Milli comunica online cu Starcom si Ninespices
Marti, 17 Aprilie 2007

Milli comunica online cu Starcom si Ninespices

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

Friesland Foods România comunica pentru Milli pe www.sanatateamilli.ro. Oficialii de comunicare pentru Milli au afirmat, pentru AdPlayers, ca site-ul este promovat prin agentia media STARCOM, care a colaborat cu agentia Ninespices pentru web development si executie.

Proiectul este promovat în cadrul unei campanii ce cuprinde componenta indoor, campanie online si direct mailig care se va încheia la sfârsitul lunii aprilie. Actiunea este integrata în campania de promovare a noilor produse Milli Omega 3, cât si a produselor cu un continut minim de grasime.

Publicul tinta al campaniei sunt mamele cu vârste cuprinse între 30 si 45 de ani, care locuiesc în mediul urban, cu venit mediu spre high. Obiectivele campaniei sunt comunicarea noilor produsele cu ingrediente naturale, întarirea imaginii de brand, loializarea consumatorilor actuali, cresterea consumului si implicit a vânzarilor. Strategia de advertising a fost structurata pe ideea ca mamele au grija de cei dragi, asa cum noile produse Milli au grija de sanatatea familiei.

Campania indoor contine postere afisate in 82 de centre de fitness/beauty, dintre care 22 în Bucuresti si restul in Arad, Brasov, Constanta, Cluj-Napoca, Craiova, Galati, Iasi, Oradea, Pitesti, Targu Mures si Deva.

Componenta online cuprinde bannere pe site-urile care se adreseaza targetului vizat: www.eva.ro, www.121.ro, www.csid.ro, www.home.ro, www.idieta.ro, www.culinar.ro, www.avantaje.ro .

Prin intermediul site-ului, Friesland Foods îsi propune sa atinga acele persoane din target mai putin expuse mijloacelor clasice de comunicare, facându-le cunoscute noile produse Milli si beneficiile lor, dar si sa ofere informatii suplimentare persoanelor interesate de un stil de viata sanatos.


PUBLICITATE: