cu echipa de la CreativeVR, Veranda Mall a adus la viata un gratar de primavara virtual, cu mici cu tot, atat de emblematic zonei Obor si sarbatorii de 1 Mai.

Dincolo de gratarul virtual sta un mesaj de apreciere pentru responsabilitatea de care dau dovada romanii. In spatele filtrului sta un mesaj de sarbatorire a zilei de 1 Mai intr-un mod responsabil, virtual, pe retelele de socializare si de apreciere pentru eforturile din aceasta perioada.

„Ne dorim sa ii incurajam si sa inspiram pe oameni sa fie responsabili si sa respecte masurile de preventie. Speram sa oferim putin entertainment cand multi sunt, poate, tristi ca nu pot iesi din casa sa faca ceea ce faceau in mod normal de 1 Mai.” continua Alexandru Dincovici, reprezentant al echipei Veranda Mall.

Filtrul a trecut deja granitele Romaniei cu milioane de vizualizari

Gratarul virtual, cu mici, e o bucatica de Obor si de Romanie, care iata ca a ajuns deja peste hotare. Acesta imbina noutatea unui filtru de realitatea virtuala cu relevanta obiceiurilor locale, se bucura deja de succes si in strainatate, ajungand pe paginile de Instagram ale utilizatorilor din intreaga Europa, inclusiv in Ucraina, Rusia, Belarus si Germania.

“Am redus la esential ceea ce inseamna Obor in acceptiunea generala si am cautat cel mai mic numitor comun dar totodata cel mai debatable topic, am dozat proportia de Love X Hate necesara engagementului, am pus ingredientele “secrete” care garanteaza o tractiune buna de la lansare si maximizeaza viralizarea perpetua, totul gandit special pentru weekendurile de Florii, Paste, 1 Mai si in general perioada de carantina. Totodata, am luat in considerare atat nevoile cat si placerile romanilor privati de posibilitatea de a iesi din casa si le-am imbinat un produs care stiam ca va deveni viral - insa chiar si asa ne-a depasit asteptarile.”  a declarat Alex Dohotaru, Creative Mastermind si CTO in Creative VR.

Filtrul ne aduce impreuna in aceste vremuri, fiind in acelasi timp si un element cool, potrivit situatiilor actuale in care facem „haz de necaz”.

Micii virtuali, parte din campania #LifeStyleDeObor, sustin celebrii mici de la Terasa Obor

„Micii de Obor sunt reprezentativi pentru cartierul Obor, iar Veranda Mall este un brand care sprijina comunitatea din acest cartier si participa la pastrarea si promovarea elementelor si valorilor sale distinctive. Am numit aceste elemente Lifestyle de Obor”, a adaugat Alexandru Dincovici.

Veranda Mall este primul centru comercial de proximitate din Bucuresti, dezvoltat de Professional Imo Partners S.A. (fosta Prodplast Imobiliare S.A.), in zona Obor, inaugurat pe 27 octombrie 2016. Proiectul are o suprafata totala de aproape 30.000 de metri patrati, incluzand spatii comerciale, restaurante, cafenele si o zona verde de 15.000 mp. Printre chiriasi se numara Carrefour, Carturesti, Cinemax H&M, Decathlon, WorldClass, Benvenuti, CCC, Deichmann, LC Waikiki, Orsay, C&A, Noriel, Pepco, Gerovital, Yves Rocher, Lila Rossa, Optiblu, Sensiblu, KFC, Starbucks, Pizza Colosseum, McDonald’s, Toan’s, Xin Yue, English Home, Orange, Arsis-Vodafone si IQ BOX – Telekom.

Mai mult in Digital, Interactive


PUBLICITATE: