Doua zile pana la "Marketing&Comunicarea si Criza Economica", pe 15 decembrie
IAA
Miercuri, 10 Decembrie 2008
 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Inscrierile la conferinta „Industria de marketing&comunicare si criza economica” din data de 15 decembrie au intrat pe ultima suta de metri. Organizat de IAA filiala Romania cu sprijinul companiei Links Associates, evenimentul se va desfasura pe parcursul intregii zile de luni, 15 decembrie, la Hotel Howard Johnson, sala Platinium GrandBallroom.

Links Associates este o companie de lobby si comunicare strategica, fondata de fostul purtator de cuvant al MAE, Corina Vintan. Compania isi propune sa faciliteze dialogul intre mediul de business privat si institutiile guvernamentale.

Evenimentul va fi deschis de Presedintele IAA Romania, Felix Tataru. Pe langa presedintele IAA, printre vorbitori se numara Nick Baum – Vice President TBWA Europe, Yonathan Dominitz – MindScapes, Cristina Simion - Edipresse AS, Emanuel Sanda –Nielsen Romania, Mihai Ghyka, Cristina Gheorghe & Eusediu Margasoiu, Mugur Stet - Purtator de cuvant al BNR.

Taxa de participare este de 100 EUR la care se adaga TVA. Pentru a facilitata accesul viitorilor profesionisti in comunicare, IAA a pus si la dispozitia studentilor un numar limitat de bilete, la jumatate de pret. Participantii pot suna la 0311050991 sau pe e-mail la office [at] iaa.ro .

Programul conferintei IAA din 15 decembrie 2008:

9.00 - 9.05 / Cosmin Alexandru - Introducere

9.05 - 9.20 / Felix Tataru - IAA Romania

9.20 - 9.50 / Mugur Stet - Purtator de cuvant al BNR

9.50 - 11.05 / Yonathan Dominitz - Managing Partner MindScapes – studii de caz internationale “Opportunities durring Crysis”

11.05 - 11.20 / Pauza de cafea

11.20 - 11.50 / Cristina Simion - Managing Director Edipresse AS - “The crysis in the press or the press in the crysis. A dual analysis. Who are the winners and the losers in media”

11.50 - 12.20 / Mihai Ghyka - Marketing and Business Consultant - ”How to have a wonderful time durring a crysis”

12.30 - 13.00 / Peter Jansen - “Downtime Opportunites: Marketing and Media Innovation in Times of Recession”

13.00 - 13.45 / Pauza de masa

13.45 - 14.15 / Cristina Gheorghe & Eusediu Margasoiu – Partners – The Network – “Crisis Choices – To plan or….to plan ”

14.15 - 14.45 / Emanuel Sanda – Managing Director Nielsen Romania - ”Consumer Confidence and Attitudes towards Recession”

14.45 - 15.15 / Nick Baum – Vice President TBWA Europe - ”You only see the Stars in the Dark”

15.15 - 18.00 / Pannel Discussions - Cosmin Alexandru – moderator


PUBLICITATE: