Campanie Millennium Bank pentru cardurile de credit, semnata de GMP (creatie) si Initiative (media)
Joi, 19 Iunie 2008

(AdPlayers.ro, Irina Toma)

 

Millennium Bank demareaza o noua campanie publicitara, de aceasta data  pentru promovarea cardurilor de credit Visa Clasic si Visa Gold. Potrivit reprezentantilor de comunicare, campania media se va desfasura intre 16 iunie si 13 iulie 2008, pe toate tipurile de canale: TV, online, presa scrisa si outdoor.

 

Conform oficialilor de comunicare, GMP Advertising a realizat partea de creatie, iar Initiative Media partea de achizitionare de spatiu media. Spotul TV dedicat campaniei a fost regizat de Hypno, unul dintre cei mai apreciati artisti din Europa, iar casa de productie cu care s-a lucrat a fost Multi Media Est. Contul de relatii publice este administrat de agentia Rogalski Grigoriu.

 

Conceptul creativ al campaniei este unul simplu si original si se concentreaza pe ideea umanizarii relatiei dintre consumatori si obiectele pe care acestia le cumpara prin intermediul cardurilor de credit de la Millennium Bank.

 

Conform autorilor, comunicarea  este axata pe oferta speciala pe care Millennium Bank o propune atat clientilor care decid sa achizitioneze carduri de credit in perioada campaniei cat si celor care detin deja un card de credit Millennium.

 

In plus, vara aceasta, pentru cumparaturile cu o valoare mai mare de 200 de lei efectuate in perioada 16 iunie – 30 septembrie , toti detinatorii de carduri de credit Millennium Bank au posibilitatea de a castiga una dintre cele 5 de vacante de iarna pentru doua persoane in Franta, la Chamonix – Mont Blanc, pe langa alte premii ale campaniei.

 


PUBLICITATE: