1 din 3 romani din publicul activ (comercial) au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider pe toate segmentele de de audienta
Luni, 24 Iunie 2019


Credit: FRF (preluare TVR) 

1 din 3 romani din publicul comercial au urmarit victoria Romaniei U21 contra Angliei U21. TVR1, lider de audienta pe toate segmentele de telespectatori

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei

AdPlayers. info

TVR 1 – lider de audienta pe toate categoriile de public vineri, 21 iunie, in timpul partidei Anglia-Romania. A fost si cel mai vizionat meci al CE de Fotbal U21! Tricolorii mici au unit romanii in fata micului ecran, la TVR. 2,6 milioane de telespectatori la TVR 1, in minutul de aur al meciului Anglia-Romania (2-4).



Credit: UEFA (preluare TVR)

Vineri seara, 21 iunie, in cadrul Campionatului European de Fotbal U21, reprezentativa de fotbal a Romaniei U21 a invins Nationala Angliei U21 si a adus bucurie imensa miilor de romani aflati pe stadionul din Cesena, Italia si pentru milioane de romani de acasa. George Puscas, Ianis Hagi si, de doua ori, Florinel Coman au marcat pentru Romania, stabilind scorul final: 4-2. Partida a putut fi urmarita in direct si in exclusivitate la TVR 1 si TVR HD pe 21 iunie

Pe intervalul desfasurarii meciului, 19.30-21.28, TVR 1 a fost lider de audienta pe toate categoriile de public: national, urban si comercial. De altfel, Anglia-Romania a fost cel mai vizionat program la nivelul intregii zile de 21 iunie; TVR 1 a inregistrat cu partida Anglia U21 – Romania U21 un rating mediu* de 9,4% si o cota de piata (share**) de 26,4% (1.667.000 de telespectatori), la nivel national, postul public ocupand primul loc in topul audientelor zilei de 21 iunie.

Si pe publicul urban TVR 1 a obtinut cele mai bune cifre de audienta: 10,1% rating si 27,6% cota de piata (970.000 de telespectatori), adjudecandu-si de asemenea prima pozitie. Tot tricolorii mici au adunat aseara si cel mai numeros public din orase cu varste cuprinse intre 18 si 49 de ani (adica, target comercial). O treime din publicul activ din mediul urban a vazut la TVR 1 meciul elevilor lui Radoi cu Anglia la Campionatul European U21: 389.000 de telespectatori (rating mediu de 9,1% si cota de piata medie - 31,6%).

Minutul „de aur” al partidei comentate de Marian Olaianos si Emil Hossu-Longin s-a inregistrat, la nivel national, la ora 21.20, cand, 2.598.000 de telespectatori (rating de 14,6% si share 35,5%) priveau la TVR 1 lupta tinerilor din Nationala de tineret U21 impotriva Angliei, pentru a trai bucuria noii victorii romanesti. La aceeasi ora, in mediul urban, 1.580.000 de telespectatori urmareau TVR 1 (audienta - 16,5% si cota de piata - 39,3%).

TVR transmite in direct si in exclusivitate toate partidele Campionatului European de Fotbal U21. Meciurile sunt in direct la TVR 1, TVR 2 si TVR HD, evenimentul fotbalistic european al verii fiind accesibil oricarui suporter tricolor.

Urmatoarea partida a reprezentivei Romaniei U21 la Campionatul European de Fotbal are loc luni, pe 24 iunie, ora 22.00, cand tricolorii mici vor intalni reprezentativa Frantei U21, la Cesena. Partida va fi in direct la TVR 1 si TVR HD.

Pentru telespectatorii care doresc sa revada meciul Romaniei cu Anglia de la CE de Fotbal U21, TVR 1 a redifuzat partida si Sambata, 22 iunie, de la ora 17.15.

Credit: UEFA (preluare TVR)

Nota:

*Rating (RTG%) reprezinta numarul mediu de telespectatori pe minut ai unei emisiuni (sau interval orar) difuzata de o statie TV. Ratingul poate fi exprimat in cifre absolute (mii telespectatori) sau ca procent din universul targetului analizat.

**Cota de piata (Market Share – SHR%) reprezinta raportul procentual dintre numarul mediu de telespectatori (RTG%) ai unei emisiuni (sau interval orar) de la o statie TV si numarul mediu de telespectatori de pe toate statiile TV, calculat pentru acelasi interval orar (sau emisiune).

Sursa: Kantar Media, date prelucrate SRTv

Mai mult in Media, TV, Audiente


PUBLICITATE: