Trei creatii Papaya Advertising in Top 3 ADC RO, Iunie 2018. Transavia, Savana Unistrat si Drobeta.
Joi, 19 Iulie 2018
 

Credit: Transavia / Papaya Advertising

ADC Romania a ales cele mai bune creatii ale lunii iunie in categoriile de TV, Digital, OOH si Experiential/BTL, dar si lucrarea lunii care vine de la Papaya Advertising pentru Transavia Romania: "Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie."

Lucrarea lunii

La 100 de ani de la Unire, Papaya Advertising se intreaba cum ar fi aratat Romania daca actiunile noastre ar fi fost cele corecte – cu siguranta, altfel. Cu un scenariu care se adapteaza perfect intr-un context social si politic care ridica probleme si cu un mesaj puternic, noul spot pentru Transavia proiecteaza valorile brandului printr-un exercitiu de imaginatie semnat de Petru Cuciuc & Robert Soparlache, Art Directors si Valentin Lica, Copywriter.

TV

"Daca mai multi ar fi facut lucrurile asa cum trebuie" este campania care se afla pe primul loc in iunie si la sectiunea TV.


Credit: Savana / Papaya Advertising

Pe a doua pozitie gasim aceiasi creativi de la Papaya cu o campanie pentru savana Unistrat de aceasta data: Constructii pozitive datorita Savana Unistrat.  Episodul 3 al campaniei Savana Unistrat vine cu putere de acoperire superioara pentru greseli, fie ele gramaticale sau de alt fel. Echipa care a lucrat pe proiect este formata din de Petru Cuciuc & Robert Soparlache, Art Directors si Valentin Lica, Copywriter.


Credit: Drobeta / agentiadecasting.ro / Papaya Advertising

Lucrarea care inchide sectiunea TV si se afla pe locul 3 este tot a agentiei Papaya Advertising. Descopera Drobeta, episodul crododilului, este semnat de aceeasi echipa si insereaza fantasticul in cel mai interesant loc de pe pamant.

DIGITAL


Credit: Autovit / Jazz Communication

Creatia Jazz Communication pentru Autovit.ro ocupa primul loc in categoria Digital cu Vinzi Rapid, castigi 10.000 euro, iar pentru a sarbatori corespunzator, angajatii Autovit incep sa danseze de fiecare data cand se vind o masina. Melodiile le aleg chiar participantii. Echipa Jazz: Mihai Stoica - Art Director & George Bucurescu - Copywriter.


Credit: Taco Bell / McCann Worldgroup Romanian& MRM Worldwid
e Romania

Pe locul 2 este premiata creatia McCann Worldgroup Romania & MRM Worldwide Romania si Proud Supporters of Beginners pentru Taco Bell. Campania sustine incepatorii in orice activitate si ii premiaza cu orice tip de echipament le este necesar. Perioada de inscrieri a luat sfarsit, dar clipurile video ale participantilor sunt inca disponibile pe platforma online.

Echipa Proud Supporters of Beginners: Bianca Udrea & Adina Ciocan - MRM Worldwide Romania, Mihai Constantinescu - McCann Worldgroup Romania (Art Directors) si Iulia Boloca - MRM Worldwide Romania, Paula Ionescu - McCann Worldgroup Romania (Copywriters).

OOH



Luna Iunie aduce o singura mentiune in categoria de OOH, care merge catre FCB Bucharest, agentia care a semnat si ideea lunii mai - Be Their First Spectator este un proiect pentru baby monitor-ul Philips Avent la care au lucrat Emanuel Borcescu (Head of Art & Art Director) si Razvan Ghilencea (Copywriter).

EXPERIENTIAL / BTL


Credit: Politia Romana / Mercury 360 - Bicicleta Beata

Categoria gazduieste o singura mentiune:  Bicicleta Beata, un proiect Mercury360 pentru Politia Romana, care porneste de la un insight simplu: dupa ce ai baut ai impresia ca poti da o tura, insa povestea se schimba atunci cand te urci in sa. Cu un mecanism de directie modificat, Bicicleta Beata pare controlabila insa da de furca si celor mai experimentati biciclisti care o testeaza. In luna mai, ea a pornit intr-un turneu prin tara pentru a oferi o lectie distractiva despre siguranta pe doua roti, prin contributia creativa a Oanei Șandru (Copywriter) si Mircea Vlase (Art Director).

Top 3 ADC Romania

ADC Romania lanseaza in fiecare luna un call public pentru agentii, freelanceri si pasionati de publicitate sa trimita idei, proiecte, initiative creative proprii sau vazute in piata spre a fi notate de catre membrii ADC*RO. Toate propunerile trebuie trimise pe e-mail, pana pe data de 25 ale fiecarei luni. Call-ul de acum vizeaza luna iulie, cu proiecte aparute in perioada 26 iunie – 25 iulie 2018, pe fiecare dintre cele sase categorii: TV, Radio, Print, Outdoor, Digital, Experiential / BTL.

Printre cele mai importante proiecte ADC Romania se numara: Scoala ADC*RO, Lady Steps si Top 3 ADC. Art Directors Club Romania (ADC*RO) a fost infiintat in 2008 si reprezinta o asociatie non-profit, al carei obiectiv este acela de a promova si de a recunoaste excelenta in creativitate. Misiunea organizatiei este de a conecta si de a aduce impreuna cele mai puternice talente creative si de a le pune la dispozitie instrumente prin care sa se manifeste cu solidaritate, generozitate si excelenta profesionala.

Mai mult in Festival, Creatie


PUBLICITATE: