Rezultatele cautarii dupa : "camelia 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Camelia Dragomirescu este noul Marketing Director al grupului Policolor - Orgachim
Joi, 11 Octombrie 2018
Din aceasat pozitie, noul director va coordona activitatile de marketing ale grupului de pe ambele piete - Romania si Bulgaria
Pack Expo 2016 va reuni All Pack (Romexpo) si Pack Show (Euroexpo) in septembrie la ROMEXPO
Miercuri, 09 Martie 2016
 Targul dedicat industriei de packaging va avea loc intre 27-30 septembrie la Centrul Expozitional ROMEXPO si isi propune sa aduca laolalta de la furnizori de materiale si echipamente pana la producatorii de packaging care vor expune o gama larga de tehnologii si solutii de ambalare.
Ce n-a tiparit Bucurestiul: Vezi la cel mai mare targ de Print si Semnalistica, pana pe 27, la Romexpo.
Joi, 25 Septembrie 2014
 Print & Sign 2014 aduce de la HP, Canon, Roland, Fuji, Agfa, MGI si pana la Seiko, Mutoh, Mimaki sau Sun Chemical, pana pe data de 27 septembrie, la Romexpo 
Grupul Centrade trece comunicarea corporate la Saatchi & Saatchi PR
Joi, 07 Octombrie 2010
 Pana in prezent serviciile de comunicare corporate ale grupului condus de Radu Florescu erau asigurate de fostul oficial de comunicare, Florin Ionescu, care a trecut de curand pe...
11.000 mp contractati si 250.000 EUR buget pentru Digital Print & Sign si Gifts Show
Joi, 26 August 2010
 Cu un buget estimat de AdPlayers la aproximativ 250.000 EUR, cele doua targuri dedicate tiparului digital si industriei promotionalelor care vor avea loc in paralel in perioada 22-25 septembrie in pavilionul central de la Romexpo, si beneficiaza de campanie de promovare de aproximativ 100.000 EUR
Euroexpo estimeaza 1 Milion EUR din targuri si evenimente
Luni, 16 August 2010
 Organizatorul privat de targuri si expozitii din trustul Intact are in agenda pentru perioada 22-25 septembrie doua targuri specilizate in productia publicitara: Digital Print & Sign – dedicat printului digital si semnalisticii, si Gift Show – specilizat in produse promotionale
Ionete: Televiziunile Intact atrag in jur de 60 Mil.EUR in 2009
Miercuri, 07 Octombrie 2009
 De ce nu a acceptat cel care a vandut de peste 500 Milioane EUR pentru Intact sa mai reprezinte internalizat publicitatea antenelor, dupa ce le-a scos pe piata prin CLIR Media?
Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"