Nescafe a dezvoltat noul nescafe.ro cu MRM Partners (McCann Worldgroup)
Miercuri, 10 Martie 2010
 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Noua platforma online www.nescafe.ro a fost creata de Nestlé Romania impreuna cu MRM Partners (McCann WorldGroup). Contul de relatii publice este in portofoliul Pleon Graffiti (BBDO Group).

Conform reprezentantilor de relatii publice, site-ul prezinta povestea cafelei solubile, cele mai noi promotii Nescafe, precum si retete pentru prepararea celor mai gustoase tipuri de cafea. Sub titlul „Tu ce cafea esti azi?”, in functie de preferintele mentionate, utilizatorii sunt directionati catre unul dintre cele trei microsite-uri: Intimacy, Energy si Sophistication.

“Prin lansarea platformei online www.nescafe.ro am creat un loc special pentru consumatori, pentru ca ne dorim sa ne cunoasca cat mai bine si in acelasi timp sa primeasca informatii utile privind consumul de cafea. De aceea, utilizatorii vor avea acces in permanenta la cele mai noi stiri comunicate de brandul NESCAFÉ, avand in acelasi timp ocazia de a explora o lume a distractiei impreuna cu cei mai buni prieteni.”, declara Ana-Maria Stanca, Group Brand Manager Nestlé Beverages.

Pentru noua platforma online www.nescafe.ro, de la Nestlé a lucrat la acest proiect o echipa  formata din Ana-Maria Stanca (Group Brand Manager), Silviana Mihalache (Senior Brand Manager), Isolda Zavoianu (NHW & cRM Manager), Raluca Boboc (cRM Coordinator). De la MRM Partneus, aU lucrat la acest proiect: Bogdana Butnar (Managing Director), Radu Olteanu (Senior Art Director), Andrei Hategan (Senior Copywriter), Irina Radencovici (Copywriter), Mihai Caluseriu (Senior Digital Art Director), Tiberiu Bucovei (Senior Flash Developper), Daniel Florea (Senior Web Developer), Georgiana Toea (Senior Account Executive) si Lavinia Dutescu (Senior Account Executive).


PUBLICITATE: