Nora Marcovici – CEO al Grupului Graffiti BBDO, iar Dan Moraru va coordona agentia
Vineri, 23 Mai 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Noul CEO al Grupului BBDO Romania va fi Nora Marcovici. Potrivit unei informari remise AdPlayers, miscarea va avea loc incepand din luna iunie, dupa ce timp de sase ani a condus divizia de radio a SBS Broadcasting Media (formata din Kiss FM, Magic FM, One FM si Kiss TV). 

Conform reprezentantilor grupului, Dan Moraru va coordona in continuare agentia Graffiti BBDO si se va implica pe mai departe in supervizarea si dezvoltarea serviciilor pentru clientii integrati ai Grupului.

 

Cu peste 16 ani de experienta in industria de media si advertising, Marcovici va coordona intreaga activitate a Grupului BBDO Romania, format din agentiile Graffiti BBDO (strategie si management de brand), Media Direction (media), Proximity (CRM) si Pleon Graffiti (PR).

 

 „Am reusit in ultimii zece ani sa construiesc, impreuna cu echipele cu care am lucrat, business-uri de succes. Principalele mele obiective in cadrul BBDO Romania sunt cresterea calitativa si diversificarea serviciilor catre clienti, precum si adaugarea unor noi arii de expertiza in portofoliul Grupului”, spune Nora Marcovici.

 

/PROFILE
Grupul BBDO Romania face parte din BBDO Worldwide, cea de-a treia mare retea de agentii la nivel mondial (cu 316 agentii in 77 de tari), parte a Omnicom Group Inc, una dintre companiile de varf in domeniul marketingului si comunicarii organizationale.  Din Grupul BBDO Romania fac parte agentiile: Graffiti BBDO, divizia de PR - Pleon Graffiti, Media Direction si Proximity

PUBLICITATE: