Rezultatele cautarii dupa : "criza"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
Buget de publicitate cu 6 cifre, in euro, pentru un complex rezidential destinat medicilor
Marti, 09 Iunie 2009
 Administrata de agentia Cohn & Jansen, comunicarea Gindi Investments pentru un complex rezidential de 324 de apartamente sfideaza criza din piata imobiliara investind intr-un...
Brandient renunta la rebranding si merge pe design
Marti, 07 Aprilie 2009
 Dupa ce ani de-a randul a fost unul dintre cei mai de temuti adversari ai pozitionarii agentiilor de design drept companii de branding, Brandient anunta pe vreme de criza, intr-un...
46% dintre romani au vazut mai multe promotii la produse alimentare
Joi, 04 Februarie 2010
 Potrivit unui studiu Mercury Research, pe 780 de persoane, 18+, desfasurat in mediul urban, criza a adus mai multe promotii, reduceri de pret sau tombole la produsele alimentare
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate
Marti, 18 Octombrie 2011
Cristian Burci despre “Innovate or Die”, despre lumea continutului de la 1 ecran la 4 ecrane – Televizor, Computer, Mobil si Tableta, sau “Criza” care a pus o presiune mare pe industria de publicitate din Romania, pentru ca aceasta nu s-a inovat, dar si cum vor fi “urmatorii 2-3...
BizCity (Rockmedia) a lansat Anti-Criza.ro
Luni, 09 Februarie 2009
 Anti-Criza.ro este un proiect sub brandul  BizCity dezvoltat pentru a oferi o perspectiva completa asupra crizei economice actuale
HUAWEI Consumer Business Group Romania, la Rogalski Damaschin Public Relations. Agentia a castigat contul in urma unui proces de selectie.
Marti, 22 Noiembrie 2022
 Incepand cu luna noiembrie 2022, Rogalski Damaschin Public Relations va...
2 Silver pentru 40% din business-ul The Practice
Joi, 07 Octombrie 2010
 Premiata de Romanian PR Award, Comunicarea corporatista alaturi de gestiunea de criza si comunicarea interna reprezinta 40% din business-ul agentiei de PR care a inregistrat in 2009 o cifra de afaceri de 1,12 Milioane EUR


Ex CEO Chartered Institute of Marketing, Peter Fisk revine in Romania
Miercuri, 29 Aprilie 2009
 Fisk va sustine pe 22 mai workshop-ul “Marketing Genius”, in care va prezenta 50 de idei si tehnici de marketing pentru vremuri de criza si schimbare economica
IAA
Doua zile pana la Marketing&Comunicarea si Criza Economica, pe 15 decembrie
Miercuri, 10 Decembrie 2008
 Cine si despre ce va vorbi la evenimentul „Industria de marketing&comunicare si criza economica” din data de luni, 15 decembrie
Despartire la varful GMP PR. Fosta sefa, Ana-Maria Diceanu, lasa compania fondata de Felix Tataru si Ioana Manoiu pentru propria agentie
Joi, 24 Mai 2018
 Specialist in comunicarea corporate si gestionarea situatiilor de criza, Ana-Maria Diceanu lanseaza agentia de consultanta strategica Brain 4 Strategy.
Promotie cu cantec: licitatie anulata si buget de 5 Mil. EUR alocat direct
Luni, 30 Martie 2009
 Dupa ce a anulat o licitatie la care au participat mai multe agentii de publicitate, unul dintre cei mai mari investitori in marketing si comunicare a alocat in vremuri de criza prin...
Criza in presa, adusa de TV.Putini clienti mai sunt interesati sa mearga in tiraje de 10-25.000
Joi, 19 Iulie 2012
 „Opiniile mele sunt strict personale si nu implica in niciun fel institutia pentru care lucrez”, precizeaza din capul locului Traian Traicu, un om de comunicare bancara, ce vorbeste despre criza publicitatii in presa scrisa. Adusa de ponderea tot mai mare a bugetelor de media care au mers in TV, scaderea publicitatii in ziare a dus la scaderea calitatii editoriale a ziarelor,...
Cat poate plati Sanoma Hearst pentru un site?
Luni, 05 Iulie 2010
 „In acest an nu ne mai intalnim foarte mult cu atitudinea „asteptam sa treaca criza” a proprietarilor de site-uri a afirmat pentru AdPlayers Adina Vasilescu, director de new media la Sanoma Hearst, a carei divizie regionala online a cumparat de curand magazinuldecase.ro
Duracell si Astratex, la MediaCom. New business castigat dupa licitatii pe piata locala si internationala
Miercuri, 17 Iunie 2020
“Suntem bucurosi pentru castigul in sine, desigur, dar mai ales pentru ca simtim cu totii nevoia de vesti bune si de speranta ca vom reusi sa traversam aceasta criza cat mai bine, cu aceleasi standarde de profesionalism” a spus Oana Petroff, CEO MediaCom Romania.
Unde va face criza reduceri in gospodarii?
Marti, 10 Martie 2009
 Printre primele cheltuieli care vor fi sistate in gospodarii se numara cele destinate imbunatatirii conditiilor de locuit si cele pentru achizitionarea aparaturii electronice si...
Saatchi & Saatchi Advertising estimeaza 10 Mil.EUR in 2008
Miercuri, 10 Decembrie 2008
 Agentia de publicitate inregistra anul trecut 7,4 Milioane EUR, a afirmat pentru AdPlayers, Mona Opran, Managing Director al companiilor Saatchi & Saatchi Advertising ( agentie...
Graffiti BBDO a incheiat 2008 cu 25-26 Milioane EUR
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Estimarea AdPlayers se bazeaza pe cifra de afaceri din 2007 a agentiei de 23 Mil. EUR (77 Mil. RON) si aproximarea de crestere a companiei de 10-15% in 2008, potrivit lui Cosmin...
Criza a schimbat 75% din comportamentul consumatorului. Internetul: cu 35% mai de incredere, si cu 50% mai obiectiv decat TV-ul
Miercuri, 19 Mai 2010
 Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
Cu cortul gol prin Piata Electorala.
Vineri, 04 Noiembrie 2016
 De la un obiect menit sa ajute in situatii de criza sau calamitati, cortul a devenit adapost electoral in care activisti de absolut toate orientarile si discursurile posibile se intalnesc ca la piata unde isi deschid tarabe unul langa altul. 
Papaya Advertising: 6,4 Mil. EUR anul trecut; 45% - creatie, strategie, productie si 55% media
Joi, 09 Aprilie 2009

„Aproximativ 45% din business-ul Papaya il reprezinta servicii de strategie, creatie si productie, restul de aproape 55% il reprezinta media”, a afirmat pentru AdPlayers, Robert Tiderle, General Manager al agentiei de publicitate

1 2 3 4 5 »