Interactions a tras linie sub aproape 600.000 EUR
Marti, 11 Ianuarie 2011
 
Adrian Alexandrescu, Managing Partner, Interactions ( Mediapost Hit Mail Group )

( AdPlayers, Iulian Toma )

Agentia de comunicare interactiva specializata in servicii de e-CRM Interactions a tras linie sub 2010 la o cifra de afaceri de aproape 2,5 Mil. LEI ( aprox. 600.000 EUR ) si in jur de 15% profit, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii companiei.

Parte din grupul Mediapost Hit Mail, agentia condusa de Adrian Alexandrescu (foto) inregistreaza astfel aproape o dublare a business-ului comparativ cu anul 2009, cand incheia anul o cifra de afaceri de 1,3 Mil. LEI (aprox. 300.000 EUR). La capatul a doi ani de activitate de la lansarea pe piata, in ianuarie 2009, Interactions insumeaza o cifra de afaceri de aproape 4 Mil. LEI.

Compania Interactions ii are in actionariat pe fondatorul sau Adrian Alexandrescu, Managing Partner al agentiei (20%), si Posta Franceza prin Mediapost Hit Mail (80%). Potrivit reprezentantilor companiei, grupul din care face parte agentia insumeaza la sfarsitul anului 2010 un business de  6 milioane de euro, cifra care integreaza servicii de online, e-mail, social media, SMS, MMS, direct mail, drop mail si curierat. Cu o echipa medie de 10 angajati, o treime din echipa este responsabila de creatie, o treime de programare si o treime de mentenanta.

Potrivit reprezentantilor companiei, Interactions are in portofoliul de clienti companii precum Mega Image, Nestle (Maggi, Nescafe, Nesquik, Joe, Kitkat), Mobexpert, Groupama, Sarantis (Str8, C-Thru). Pe langa proiectele derulate pentru clienti, deruleaza si proiecte proprii, cum ar fi www.supersport365.com .

Mai mult in Interactive


PUBLICITATE: