Rezultatele cautarii dupa : "per"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Etarget urmareste vizitatorii unui site cu publicitate
Marti, 26 Iulie 2011

Avand costuri similare clasicii publicitati contextuale de tip PPC (pay-per-click), Retarget urmareste vizitatorul unei pagini web si afiseaza reclamele tintite, aducandu-i aminte produsele si serviciile advertiser-ului pana cand acesta este dispus sa intreprinda o actiune online – sa achizitioneze ori sa dea clic pentru a afla mai multe despre ele.

Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT),  3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
Neogen vrea publicitate de 0.5 mil. EUR
Joi, 01 Februarie 2007
"Am ales sa externalizam "primele pagini" catre MediaPro Interactiv, pastrānd "grosul afisarilor" pentru a le vinde direct, prin sistemul nostru de publicitate, platit per click", a mai afirmat, pentru AdPlayers, Calin Fusu (foto), Director General la Neogen, despre parteneriatul exclusiv semnat cu MediaPro
ETARGET a avut venituri de 2,24 Mil. EUR din publicitatea pay-per-click (PPC)
Vineri, 04 Mai 2007
ETARGET a inregistrat venituri (revenue n.r.) din publicitatea pay-per-click (PPC) in valoare de 2,247 milioane euro anul trecut, iar din punct de vedere al cifrei de afaceri (turnover n.r.), Dusan Urban (foto) - Country Manager al Etarget Romania mai declara de curand, pentru AdPlayers, ca furnizorul de reclama online insumeaza in tarile in care serveste reclama PPC o cifra de afaceri de...
Calin Fusu (Neogen) investeste 500.000 de euro in agentia casta.ro pentru un Clever Taxi in imobiliare care sa eficientizeze dispetcheratele individuale
Miercuri, 03 Aprilie 2019
 Calin Fusu, pentru AdPlayers: "Aplicand tehnologie si branding putem construi un Clever Taxi care sa eficientizeze ‘dispetcheratele’ individuale si sa reduca costul agentului per tranzactie. Casta va prelua aducerea vanzatorilor - agentii avand mai mult timp pentru consultanta live oferita...
TradeAds a investit 400.000 EUR in viitoarea bursa de publicitate online
Vineri, 03 Aprilie 2009
 Valentin Oeru, Executive Director Trade Ads sustine ca, „pe intreg internetul romanesc, sunt generate in fiecare luna cateva sute de milioane de afisari”, si ca „daca s-ar incasa numai 1 euro per mia de afisari, sumele totale incasate ar depasi cu mult bugetele alocate in prezent”
Record Limitless Agency de Black Friday. Achizitia unui televizor de 148.000 de euro. Editia 2023 a inregistrat o crestere de 12% a vanzarilor online
Luni, 27 Noiembrie 2023
 ,,Numarul utilizatorilor a crescut cu 13%, semn ca romanii sunt tot mai familiarizati cu mediul online. Per total, a fost o editie cu rezultate optime si asteptate de magazinele online, raportat si la contextul economic actual”, declara Daniel Slavenie, CEO&Partner Limitless Agency.
Oblique Dolce Magazin - 205.000 ex. pe aparitie si locul 4-5 in topul tirajelor
Luni, 20 Septembrie 2010
 Cu 205.000 exemplare distribuite gratuit, lunarul gratuit Oblique Dolce TV Magazin se claseaza conform BRAT pe locul 4-5 in ce priveste topul de tiraje per editie al publicatiilor din Romania, dupa cum a afirmat pentru AdPlayers Alexandru Andrei, managerul de vanzari al publicatiei

 

Medalie comemorativa la 200 de ani de la Revolutia din 1821, condusa de Tudor Vladimirescu de la Casa de Monede
Marti, 09 Martie 2021
 Aceasta va fi oferita cu titlu gratuit intr-un tiraj de 50.000 de exemplare, in ordinea inscrierilor pe site-ul campaniei, in limita unei medalii per gospodarie. 
26% dintre romani intentioneaza sa calatoreasca in strainatate, iar in cazul utilizatorilor fintech, 33%.
Miercuri, 13 Iulie 2022
 Romanii vor sa aloce in medie un buget de 2,894 RON (586 EURO) pentru intreaga vacanta, dar suma este subestimata cu aproximativ 30%. Per total, 39% din buget va fi alocat pentru cazare, 27% pentru mancare, iar restul sumei se va imparti intre transport (17%) si activitati de divertisment (17%).
Cu un buget de peste 350.000 de euro, Kaufland Romania si Fundatia pentru Dezvoltarea Societatii Civile lanseaza al doilea apel de proiecte din 2023 din cadrul programului In Stare de Bine
Luni, 12 Iunie 2023
 Dedicat ONG-urilor, valoarea finantarilor se situeaza intre 10.000 si 60.000 de euro per proiect, iar propunerile de proiecte pot fi depuse de catre organizatiile interesate pe platforma 
7 din 10 romani merg la mall cel putin o data pe saptamana . Suma medie cheltuita este 300 lei. Reveal Marketing Research pentru Brand Management
Marti, 23 Mai 2023
 Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Cu 6 Mil. EUR īn Slovacia, Cehia si Ungaria, Etarget vrea locul 1 sau 2 pe piata online Pay-Per-Click din Romānia
Miercuri, 11 Aprilie 2007
Pe o piata online Pay-Per-Click (PPC) estimata in Romania la 1 Mil. EUR, "In decursul unui an ne-am propus sa devenim numarul 1 sau 2 in domeniul Pay-Per-Click (PPC) pe piata autohtona", a declarat, pentru AdPlayers, Dusan Urban - Country Manager al Etarget Romania, companie cu activitate pe Internet care face deja 6 Mil. EUR in Slovacia, Cehia si Ungaria, cu propriul sistem PPC
57 Milioane EUR, piata de publicitate online in 2018. Video - cea mai mare crestere: 67%
Vineri, 19 Iulie 2019
Potrivit datelor celei mai recente cercetari - Romanian Online Advertising Study ( ROADS ), elaborat de IAB Romania in colaborare cu PWC Romania, Programmaticul si Mobile isi aloca tot mai mult din bugete. Pe intreg anul 2018, Display Embedded, Social Media si Video raman cele mai importante formate: 76% din piata.
Microsoft Content Ads intra pe piata Google AdSense
Miercuri, 20 Mai 2009
 Instrumentul de publicitate contextuala Content Ads va rula publicitate targetata in peste 1000 website-uri din reteaua Microsoft, printre care se numara titluri precum WSJ.com sau...
200 EUR pe sectiune la Summitul IAA
Joi, 13 Septembrie 2007
Pentru 200 de euro, participantii vor avea acces doar la sectiunea care ii intereseaza, intrand in contact cu 8 vorbitori de talie internationala
Rachad El Jisr vrea 1 Milion EUR de la Rockmedia
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
 Fondatorul Rockmedia dar si al iMedia (www.eva.ro, www.cinemagia.ro, www.automarket.ro) in anul 2000, cumparata la sfarsitul anului 2007 de fondul de investiti NCH, afirma ca modelul...
Teodor Cucu (GMP), AdPlayers CRITIC: 'Sa invatam sa pierdem sau sa castigam, ca de criticat, stim cu totii, e mult mai simplu'
Marti, 20 Mai 2008
Teodor Cucu, Strategic Planner, GMP, la AdPlayersCRITIC Effie Awards Romania 2008 - Opinii pe marginea festivalului de eficienta in Romania editia 2008
Fosta Realitatea Catavencu, Psihologia Azi s-a maritat cu Scientific American Mind
Vineri, 16 Iulie 2010
 Fosta Realitatea Catavencu, si publicata de reteaua Info Sanatate deocamdata in doua editii pana la sfarsitul anului 2010, potrivit editorilor, revista periodica intentioneaza sa aiba 6 aparitii pe an in 2011 

 

Cum a facut Internet Corp 1,5 Mil. EUR din publicitate online?
Joi, 15 Iulie 2010
 In totalul veniturilor, aproximativ 60% a fost atras din display advertising, 35% din volumul de business este reprezentat de proiectele speciale de publicitate online, in timp ce reclamele contextuale si alte venituri au fost sub 5%, estimeaza Mihai Seceleanu, CEO al Internet Corp
1 2 3 4 5 »