BizCity (Rockmedia) a lansat Anti-Criza.ro
Luni, 09 Februarie 2009
 (AdPlayers.ro, Irina Toma)

Publisher-ul online Rockmedia Network a lansat vineri, 6 februarie 2009, Anti-Criza.ro – un proiect sub brandul  BizCity dezvoltat pentru a oferi o perspectiva completa asupra crizei economice actuale, solutii punctuale si adaptate la nevoile comunitatii de afaceri locale, precum si opinii si analize ale personalitatilor reprezentative pentru industriile din Romania, se arata intr-o informare a companiei. 

Anti-Criza.ro are o structura gandita asa incat sa ofere oamenilor de afaceri din Romania o perspectiva clara si obiectiva a aspectelor Crizei: monitorizarile si previziunile cuprinse in zona “Evolutie”, posibilitatea de a compara propria experienta si viziune cu cea a unora dintre cele mai reprezentative personalitati din mediul business romanesc, dar si acces la analize si solutii oferite de specialisti ai PricewaterhouseCoopers Romania, Deloitte Financial Advisory si Horváth & Partners prin sectiunea “Reactii” . Uneltele necesare pentru a combate efectele crizei sunt puse la indemana oamenilor de afaceri romani in sectiunea “Resurse”. 

“Cel mai important pentru noi este, ca prin Anti-Criza.ro, sa se creeze un spatiu de interactiune si implicare”, spune Marta Usurelu, Redactor-Sef BizCity. „Speram ca toti oamenii din mediul de afaceri care sunt interesati sa depaseasca criza cu bine vor contribui cu idei, experiente si propuneri. Ceea ce ne dorim este ca acest proiect sa schimbe focusul dinspre efectele negative catre posibilitatile pe care le avem la dispozitie. Pe scurt, vrem sa determinam o schimbare de atitudine”. 

Anti-Criza.ro este un proiect creat cu contributia semnificativa a consultantilor PricewaterhouseCoopers Romania, Deloitte Financial Advisory si Horváth & Partners, si sustinut de TaxHouse.  


PUBLICITATE: