Rezultatele cautarii dupa : "friesland"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Friesland Foods Romania are un nou director general
Marti, 17 Iunie 2008

Ian Gearing a ocupat timp de 5 ani pozitia de director general al Friesland Foods Malaezia si alti 5 ani pe aceeasi pozitie in Tailanda

Campanie in-store OgilvyAction cu Milli, în 76 de supermarketuri din 23 de orase
Miercuri, 14 Martie 2007
Friesland Foods România deruleaza împreuna cu Ogilvy Action o campanie in-store pentru Milli în principalele orase din tara, desfasurata sub sloganul Ai grija de sanatatea familiei!
ING Bank România, la Ogilvy Public Relations
Marti, 05 Februarie 2008
Agentia Ogilvy Public Relations Worldwide/Bucuresti are in portofoliul de clienti marci si companii precum Petrom, ING Bank Romania, LG Electronics, RTPR, Colgate-Palmolive, Diageo, Hilti, Friesland, Canah, WWF
Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007
Comunicat în cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va încheia la sfârsitul lunii aprilie, site-ul www.sanatateamilli.ro este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
Starcom Media Vest a pierdut Friesland. Bugetul de 3-4 mil. EUR, castigat de Universal McCann.
Luni, 23 Mai 2011
 Estimat de AdPlayers la 3-4 Mil. EUR, contul de media a fost castigat de divizia de media McCann Erickson, dupa o licitatie la care au mai participat fosta agentie care administra contul- Starcom Media Vest, si Mindshare Media ( WPP )

Milli in campanie OgilvyPR
Luni, 03 Iulie 2006
Realizata de Ogilvy PR, campania de informare a publicului larg "Primul Strop de Grija" cuprinde inclusiv spot TV, acesta fiind derulat in perioada mai – august 2006  la Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel, TVR 2 si Euforia TV
Manageri noi la Propaganda
Miercuri, 17 Ianuarie 2007
Pe lânga Sonia Vlad si Mihaela Giurca, doua noi pozitii de Account Manager la Propaganda, noutatile de la Client Service-ul agentiei sunt Maria Buzea - Senior Account Executive  si Elena Stefan - Account Executive
Dots Combinatii: creatie Propaganda, media Starcom
Luni, 02 Martie 2009
 Produs de Propaganda, spotul Dots Combinatii se difuzeaza prin agentia de media Starcom din 26 februarie
Contul de PR Sonae Sierra, la Ogilvy Public Relations
Marti, 04 Martie 2008
Companie specializata in dezvoltarea si managementul centrelor comerciale, Sonae Sierra a incredintat agentiei Ogilvy Public Relations coordonarea comunicarii corporate si a comunicarii proiectelor sale in...
300.000 EUR in promotie Milli cu Momentum, Starcom, Syscom Digital si Senior Interactive
Marti, 08 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)

Ogilvy& Mather da 'gustul Copilariei'
Marti, 08 Mai 2007
Potrivit autorilor, noul spot TV semnat de agentia Ogilvy& Mather va fi urmat in vara de o campanie neconventionala, care va cuprinde doua componente: outdoor si internet, campania media fiind derulata de Starcom
Carmen Chipuc, Starcom, dubla finalista la Cannes Lions 'Ne-am gandit la un mesaj mai direct'
Marti, 19 Iunie 2007
"Ne-am gandit la un mesaj mai direct, pentru ca am aflat ca femeile stiau despre cancerul la san, dar nu constientizau incidenta mare a acestuia" motiveaza mesajul campaniei "1 din 8 femei", Carmen Chipuc - Managing Director la Starcom, prima agentie de media din Romania finalista la Cannes Lions
Ogilvy Group face „Rasismul strica jocul. Violenta distruge vieti”
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania este initiata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute
Poiana Amaruie - gust intens de Ogilvy&Mather
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
The Practice îsi prezinta echipa, cu experienta comuna de la Ogilvy PR
Sambata, 25 Noiembrie 2006
Agentia de relatii publice The Practice anunta primele resurse umane: Gabriela Lungu (foto) - Managing Partner, Stefania Stavrositu - Senior Consultant, Alina Mincan – Consultant, Marta Togan - Junior Consultant, toata echipa având ca experienta de lucru comuna Ogilvy PR – companie unde Gabriela Lungu a fost Managing Director
Bugetul media Tnuva poate depasi 4 Mil. EUR pe an
Marti, 21 August 2007
“Tnuva ar putea avea si un buget media anual care ar ajunge si la 6-7 Mil. EUR net, depinzand de obiectivele de marketing si de viteza cu care vrea sa atinga aceste obiective”, a afirmat pentru AdPlayers, Sorin Doru – Managing Partner la compania de consultanta in media Media Hub
Silva (Heineken Romania), la Ogilvy&Mather
Marti, 18 Decembrie 2007
Campania de imagine este derulata in presa de reviste (saptamanalele de timp liber, revistele glossy de lifestyle, cele stiintifice si ghidurile TV), precum si o campanie TV constand in 4 spoturi de 17 secunde
Campania Milli este integrata de Ogilvy&Mather, OgilvyAction, Ogilvy Public Relations si Starcom
Marti, 20 Martie 2007
Sub sloganul "Milli are grija de sanatatea familiei!", campania de promovare a noilor produse Milli se desfasoara pe  TV în perioada: 19 februarie – 29 aprilie, print 12 martie - 29 aprilie, activitati de PR care sustin lansarea noilor produse, promotia in-store derulata în perioada: 9 martie - 1 aprilie, si campania de direct mail, în perioada: 12 - 17 martie
Larisa Toader a fost numita CSD la Ogilvy Public Relations
Miercuri, 14 Ianuarie 2009

Coordonarea biroului din Romania al Ogilvy Public Relations va fi realizata in continuare de Alina Stanciu, Managing Director al Ogilvy Public Relations

1 2 »