"Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj"
Marti, 14 Februarie 2006

( AdPlayers.ro ) “Studiul National de Audienta (SNA) confirma: patru dintre primele zece cele mai citite publicatii din Romania sunt editate de trustul Burda Romania” se arata intr-un comunicat remis AdPlayers si AdPlayers.ro de catre reprezentantii trustului de presa.

“Raportul SNA confirma inca o data ca trustul Burda are branduri foarte puternice pe piata romaneasca” spune Michael Schroeder, Director General, Burda Romania.

PBurda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesajotrivit sursei citate, revista Practic in Bucatarie si-a mentinut si anul trecut suprematia pe piata revistelor din Romania, reusind sa convinga 1.132.000 de romani sa o citeasca numar de numar. Numita “Revista - fenomen pe piata presei romanesti”de catre editorii sai, oficialii Burda mai spun ca nu poate fi usor detronata dat fiind faptul ca urmatoarea clasata in top are cu 500.000 de cititori mai putin pe editie.

Trustul de presa Burda Romania a achizitionat la sfarsitul anului trecut, compania Casa Lux, fondatoarea revistei Practic in Bucatarie si publicatiile pe care le editia.

Mai mult decat atat, reprezentantii companiei sustin ca dintre primele 10 pozitii in topul audientei din Romania, Burda isi revendica patru! Pe locul al treilea in raportul SNA, cu un numar de 513.000 de cititori se afla revista Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, pe locul al patrulea, revista Secretele Bucatariei (496.000 de cititori), iar pe locul al optulea revista Ioana cu 408.000 de cititori.

Pe laBurda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesajnga cle 4 publicatii citate in top 10, reprezentantii editorului precizeaa ca revista Casa Lux are o audienta de 334.000 de cititori si este “detasat Nr. 1 intre revistele de locuinta si amenajari”.

Alte reviste ale trustului Burda inregistreaza audiente dupa cum urmeaza: Locuinta mea - 228.000 de cititori, Draga mea - 223.000 cititori si Cool Girl 215.000. Un rezultat excellent, potirvit Burda Romania, este obtinut si de nou-relansata revista Copilul meu cu o audienta de 119.000 de cititori pe editie.

“Burda Romania se poate lauda si cu cel mai eficient mesaj” spun oficialii editorului. “La doar 12 lei si 60 de bani (3,5 euro) cost per mia de cititori (CPT), revista Practic in Bucatarie este cel mai eficient vehicul media romanesc” afrima reprezentantii Burda Romania. “Practic Idei pentru casa, gradina si apartament are un CPT de 3,7 euro, pe cand Casa Lux de 9 euro, cel mai mic dintre toate revistele glossy”.

( Iulian Toma info@adplayers.ro )

Burda Romania se poate lauda cu cel mai eficient mesaj

..


PUBLICITATE: