Rezultatele cautarii dupa : "credit"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 3 4 5 »
TVR transmite in direct funeraliile Regelui Mihai I al Romaniei
Sambata, 16 Decembrie 2017
 Televiziunea Romana transmite in direct, pe toate posturile sale - TVR 1, TVR 2, TVR 3, TVR HD, TVR International si TVR Moldova - funeraliile Majestatii Sale Defuncte Regele Mihai I al Romaniei
Cu 500 de panouri si aproape 400 mii de euro pe an, Ultravision a fost preluata de doi dintre parteneri
Miercuri, 25 Octombrie 2017
Cu o experienta de peste 20 de ani in publicitate, Mugurel Georgescu si Elena Dinu, partenerii Ultravision din prezent, au preluat compania in mod egal (50%-50%) de la ceilalti trei fosti parteneri care detineau 90% din companie -  Catalin Grigoruta (80%), Dan Valeanu (6,5%) si Dan Sucu (3,5%)
Unul dintre cei mari sportivi ai lumii si printre cei mai valorosi ambasadori de brand ai Romaniei, Ilie Nastase deschide lista UNPR la europarlamentare
Marti, 26 Martie 2019
 Antrenorul roman al secolului XX - Angel Iordanescu, il secodeaza pe aceeasi lista. Pe langa parteneriate cu marci din intreaga lume, Ilie Nastase a devenit si ambasador al turismului romanesc in cel mai recent spot publicitar prezentat de Ministerul Turismului 
SPOR, vopseaua lavabila votata Produsul Anului 2018
Miercuri, 30 Mai 2018
 „Este o mare bucurie pentru noi sa avem aceasta confirmare a increderii romanilor in cea mai reprezentativa inovatie de la SPOR – noua formula a lavabilei de interior, care nu curge si acopera excelent, cu albul generos garantat cinci ani” spune Camelia Dragomirescu, director de marketing Policolor.
Maximize face rebrandingul Finansbank īn Credit Europe Bank Romānia
Vineri, 23 Februarie 2007
Ca urmare a achizitionarii pachetul de control Finansbank de catre Banca Nationala a Greciei, īn primul trimestru al anului 2007, Finansbank Romānia īsi va schimba numele īn Credit Europe Bank Romānia, agentia de publicitate desemnata sa se ocupe de implementarea si comunicarea rebrandingului fiind Maximize Communications
Trei creatii Papaya Advertising in Top 3 ADC RO, Iunie 2018. Transavia, Savana Unistrat si Drobeta.
Joi, 19 Iulie 2018
 ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie.
Credit Card pentru IMM, Raiffeisen Bank
Marti, 13 Noiembrie 2007
Cu utilizare internationala, „Business Credit Card” de tip VISA, are nivelul maxim de creditare de 30.000 RON (pentru microintreprinderi) si 70.000 RON ( pentru IMM medii)
Campanii de Craciun si Sarbatori 2017: Darul perfect aduce oamenii impreuna. Macy's, de BBDO NY
Marti, 14 Noiembrie 2017
 Da, orice dar de Craciun este dragut, insa „Darul perfect aduce oamenii impreuna” este povestea campaniei de Craciun semnata de BBDO New York pentru Macy's
Lacoste renunta la emblema crocodilului pentru specii pe cale de disparitie
Joi, 01 Martie 2018
Noua campanie Lacoste „Save Our Species” semnata de BETC Paris face deja valuri in presa de marketing si comunicare americana
Premiera Fespa, in prima zi Print&Sign 2017. Cel mai important targ de tipar: 26-29 septembrie Romexpo
Marti, 26 Septembrie 2017
 Cel mai important targ in domeniul tehnologiei tiparului si semnalisticii s-a deschis astazi si are loc timp de patru zile in Pavilionul Central de la Romexpo (26 – 29 septembrie)
1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019
Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei
Peste 7 milioane de vizualizari. N-ai bani pentru o masina sport? Inchiriaza una de la SIXT
Luni, 02 Septembrie 2019
O campanie Grey Dusseldorf cu un trompetist, interpretand ... o arie de motor Porsche, a facut furori pe strazile orasului german.
Cele mai bune campanii de publicitate pentru banci si servicii financiare. Castigatorii Midas Awards din cadrul New Yor Festivals.
Vineri, 01 Martie 2019
Cele mai bune agentii din intreaga lume se bat anual la Midas Awards pe cele mai ravnite premii pentru publicitatea la banci si servicii fin anciare. Midas Awards.
1 din 4 romani din publicul comercial s-au uitat la INNA in Vocea Romaniei ( Pro TV)
Sambata, 09 Decembrie 2017
Semifinala Vocea Romaniei a fost lider de audienta pe toate categoriile de public si a inregistrat 8 puncte de rating si 24.1% share pe segmentul publicului comercial, cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani,
Nimic de ascuns. Absolut.
Miercuri, 07 Februarie 2018
600.000 de sticle pe zi si "Nothing to hide" (Nimic de ascuns). Absolut.
Rusii de la Kerama Marazzi au intrat in Romania cu primul showroom monobrand
Marti, 17 Octombrie 2017
 Kerama Marazzi este fabrica din Rusia a brandului italian Marazzi, achizitionat recent de un grup nord american, lider mondial in productia de placi ceramice (peste 150 milioane m2/an), cu fabrici in Italia, Spania si Rusia, utilizand tehnologie de ultima generatie.
Top 3 ADC*RO. Creatia lunii iulie si locul I la Digital: KFC - Social me, MRM // McCann Romania
Joi, 09 August 2018
Cele mai bune creatii in categoriile TV, Digital, Print si Outdoor au fost alese in luna Iulie de ADC Romania. Lucrarea lunii, dar si locul 1 la sectiunea Digital, merg la MRM//McCann Romania pentru campania KFC - Social me.
Punct Card, BRD, din nou de la ADDV Euro RSCG
Luni, 26 Mai 2008

ADDV Euro RSCG a creat pentru BRD Groupe Societe Generale campania dedicata lansarii noului card de credit Punct Card

Credit Europe Bank lanseaza creditul agricol Agro Capital IMM in toate sucursalele IMM din tara
Vineri, 08 Mai 2009
 Pe langa creditul Agro Capital IMM, banca urmeaza sa lanseze si un produs destinat finantarii investitiilor, sub numele Agro Invest IMM
Campanie Millennium Bank pentru cardurile de credit, semnata de GMP (creatie) si Initiative (media)
Joi, 19 Iunie 2008

GMP Advertising a realizat partea de creatie a campaniei pentru cardurile de credit Visa Clasic si Visa Gold, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media

1 2 3 4 5 »