Rezultatele cautarii dupa : "1 decembrie"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3
Aniversare outdoor cu spot pe 3.300 mp la Cocor Channel
Miercuri, 15 Iulie 2009
 Videoclipul aniversar de Ziua Frantei s-a proiectat pe 3300 mp, mediafatata fiind estimata la un trafic de 2,9 milioane autoturisme pe luna
BCR a premiat promotia Mastercard cu BT Events (The Group), contul fiind in prezent la Tempo si Mediaedge:cia
Miercuri, 04 Martie 2009
Sanoma Hearst Romania lanseaza National Geographic Traveler
Vineri, 28 Noiembrie 2008
 Revista va avea frecventa de aparitie trimestriala si un tiraj de 20.000 de exemplare distribuit national si un tarif lista ( rate-card ) pentru o pagina de publicitate este de 3.550 de euro
La 6 luni, Wunderman/ Partnership lucreaza cu Brown-Forman, Danone, Elmec, Philip Morris, Procter&Gamble, LG, Tabu
Joi, 12 Iunie 2008

Divizia de event marketing Y&R este cordonata de Ileana Pescariu, Managing Partner, si Joaquin Bonilla, Executive Creative Director,

 

Itsy Bitsy FM a instalat la Flanco telefoane pentru Mos Craciun
Miercuri, 12 Decembrie 2007
In cadrul campaniei “Telefoneaza-i Mosului!” Itsy Bitsy a construit 16 cabine telefonice speciale in magazinele Flanco din Bucuresti, Constanta si Satu Mare.
7 agentii in licitatia de media InBev
Marti, 11 Decembrie 2007
„La concurs au fost invitate sapte agentii de media, o lista mai lunga din care, in cadrul procesului, vor fi selectate pentru lista scurta un numar de 3 agentii”, a mai afirmat Irimia, care nu adezvaluit insa si numele agentiilor invitate sa participe in pitch.
Bradul Millenium, la GMP si Initiative
Marti, 20 Noiembrie 2007
Proiectul de comunicare este o adaptare a unui concept international si se va derula in perioada 19 noiembrie - 10 decembrie pe Antena 1, Prima, ProCinema, Discovery, AXN, NG, B1TV, Pro TV
Jucariile Epee au ales Mediaedge:cia
Marti, 16 Octombrie 2007
Compania tinteste trei obiective importante: clasarea „Epee Romania” pe primul loc in topul distribuitorilor de jucarii din Romania, construirea notorietatii in randul consumatorilor, precum si asumarea rolului de formator pe piata de specialitate
Audientele medii TV din decembrie
Luni, 15 Ianuarie 2007
Cifrele de audienta medii ale televiziunilor - indici de audienta (rating) si cota de piata (market share, share), citate de ARMA din Serviciul National de Audienta TV, pentru perioada 1- 31 decembrie 2006, toata ziua (whole day), Univers National si Urban, în rândul persoanelor cu vârsta peste 4 ani
Pepsi a îndraznit mai mult cu ProFM
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strâns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata în Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat în Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Media Galaxy a vândut, cu 1 Leu, 3000 de produse în 3 saptamâni
Marti, 12 Decembrie 2006
"Conceptul produsului, si ideea de comunicare, apartin Altex iar campania de comunicare a fost dezvoltata cu sprijinul Leo Burnett", a afirmat, pentru AdPlayers, Ruxandra Voda, Director Marketing la Grupul Altex, referindu-se la Creditul "1 Leu" din reteaua Media Galaxy, demarat în luna noiembrie
Mos Nicolae a adus 1 an de Itsy Bitsy
Marti, 05 Decembrie 2006
Sarbatorind un an de emisie dar si apropierea Sarbatorilor de Craciun, postul de radio si personajele sale daruiesc 250 de braduti de Craciun copiilor ascultatori de Itsy Bitsy FM
Politia cauta adolescenti Treaz.Net-i. Recompensa: 4000 RON !
Sambata, 28 Octombrie 2006
Concursul organizat în cadrul programului "Alcoolul nu te face mare", de catre Asociatia Berarii României si IGP, premiaza în echipamente IT si gadget-uri în valoare de 4.000 RON cel mai bun site care va transmite catre adolescenti mesajul campaniei cu acelasi nume
Starlink deschide H’art Gallery
Luni, 16 Octombrie 2006
Starlink si H’art Gallery deschid o serie de evenimente artistice în spatiul agentiei de publicitate prin care, o data la 4 luni, un artist, de data aceasta Catalin Burcea - Senior Art Director, va imagina o expozitie ce va materializa locul si natura activitatii de advertising
Bergenbier: Gestul conteaza
Miercuri, 21 Decembrie 2005
Semnat de Leo Burnett, spotul "Cainele" este o poveste despre un barbat care, din lipsa de timp pentru cadouri (Prietenii stiu de ce ), este nevoit sa improvizeze unul
„Ai auzit?” ca InfoPro se aude pe 35% din Romania
Joi, 14 Aprilie 2005
Din aceasta saptamana reteaua nationala radio se aude si in Constanta (96,2 FM) si Oradea (107,6 FM)
« 1 2 3