Brandient renunta la rebranding si merge pe design
Marti, 07 Aprilie 2009

sursa: Money Express 

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

"Brandient se orienteaza acum mai mult catre proiecte de design reinterpretarea ambalajului pe raft, dat fiind ca acum cele de rebranding care au generat 70% din veniturile agentiei in 2008 au cam disparut", arata Money Express, citand declaratiile Anetei Bogdan, sefa companiei de consultanta de brand Brandient.

Tot in vreme de criza, potrivit informatiilor publicate de saptamanalul de business, Brandient anunta masuri specifice pentru o astfel de perioada, printre care se numara controlul costurilor, inghetarea salariilor, sau scaderea tarifelor.

In ultimii ani Brandient a fost cel mai aspru critic al pozitionarii unor agentii de design drept companii de branding. Ironia soartei face ca, pe vremuri de criza, compania condusa de Aneta Bogdan sa aleaga ea insasi linia proiectelor de design drept calea sanatoasa a afacerii intr-o astfel de perioada.

Intregul material despre schimbarile pe care le-a adus criza nu numai in afacerea Brandient, ci si in alte companii de consultanta de brand, in Money Express.


PUBLICITATE: