TradeAds a investit 400.000 EUR in viitoarea bursa de publicitate online
Vineri, 03 Aprilie 2009
 (AdPlayers.ro, Iulian Toma)

„Bursa de publicitate online TradeAds este rezultatul unui efort tehnic si financiar de peste 400.000 euro”, a afirmat pentru AdPlayers, Valentin Oeru (foto), Executive Director la TradeAds, bursa de publicitate online proaspat lansata de Tradeville (noul Vanguard), dupa ce pana in martie a fost director executiv la regia de publicitate online Boom, de la Netbridge.

Oeru este de parere ca „In conjunctura economica actuala reprezinta un pariu exterm de indraznet la care s-a lucrat cu pasiune in ultimele luni. Mecanismul de formare a pretului este unul de natura bursiera si Tradeville (Vanguard) a adus plusul necesar in acest domeniu”.

Intrebat de AdPlayers cine va castiga si cine va pierde din viitoarele licitatii pe bursa a publicitatii online, executivul TradeAds a declarat: „Cred ca toti jucatorii din on-line vor avea de castigat intrucat transparenta si accesul direct vor permite atat publisheri-lor cat si clientilor de publicitate pe langa un acces facil si masurarea foarte simpla a costurilor si a rezultatelor”. 

Vorbind despre ce va aduce nou pentru jucatorii din piata viitorul sistem de vanzare prin licitarea publicitatii online, Valentin Oeru afirma: „pentru agentii vom dezvolta facilitati care sa permita evaluarea complexa si imediata a rezultatelor unei campanii, precum si planificarea eficienta a campaniilor viitoare”.

Oeru sustine ca, „pe intreg internetul romanesc, sunt generate in fiecare luna cateva sute de milioane de afisari”, si ca „daca s-ar incasa numai 1 euro per mia de afisari, sumele totale incasate ar depasi cu mult bugetele alocate in prezent”.

„Speram ca intreaga industrie sa cresca prin ocuparea spatiilor disponibilie si prin oferirea de beneficii clare cumparatorilor finali de reclama”, conchide el, vorbind despre obiectivul TradeAds in urmatoarea perioada.

Directorul de la Trade Ads este de parere ca  noul sistem nu intra in competitie cu nicio agentie sau regie de publicitate online, ci dimpotriva: fiecare jucator ar putea sa-si completeze pachetele de expunere cu acoperirea media achizitionata prin noul sistem de licitare a publicitatii online.

 


PUBLICITATE: