Rezultatele cautarii dupa : "crm"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 »
Interactions a tras linie sub aproape 600.000 EUR
Marti, 11 Ianuarie 2011
 Specializata in servicii de e-CRM, agentia de comunicare interactiva din grupul Mediapost Hit Mail condusa de Adrian Alexandrescu (foto) a incheiat cu o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI anul 2010, si 4 Mil. LEI dupa primii doi ani de la intrarea pe piata

Grey Bucuresti a cāstigat creatia si strategia Opus Land Development
Miercuri, 29 August 2007
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Grupul BBDO a castigat trei conturi de PR si unul de CRM pentru Proximity
Marti, 17 Mai 2005
Yamaha alege CRM-ul Proximity iar Bayer, Ericsson si Yamaha se alatura conturilor de PR ale Graffiti BBDO
De 14 ani in agentia Graffiti BBDO, Sorin Psatta integreaza acum comunicarea in BBDO Group Romania
Marti, 29 Ianuarie 2008

Sorin Psatta este acum Integrated Communication Director, BBDO Group Romania, structura din care fac parte un numar de trei agentii si o divizie de PR: Graffiti BBDO – agentie de publicitate, Media Direction – agentie de media, Proximity – CRM si Interactive Marketing, Pleon Graffiti – divizie de relatii...

'Urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata', Andreea Idriceanu Calev (Touch Communication)
Vineri, 13 Aprilie 2007
"Este momentul sa trecem la urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata", a declarat, pentru AdPlayers, Andreea Idriceanu Calev - Managing Partner al Touch Communication, companie parte din grupul de marketing si comunicare independent The Group, ce ofera consultanta creativa pentru managementul relatiilor cu consumatorii (CRM), agentie care a semnat un parteneriat cu...
Starcom a cāstigat licitatia DM Dacia-Renault
Luni, 24 Septembrie 2007
Agentia Starcom Romania va gestiona contul de marketing direct pentru companiile Dacia si Renault, avand in sarcina atat strategia si implementarea programelor de comunicare directa, cat si strategia de dezvoltare si utilizare a bazelor de date
Cont de 100-200 Mii EUR Augsburg, la Proximity
Vineri, 29 Iulie 2011

In urma unei licitatii, agentia de comunicare directa a grupului BBDO Romania a castigat recent contul de comunicare integrata al Augsburg International

Nora Marcovici – CEO al Grupului Graffiti BBDO, iar Dan Moraru va coordona agentia
Vineri, 23 Mai 2008

Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai grupului

Alina Stanciu este Business Director la Ogilvy Public Relations
Marti, 06 Martie 2007
Potrivit unor surse apropiate agentiei de relatii publice, Alina Stanciu (foto) s-a alaturat echipei Ogilvy ca Business Director al Ogilvy Public Relations, compania de relatii publice din cadrul Ogilvy Group Romānia
Managing Director nou la G2. Mircea Pascu, fost Client Service Director.
Marti, 12 Februarie 2013
 G2 EMEA a anuntat numirea lui Mircea Pascu, fost Client Service Director, in pozitia de Managing Director al G2 Romania

Nescafe a dezvoltat noul nescafe.ro cu MRM Partners (McCann Worldgroup)
Miercuri, 10 Martie 2010
 Noua platforma online www.nescafe.ro a fost creata de Nestlé Romania impreuna cu MRM Partners. (McCann Worldgroup)
Ex coordonator Media & Advertising la Mediafax, Cristina Blanaru este PR Manager la 121 Communication
Miercuri, 24 Martie 2010
 Cu opt ani de experienta in presa acumulati in cadrul agentiei Mediafax, Blanaru a lucrat in departamentele Externe si Life, si a coordonat in ultimii 4 ani fluxul de...
Publicis Romania a exportat Renault in Olanda
Vineri, 21 Ianuarie 2011
 Cu un spot semnat de Publicis Conseil, campania „Miss Sixty” pentru piata romaneasca a inclus componente dezvoltate local  - digital, social media, presa, decorarea showroom-urilor Renault si a magazinelor Miss Sixty, expunerea masinii in centre comerciale si adaptarea spotului
Adrian Alexandrescu neaga vreo legatura intre despartirea sa de Ogilvy One si aparititia Ogilvy Interactive
Miercuri, 21 Ianuarie 2009
 Intamplator sau nu, anuntul desparitii sale de Ogilvy One vine insa odata cu aparitia in structura Ogilvy Group a noii divizii Ogilvy Interactive, care preia practic o parte din activitatile lui Alexandrescu in cadrul grupului
Bogdan Enoiu (McCann): 'Atunci cand exista o relatie pe termen lung, oamenii ajung sa se cunoasca'
Miercuri, 28 Martie 2007
Dupa recent castigata licitatie Vodafone Romania de catre McCann Erickson si Universal McCann pentru urmatorii 3 ani, Bogdan Enoiu, Managing Director, McCann Erickson spune ca "Atunci cand exista o relatie pe termen lung, oamenii ajung sa se cunoasca, isi inteleg mai bine asteptarile si actioneaza gandindu-se unul la celalalt"
Internetics a format juriile cu Asociatia IAB Romānia
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Ogilvy Group a cāstigat Petrom CSR
Luni, 16 Aprilie 2007
In urma licitatiei organizate in luna martie a acestui an, Petrom a selectat Ogilvy Group Romania pentru dezvoltarea si comunicarea platformei si a proiectelor de responsabilitate sociala a companiei
Pasari rare, la Rodirect 2007
Marti, 10 Aprilie 2007
Pe langa Drayton Bird (foto), o legenda a marketingului pe care Chartered Institute of Marketing il numara printre cele 50 de nume care au ajutat la formarea marketingului de azi, printre invitatii conferintei de marketing direct de saptamana viitoare se mai numara Alastair Tempest, Director General Federatia Europeana de Marketing Direct (FEDMA), Jack Saffell- Reader's Digest, Fred Koblinger -...
Draftfcb a pierdut bugetul S.C. Johnson. Contul global, la BBDO si Ogilvy & Mather
Luni, 01 August 2011
Cu vanzari anuale de 8 Miliarde USD, SC Johnson opereaza in Stale Unite branduri precum GLADE®, OFF!®, PLEDGE®, RAID®, SCRUBBING BUBBLES®,...
Spotlight da Creditul ipotecar īn 7 zile de la Domenia Credit
Marti, 10 Aprilie 2007
Campania pentru Creditul ipotecar in 7 zile” se desfasoara pe TV, internet, presa locala si nationala: TV (posturile alese sunt Realitatea TV si 8 statii locale Pro TV), portaluri, site-uri de business si site-uri de anunturi imobiliare, in presa locala si nationala, precum si in publicatiile de anunturi imobiliare
1 2 3 »