Grupul BBDO a castigat trei conturi de PR si unul de CRM pentru Proximity
Marti, 17 Mai 2005

(AdPlayers.ro) Bayer, Ericsson si Yamaha s-au alaturat de curand listei de clienti de PR Graffiti BBDO. Bayer, una din cele mai mari companii din domeniul sanatatii, nutritiei si materialelor high-tech din lume, detinator al cunoscutelor marci Aspirin, Supradyn, Sarridon si Rennie, a selectat agentia Graffiti BBDO pentru organizarea unei serii de evenimente ale companiei. Primul a avut deja loc la sfarsitul lunii aprilie, cu ocazia aniversarii a 75 de ani de prezenta Bayer pe piata romaneasca. Agentia a organizat un eveniment special adresat partenerilor si angajatilor Bayer, in cadrul caruia a fost dezvaluita, intr-un spectacol de sunet si lumina, noua firma luminoasa Bayer, amplasata pe o cladire din Piata Unirii.

Pentru Ericsson Telecommunications Romania, reprezentanta de pe piata romaneasca a companiei de telecomunicatii numarul unu in lume din punct de vedere al vanzarilor, agentia furnizeaza servicii de consultanta PR, gestionare relatii cu presa si organizare de evenimente media. Printre proiectele in desfasurare, organizate in parteneriat cu agentia Graffiti BBDO se numara  si Premiile Ericsson pentru Excelenta in Telecomunicatii.

Compania Motodynamics Romania, unic importator si distribuitor al produselor Yamaha pe piata romaneasca, a ales grupul BBDO Romania, respectiv agentia Proximity, pentru dezvoltarea campaniilor sale din acest an. Printre serviciile oferite se numara CRM, PR – in colaborare cu Graffiti BBDO si BTL. Prima actiune a fost cu ocazia inaugurarii noului show room Yamaha din Otopeni, in cadrul careia agentia Graffiti BBDO a gestionat relatiile cu mass media, iar Proximity a dezvoltat “Clubul Yamaha”, un program de fidelizare al clientilor.

Bayer, Ericsson si Yamaha completeaza lista de clienti, ce include potrivit agentiei Automobile Dacia, Clubul Roman de Presa, Dr Oetker, Henkel Romania, Initiativa Europeana a Mediului de Afaceri, Masterfoods, PepsiCo Beverages International, Organizatia Salvati Copiii Renault-Nissan Romania,  Scandia Romana si Wrigley Romania.

Alaturi de Media Direction si Proximity, agentia Graffiti BBDO formeaza grupul BBDO Romania, potrivit aceleeasi surse, unul din cei mai importanti jucatori de pe piata romaneasca de publicitate. Grupul BBDO Romania ofera servicii integrate de strategie de brand, avand competente in toate disciplinele de comunicare: strategie si cercetare, creatie, productie publicitara, media, PR, BTL si CRM.


PUBLICITATE: