Duracell si Astratex, la MediaCom. New business castigat dupa licitatii pe piata locala si internationala
Miercuri, 17 Iunie 2020

 

Credit: MediaCom. 

“Suntem bucurosi pentru castigul in sine, desigur, dar mai ales pentru ca simtim cu totii nevoia de vesti bune si de speranta ca vom reusi sa traversam aceasta criza cat mai bine, cu aceleasi standarde de profesionalism” a spus Oana Petroff, CEO MediaCom Romania.

AdPlayers. info

In urma unei licitatii locale de buying si strategic planning, echipa MediaCom (WPP, Group M) a adus in portofoliul sau Astratex, un nou jucator activ pe piata de retail din Romania. Dupa un alt pitch desfasurat insa la nivel international, care a debutat in luna noiembrie a anului trecut, agentia de media a castigat contul Duracell.

“Suntem bucurosi pentru castigul in sine, desigur, dar mai ales pentru ca simtim cu totii nevoia de vesti bune si de speranta ca vom reusi sa traversam aceasta criza cat mai bine, cu aceleasi standarde de profesionalism” a spus Oana Petroff, CEO MediaCom Romania.

,,Suntem determinati sa gasim resurse si solutii, atat pentru zona de new business, cat si pentru a ne pastra clientii actuali, asa cum este cazul, spre exemplu, al clientului Zdrovit Romania, care a ramas in portofoliul nostru, in urma unui pitch recent. Le multumesc echipelor implicate si clientilor pentru increderea acordata”

Conform Barometrului COMvergence, realizat pentru primul trimestru din 2020, MediaCom si GroupM detin pozitia de lider in zona de New Business, atat pe piata locala, cat si la nivel de EMEA. 

,,Nu va fi usor, industria noastra se zguduie puternic, dar am mai trecut prin momente de criza si suntem pregatiti sa ramanem pe baricade. Profesionalismul, etica de business sunt mai importante ca niciodata, iar rezultatul COMvergence ne confirma ca suntem pe o directie buna in acest moment. O criza vine, te caleste si pleaca. Vom vedea ce ne rezerva viitorul” – Mirel Plesca CFO GroupM Romania.

MediaCom este una dintre agentiile de media de top la nivel global, cu o cifra de afaceri de US 13.5 miliarde USD (Sursa: COMvergence, Martie 2019), cu 8000 de angajati in 125 de birouri din 100 de tari. Printre clientii MediaCom Romania se numara: Adidas, Bayer, Danone, Dr Oetker, Duracell, Hasbro, HBO, Mars, NBC Universal, P&G, PSA, Sony, Zdrovit Romania.

Parte din WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de servicii de comunicare din lume, si din GroupM, grupul de media din cadrul WPP, MediaCom, ca entitate de servicii de media, are acces la know how international valoros, care ii permite identificarea de surse de crestere si exploatare a potentialului de dezvoltare a brandurilor.

Avand la baza abordarea strategica, Systems Thinking, MediaCom concepe strategii de comunicare la cele mai ridicate standarde, care sustin evolutia brandurilor, printr-un mix de date, technologie si creativitate.

Mai mult in Business, Media, Licitatii


PUBLICITATE: