Rezultatele cautarii dupa : "ace"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Patru premii internaționale la Davos și IPRA Awards pentru ZBOR, spațiu de explorat susținut de BCR
Marti, 15 Iulie 2025
 La doar 9 luni de la lansare, ZBOR, cel mai extins ecosistem dedicat tinerilor din Romania, dezvoltat și susținut de Banca Comercială Romană (BCR) a caștigat patru premii internaționale la Davos Communications Awards și IPRA Golden World Awards,
Publicitatea lucrează: 1 din 2 români au făcut achiziții în ultima lună, impulsionați de reclame. Reveal Marketing Research.
Luni, 14 Iulie 2025
 „Comportamentul consumatorilor din Romania arată o maturizare clară: nu mai este vorba doar despre vizibilitate, ci despre relevanță, incredere și experiență. Reclamele eficiente sunt cele care reușesc să combine atractivitatea vizuală cu un mesaj convingător și o ofertă credibilă. Brandurile...
Muzeul Antipa deschide expoziția „Chipul bestiei. Perfecțiunea stă în detalii - o incursiune spectaculoasă în lumea ascunsă a insectelor
Miercuri, 09 Iulie 2025
 Semnată de fotograful Claudiu Mihai, expozitia „Chipul bestiei", organizata intre 10 iulie și 31 august 2025, dezvăluie detalii incredibile ale insectelor – ochi compuși ca niște bijuterii, mandibule puternice, antene delicate – și ne provoacă să descoperim frumusețea nevăzută a unora dintre cei mai mici...
ANBR: Taxarea repetată a băuturilor răcoritoare nu este o soluție fiscală, ci o eroare economică cu impact grav asupra consumatorilor și industriei
Vineri, 04 Iulie 2025
 Asociația Națională a Băuturilor Răcoritoare (ANBR), care reunește cei mai mari producători de băuturi răcoritoare din Romania, spune ca accelași sector economic ce a fost afectat grav in anii 2023-2024 de două măsuri fiscale consecutive: creșterea TVA de la 9% la 19% și introducerea acestei accize...
44% dintre români preferă să planifice vacanțele pe cont propriu, rezervând direct transportul și cazarea
Vineri, 04 Iulie 2025
 Principalii factori care influențează alegerea modului de organizare a unei vacanțe sunt bugetul disponibil (72%), destinația și durata vacanței (51%) și nivelul de confort dorit (44%).
Claire Bridges va conduce juriul Premiilor Epica 2025, odată cu deschiderea oficială a înscrierilor
Marti, 01 Iulie 2025
 Bridges este autoare, podcaster și fost coordonator de cursuri al MBA Cannes Lions și una dintre primele femei directoare de creație din industria PR. A fondat Now Go Create pentru a oferi consultanță, sfaturi și training care ajută indivizii și organizațiile să iși dezvolte puterile creative care are...
Pandantive din aur în campania aniversară „Peștișorul de Aur” Möller’s 170 de ani
Luni, 30 Iunie 2025
 Orice persoană care achiziționează cutiile de peștișori Möller’s  cu ambalaj aniversar poate caștiga unul dintre cele 170 de pandantive din aur sub formă de peștișori, customizate de către STIL Diamonds, Furnizor al Casei Regale a Romaniei.
BACH by NIGHT, un eveniment pentru cei care simt muzica dincolo de sunet
Sambata, 28 Iunie 2025
Desfasurat sambata, 28 iunie la Sala Radio din Bucuresti, concertul „BACH by NIGHT” este organizat de Asociația Antiqva (organizatoarea Festivalului și a Stagiunii de Muzică Veche București) in parteneriat cu: Institutul Polonez, Institutul Liszt - Cultural Maghiar București și Fundația Calea...
Românii vor ca produsele sustenabile să le aducă beneficii clare și imediate, asupra sănătății (80%) și eficiența în satisfacerea nevoilor (78%).
Joi, 26 Iunie 2025
 Sustenabilitatea este tradusă in termeni de utilizare responsabilă a resurselor (29%) și reciclare (24%), potrivit unui studiu Reveal Marketing Research care a realizat in colaborare cu Kaufland Romania și PRO TV cea de-a patra ediție anuală a Barometrului Național despre percepțiile și comportamentele...
 3 din 4 români care cumpără online sunt influențați de social media. Studiu United Media Services
Miercuri, 25 Iunie 2025
1 din 2  respondenti au făcut o achiziție online in ultima săptămana, potrivit studiului United Media Services „Online Shopping Habits 2025”, care oferă o radiografie detaliată a consumatorului conectat: un consumator care caută autonomie in procesul...
Violonista Martyna Pastuszka și ansamblul de muzică barocă SEMPRE va invita la BACH by NIGHT pe 28 Iunie 2025, la Sala Radio din București
Vineri, 06 Iunie 2025
 Organizat de Asociația Antiqva, proiectul se constituie in concertul de inchidere al ediției 2025 a Stagiunii de Muzică Veche București (ce a fost deschisă tot cu un concert Bach) și promite un eveniment pentru cei care simt muzica dincolo de sunet.
Confident face un pas strategic spre formarea noii generații de profesioniști internaționali în comunicare, prin programul Erasmus+
Joi, 05 Iunie 2025
 Agenția devine prima din Romania parte  a programului internațional Erasmus+
Aproape jumătate dintre români aruncă mâncare gătită. Up România în parteneriat cu Reveal Marketing Research
Marti, 03 Iunie 2025
Mancarea gătită rămane principalul tip de aliment care ajunge la coșul de gunoi (46%), urmată de paine și produse de panificație (39%), fructe (28%) și legume (27%).  
Cu peste 2,5 miliarde de tranzacții analizate în 2025, Footprints AI lansează primul Copilot AI pentru retailul fizic
Vineri, 30 Mai 2025
 Prin intermediul primului Copilot AI, startup-ul romanesc de tehnologie Footprints AI transforma fiecare magazin intr-un „radar” inteligent ce oferă insight-uri de aprovizionare, sortimentație și marketing in timp real, accelerand expansiunea internațională a celei mai mari rețele de retail...
Agentie cu ADN Digital fondata in Romania, la 15 ani de la lansare. Stefanini Infinit are acces global pe 43 de piete si 3 ani de parteneriat in grupul Stefanini.
Miercuri, 29 Iunie 2022
“Da, am castigat o serie de clienti foarte interesanti in Statele Unite, Romania, Germania, UK, Olanda si in multe alte zone ale lumii. Acesta este avantajul primar al joint venture-ului cu grupul Stefanini - avem prezenta globala, ceea ce inseamna acces si colegi ( peste 30,000) in piete din peste 43 de...
Asociatia Daruieste Aripi ajuta copiii ucraineni bolnavi de cancer, in parteneriat cu Societatea Romana de Onco-Hematologie Pediatrica (SROHP), dezvoltata de Code for Romania
Miercuri, 16 Martie 2022
 „Viata copiilor bolnavi de cancer din Ucraina continua sa fie in pericol chiar si dupa evacuarea din zona de razboi, atat timp cat sunt privati de asistenta specializata de care au nevoie. Preluarea lor neintarziata este o prioritate pentru care isi unesc eforturile institutiile europene si ONG-uri...
ACE Romania, parte din grupul FATER, extinde portofoliul de produse.
Marti, 24 Noiembrie 2020
 ACE face parte din Grupul FATER, o companie italiana in parteneiat cu Procter & Gamble si Angelini Group, care fabrica si distribuie produsele brandului ACE in 39 de tari din Europa. Grupul FATER este lider de piata in Europa pe segmentul inalbitorilor si investeste anual circa 4%  din cifra de afaceri in...
Telekom Romania lanseaza o noua initiativa pentru educatie, in parteneriat cu SuperTeach
Luni, 31 August 2020
 Parteneriatul conecteaza educatia la tehnologie, prin crearea unei platforme digitale in care profesorii vor avea acces la cele mai valoroase resurse educationale ale momentului: webinarii ?i workshop-uri, cursuri ?i conferinte online ?i traininguri pe diverse teme de interes, dedicate dezvoltarii lor...
830 milioane de pliante saptamanal in cutii postale din Romania. Europa: 110 mld. si 3,84 mld. EUR.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Romania ocupa locul 18 in Europa la numarul de pliante distribuite in cutiile postale, conform unui studiu European Letterbox Marketing Association
Foarte jos, valoric. Dar nu stam rau creativ si calitativ la packaging. Vizibilitatea la raft la Print & Sign, cu Irinel Ionescu, Ampro.
Luni, 31 August 2015
 Invitat sa vorbeasca despre vizibilitatea la raft la Print & Sign (8-11 septembrie, Romexpo), Irinel Ionescu, managerul agentiei de branding si design de produs Ampro Design este de parere ca lucrurile se schimba cu o viteza fantastica

1 2 3 »