'Urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata', Andreea Idriceanu Calev (Touch Communication)
Vineri, 13 Aprilie 2007

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

“Este momentul sa trecem la urmatorul nivel al comunicarii: cea personalizata", a declarat Andreea Idriceanu Calev, Managing Partner al Touch Communication, companie ce ofera consultanta creativa pentru managementul relatiilor cu consumatorii (CRM), parte din grupul de marketing si comunicare independent The Group.

Potrivit executivului companiei, Touch Communication a aparut din dorinta de a dezvolta, in cadrul The Group, o companie specializata in comunicarea directa. "Credem in viitorul acestei forme de comunicare, este mai eficienta decat oricare dintre formele de comunicare "in masa"”, adauga Andreea Idriceanu Calev.

De curand agentia specializata in customer relationship management, apartinand The Group, a semnat un parteneriat cu Andy Owen, unul dintre cei mai respectati oameni de creatie in marketingul direct. Owen aduce experienta a 23 de ani dedicati campaniilor de comunicare directa, intrand astfel pe o piata romaneasca, unde considera ca exista reale oportunitati de business.

Idriceanu Calev spune ca serviciile Touch Communication pornesc de la o diagnoza a managementului relatiilor cu clientii, diagnoza realizata prin utilizarea CMAT - un instrument unic de benchmarking, ce analizeaza procesele si modul in care sunt integrate informatiile despre consumator, venite pe diferite canale, apoi compara rezultatele obtinute cu practicile de succes din intreaga industrie. Touch Communication este singura agentie acreditata in Romania pentru utilizarea instrumentului CMAT.

“Pe baza acestei diagnoze elaboram strategiile creative prin care sa transmitem mesajul brandului catre consumatorii valorosi”, sustine executivul Touch Communication. „Este vorba de o schimbare de mentalitate: misiunea noastra este de a descoperi valoarea consumatorului si de a transmite mesajul potrivit catre acesta”.

Printre brandurile care au mai folosit CMAT, oficialul companiei CRM spune ca sunt peste 600 de branduri de succes din toate domeniile au utilizat si utilizeaza acest instrument la nivel mondial. “Dintre ele putem enumera IBM, HSBC, Barclays, Royal Mail, Hyundai, Rolls Royce”, precizeaza ea.

Vorbind despre obiectivele companiei, Andreea Idriceanu Calev spune ca Touch Communication are obiective ambitioase si o strategie pentru mai multi ani: „Dorim sa aducem o noua abordare, sa cream o schimbare, de la conceptul de "grup tinta" catre "grupul meu de consumatori", de la sistemul de lucru "pe proiect" catre strategii de business pe termen lung, de la "cost pe tinta", la "investitie in consumatorul loial".

“Asteptarile consumatorilor devin din ce in ce mai specifice in zilele noastre si brandurile au misiunea de a gasi modalitati noi de a implini aceste asteptari”, este de parere Andy Owen.

“Niciodata n-a fost fost foarte intelept sa te adresezi tuturor ca sa atingi pe cineva anume si singurul mod de a progresa este sa te adresezi anumitor consumatori, folosind mesaje personalizate”, mai sustine Andy Owen. „Cu atat mai mult cu cat astazi putem identifica aproape fiecare consumator in parte. Misiunea noastra va fi aceea de face trecerea de la mass marketing la marketing personalizat”.

AdPlayersFile

Touch Communication

Agentia Touch Communication: www.touchcommunication.ro a fost infiintata la sfarsitul anului 2006 si are 18 angajati. Actionarii companiei sunt fondatorii grupului de marketing si comunicare The Group si managing directorul companiei Touch Communication. Managementul companiei este asigurat de Andreea Idriceanu.

Printre clientii companiei se numara branduri internationale si locale cum sunt Bosch si Siemens Electrocasnice, Danone, Euroweb/Eurovoice.

Andy Owen

Un senior al industriei internationale de comunicare, specializat in marketing direct, Andy Owen este lucreaza in domeniu de peste 23 de ani. Compania sa, Andy Owen & Associates Ltd, ofera consultanta strategica de marketing si are birouri in Marea Britanie, SUA, Europa, Africa de Nord si Dubai. In anul 2001, Andy a deschis o divizie specializata de copywriting, numita "Copywriting That Sells".

Owen este invitat sa sustina prezentari in toata lumea, in cadrul a numeroase conferinte, seminarii si sesiuni de training despre domeniul marketingului direct, calatorind astfel peste 100,000 de mile pe an.

Colaboreaza cu Asociatia Internationala de Marketing Direct (DMA) si cu Institutul de Marketing Direct de la Londra (IDM) si scrie lunar o rubrica despre copywriting, intitulata "Copycat", pentru Chartered Institute of Marketing. De asemenea sustine cu regularitate prezentari pentru Asociatia Internationala de Advertising (IAA).

Owen este colaborator al unor reviste renumite de marketing si advertising, precum Admap, Marketing Week, Gulf Marketing Review, Direct Response, Direct Marketing Week, Direct Marketing International, Precision Marketing, AdAsia and Adline.

www.andyowen.co.uk

http://copywritingthatsells.com/


PUBLICITATE: