Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 18 Februarie 2011
Dupa o licitatie castigata anul trecut, parteneriatul a fost extins anul acesta si va include tool-uri noi, cu focus pe comunicarea brandului in zona de media relations si servicii de PR online
Joi, 25 Iunie 2009
In urma unui proces de selectie la care au plarticipat mai multe agentii de publicitate, reprezentantii Granini Romania au ales Publicis Romania pentru comunicarea ATL a brandului de...
Vineri, 07 Martie 2008
Potrivit agentiei de relatii publice, strategia de comunicare va viza in egala masura informarea publicului despre aparitia categoriei de nisa pe care o reprezinta hotelul, precum si pozitionarea brandului
Joi, 17 Noiembrie 2022
Maican coordoneaza strategia si campaniile de comunicare ale brandului, cu misiunea de a asigura o comunicare clara si inovatoare in toate punctele de interactiune ale clientilor cu compania, pentru serviciile de telecomunicatii oferite in spiritul promisiunii sale de brand
Miercuri, 30 Iulie 2008
Pitch-ul a avut in vedere dezvoltarea platformei de BTL in plan local, iar agentia DRAFTFCB va oferi brandului detinut de JTI servicii de strategie si creatie, dezvoltare si implementare de programe de BTL
Marti, 17 Octombrie 2017
Kerama Marazzi este fabrica din Rusia a brandului italian Marazzi, achizitionat recent de un grup nord american, lider mondial in productia de placi ceramice (peste 150 milioane m2/an), cu fabrici in Italia, Spania si Rusia, utilizand tehnologie de ultima generatie.
Miercuri, 17 Iunie 2015
Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
Miercuri, 03 Iunie 2009
Image va furnizeaza companiei Unilever consultanta strategica in comunicare si servicii de media relations pentru cele 3 brand-uri de margarina: Rama, Delma si Becel, in...
Marti, 14 August 2018
„Pentru editia UNTOLD 2018, Brand New a dezvoltat pentru URSUS un design special de ambalaj, care pastreaza elementele esentiale ale brandului, celebrand in acelasi timp atmosfera de festival, ca punte de legatura intre consumatorii URSUS si Untold” arata reprezentantii de relatii publice ai agentiei.
Luni, 19 Iunie 2017
Potrivit Inoveo, procesul de rebranding a durat doua luni si a cuprins analiza categoriei, definirea platformei de brand, dezvoltarea numelui, dezvoltarea identitatii vizuale si implementarea brandului in mediile offline si online.
Marti, 07 Iunie 2005
Lavinia Huidan, Presedinte, Euro Intertrade Corporation a fost impresionata "de entuziasmul, de mobilizarea rapida, de modul profund in care au inteles valorile brandului"
Joi, 24 Februarie 2011
Organizat de Rhode Island School of Design din Statele Unite, Seed Consultants a fost premiata la concursul ReBrand100 pentru proiectul de repozitionare strategica a brandului romanesc Galador.
Joi, 17 Martie 2022
„Romania este o piata cheie pentru dezvoltarea OPPO in regiune. Anul acesta vom continua sa ne concentram pe proiecte care sa consolideze pozitionarea si reputatia brandului OPPO pe piata romaneasca. Atentia orientata catre client si performanta sunt doar cateva dintre valorile comune care stau la baza...
Luni, 19 Decembrie 2011
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de...
Luni, 02 Octombrie 2006
Potrivit agentiei de publicitate conduse de Remus Frunza (foto), Tasty Company īsi propune crearea de brand-awareness la nivelul brandului si la nivel institutional, si vizeaza pozitionarea īn topul producatorilor de produse alimentare
Vineri, 29 Iunie 2007
"Redesenarea brandului Redox a insemnat in primul rand crearea unei noi identitati, complexe si distincte, care sa dea amploare si consistenta brandului, adecvata pozitiei de varf a companiei" spune Bogdan Branzas, Creative Director si CEO al Branzas
Luni, 19 Noiembrie 2018
Potrivit informatiilor adplayers, cei trei managing partners Wunderman - Tereza Munteanu, Ileana Badiu & Joaquin Bonilla, colegi in noua entitate integrata, vor raporta direct managementului Ogilvy Romania, din pozitiile de Co-Managing Directors in cadrul brandului Wunderman.
Luni, 15 Octombrie 2007
Ogilvy&Mather a dezvoltat recent campania de lansare a unui nou sortiment de ciocolata Poiana, care aduce gustul amarui in completarea portofoliului existent al brandului
Vineri, 29 Septembrie 2006
Compania de PR condusa de Ruxandra Mateescu (foto) a devenit agentia de Relatii Publice a grupului britanic Oxford Business Group (OBG), pentru care va realiza si implementa campania de comunicare corporate a grupului britanic precum si pe cea a brandului Emerging Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: